За два роки війни маркетплейс MauDau з орбіти Fozzy Group виріс у 4,5 раза. Чому проєкт все ще відстає від конкурентів?
За 2023-й виторг маркетплейсу збільшився майже у чотири рази – до 1,4 млрд грн, а кількість унікальних відвідувачів – на 35%, до 16,9 млн. Щоб наблизитися до silpo.uа, MauDau потрібно подвоїти ці показники.
Флагманську мережу Fozzy – «Сільпо» – постачальники критикують за невчасні розрахунки. Такі ж претензії висловлюють і MauDau. Є у маркетплейсу проблеми і з доставкою, а також відсутні зовнішні продавці. Покращити сервіс та скоротити час доставки – завдання компанії на 2024 рік, написала пресслужба Fozzy. Доведеться пришвидшитись: Rozetka доставляє замовлення за добу, конкурент у побутовій техніці Comfy – за 12 годин.
Читайте на Forbes
За 2023-й виторг маркетплейсу збільшився майже у чотири рази – до 1,4 млрд грн, а кількість унікальних відвідувачів – на 35%, до 16,9 млн. Щоб наблизитися до silpo.uа, MauDau потрібно подвоїти ці показники.
Флагманську мережу Fozzy – «Сільпо» – постачальники критикують за невчасні розрахунки. Такі ж претензії висловлюють і MauDau. Є у маркетплейсу проблеми і з доставкою, а також відсутні зовнішні продавці. Покращити сервіс та скоротити час доставки – завдання компанії на 2024 рік, написала пресслужба Fozzy. Доведеться пришвидшитись: Rozetka доставляє замовлення за добу, конкурент у побутовій техніці Comfy – за 12 годин.
Читайте на Forbes
Останнє редагування: