Заміна/відновлення SIM lifecell
Щоб відновити номер і отримати нову SIM-картку необхідно звернутися в магазині lifecell у Вашому місті.
Увага! Заміна SIM-карти можлива тільки при наявності документа, що засвідчує особу власника номера (паспорт, водійське посвідчення, військовий квиток або пенсійне посвідчення).
Для заміни SIM-картки необхідно буде надати наступну інформацію, щоб ідентифікувати Вас як власника номера:
1. Секретне слово (якщо таке слово було попередньо встановлено власником номера).
2. Два номери, на які частіше за все телефонуєте, баланс основного рахунку (якщо не встановлено секретне слово).
3. Інші питання (у разі необхідності).
За успішної ідентифікації, Ви отримаєте нову SIM-картку з Вашим старим номером, при цьому будуть збережені тарифний план номера, баланс по рахунку на момент відновлення або блокування номера, замовлені послуги.
Вартість нової (заміненої) SIM-карти становить 50 грн. з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.
У разі отримання телекомунікаційних послуг знеособлено (анонімно, без укладення письмового договору або реєстрації абонента), абонент погоджується, що надання в подальшому іншою особою оператору переконливих доказів того, що абонентський номер використовувався такою іншою особою раніше (SIM—картки, холдера, розрахункових документів, чеків, квитанцій тощо), призведе до деактивації оператором заміненої SIM —картки.
Абонент погоджується з тим, що при заміні SIM-картки на USIM-картку він розуміє та згоден з тим, що під час реєстрації абонентського номера в мережі міжнародного роумінг-партнера, який надає послуги за технологією LTE (Long-Term Evolution) та LTE-Advanced, встановлені на абонентському номері обмеження на надання та/або отримання послуг щодо Інтернет та Роумінгу не діють, тарифікація послуг за доступ до Інтернет відбувається за умовами тарифного плану відповідно до обсягу спожитих послуг.
Увага! Заміна SIM-карти можлива тільки при наявності документа, що засвідчує особу власника номера (паспорт, водійське посвідчення, військовий квиток або пенсійне посвідчення).
Для заміни SIM-картки необхідно буде надати наступну інформацію, щоб ідентифікувати Вас як власника номера:
1. Секретне слово (якщо таке слово було попередньо встановлено власником номера).
2. Два номери, на які частіше за все телефонуєте, баланс основного рахунку (якщо не встановлено секретне слово).
3. Інші питання (у разі необхідності).
За успішної ідентифікації, Ви отримаєте нову SIM-картку з Вашим старим номером, при цьому будуть збережені тарифний план номера, баланс по рахунку на момент відновлення або блокування номера, замовлені послуги.
Вартість нової (заміненої) SIM-карти становить 50 грн. з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.
У разі отримання телекомунікаційних послуг знеособлено (анонімно, без укладення письмового договору або реєстрації абонента), абонент погоджується, що надання в подальшому іншою особою оператору переконливих доказів того, що абонентський номер використовувався такою іншою особою раніше (SIM—картки, холдера, розрахункових документів, чеків, квитанцій тощо), призведе до деактивації оператором заміненої SIM —картки.
Абонент погоджується з тим, що при заміні SIM-картки на USIM-картку він розуміє та згоден з тим, що під час реєстрації абонентського номера в мережі міжнародного роумінг-партнера, який надає послуги за технологією LTE (Long-Term Evolution) та LTE-Advanced, встановлені на абонентському номері обмеження на надання та/або отримання послуг щодо Інтернет та Роумінгу не діють, тарифікація послуг за доступ до Інтернет відбувається за умовами тарифного плану відповідно до обсягу спожитих послуг.
lifecell подбав про потреби власників смартфонів, тому всі стартові пакети вже відразу містять SIM-картку двох форматів — стандартну і Micro SIM. Якщо ж Ваша SIM-картка була випущена раніше або необхідно здійснити заміну на nano SIM, Ви можете це зробити, звернувшись до магазину lifecell.
Вартість нової (заміненої) SIM-карти становить 50 грн. з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.
Вартість нової (заміненої) SIM-карти становить 50 грн. з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.
PIN/PUK коди вказані на SIM-холдері. Якщо SIM-холдер відсутній, Ви можете дізнатись свій PIN/PUK код одним зі способів:
• Зателефонуйте до інформаційно-консультаційного центру lifecell за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів), оберіть пункт 5 в головному меню, далі «Блокування загубленої SIM-карти»;
• Скористайтеся системою самообслуговування Мій lifecell якщо номер був раніше зареєстрований в системі і Ви пам'ятаєте свій Супер Пароль;
• Зверніться в центр обслуговування абонентів lifecell.
При зверненні до інформаційно-консультаційний центру або центр обслуговування абонентів, Будьте готові надати наступну інформацію, щоб ідентифікувати вас як власника номера:
1. Секретне слово (якщо встановлено).
2. Два номери, на які частіше за все телефонуєте, баланс основного рахунку (якщо не встановлено секретне слово).
3. Інші питання (у разі необхідності).
• Зателефонуйте до інформаційно-консультаційного центру lifecell за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів), оберіть пункт 5 в головному меню, далі «Блокування загубленої SIM-карти»;
• Скористайтеся системою самообслуговування Мій lifecell якщо номер був раніше зареєстрований в системі і Ви пам'ятаєте свій Супер Пароль;
• Зверніться в центр обслуговування абонентів lifecell.
При зверненні до інформаційно-консультаційний центру або центр обслуговування абонентів, Будьте готові надати наступну інформацію, щоб ідентифікувати вас як власника номера:
1. Секретне слово (якщо встановлено).
2. Два номери, на які частіше за все телефонуєте, баланс основного рахунку (якщо не встановлено секретне слово).
3. Інші питання (у разі необхідності).
Надання деяких послуг абонентам (таких, як блокування номера, відновлення SIM-картки, отримання інформації про PIN / PUK коди та ін.) вимагає обов'язкової ідентифікації власника номера. Така ідентифікація дозволяє захистити абонентські номери від можливих дій зловмисників.
У випадку встановлення «секретного слова» Вам не доведеться вказувати інші дані (про дзвінки, поповнення рахунку та ін.) для проходження ідентифікації.
Щоб встановити «секретне слово», зверніться до Контакт-центру оператора за номером 5433 (безкоштовно в мережі lifecell) або скористайтеся функціями веб-порталу самообслуговування «Mій lifecell».
Абоненти, які уклали договір про надання телекомунікаційних послуг в усній формі (отримують послуги знеособлено (анонімно)) та протягом 6 днів з моменту активації стартового (початкового) пакету самостійно не встановили «секретне слово», отримають від lifecell SMS-повідомлення про автоматично надане їм «секретне слово» та можливий спосіб його зміни.
У випадку встановлення «секретного слова» Вам не доведеться вказувати інші дані (про дзвінки, поповнення рахунку та ін.) для проходження ідентифікації.
Щоб встановити «секретне слово», зверніться до Контакт-центру оператора за номером 5433 (безкоштовно в мережі lifecell) або скористайтеся функціями веб-порталу самообслуговування «Mій lifecell».
Абоненти, які уклали договір про надання телекомунікаційних послуг в усній формі (отримують послуги знеособлено (анонімно)) та протягом 6 днів з моменту активації стартового (початкового) пакету самостійно не встановили «секретне слово», отримають від lifecell SMS-повідомлення про автоматично надане їм «секретне слово» та можливий спосіб його зміни.
До уваги абонентів, що обслуговуються на умовах попередньої оплати та знеособлено (без укладання договору про надання телекомунікаційних послуг в письмовій формі).
Термін дії номера становить 365 календарних днів від дня поповнення рахунку на суму 10 грн або більше одним платежем (день поповнення рахунку +наступні 364 календарні дні).
У разі відсутності поповнення, через 365 календарних днів всі вихідні послуги за номером будуть заблоковані. Протягом наступних 30 календарних днів за номером будуть доступні лише вхідні послуги. У разі відсутності поповнення на суму 10 грн. або більше одним платежем, номер буде повністю відключений від мережі lifecell.*/**
Щоб перевірити термін дії номера, наберіть *121# кнопка виклику. Для продовження терміну дії номера на 365 календарних днів необхідно поповнити рахунок на 10 грн. або більше одним платежем.
Про технічні можливості повторного використання номера після того, як він був відключений у зв'язку із закінченням терміну дії, Ви можете дізнатися звернувшись до call-центру lifecell за номером 5433 (безкоштовно в мережі lifecell) або 0 (800) 20 5433 (безкоштовно в межах України).
* застосовується у випадках, якщо абонент впродовж 3 останніх місяців терміну дії номеру (365 календарних днів) не користувався послугами, що тарифікуються (вихідні дзвінки, відправка SMS- та MMS-повідомлень, доступ до мережі Інтернет тощо), або надаються в межах денного пакету послуг та за умови, що в такі 3 місяці щомісячна плата (щомісячна абонентська плата) за відповідним абонентським номером не нараховувалася;
** у разі користування абонентом впродовж 3 останніх місяців терміну дії номеру (365 календарних днів) послугами, що тарифікуються або надаються в межах денного пакету послуг, такий термін дії номеру подовжується на 3 місяці, рахуючи від дня, наступного за днем останнього отримання зазначених послуг.
*** За номером, який було перенесено до мережі lifecell з мережі іншого оператора за допомогою послуги з перенесення абонентського номеру, надання телекомунікаційних послуг припиняється відповідно до п.55 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг. Після чого, номер буде повернуто до оператора-донора.
Термін дії номера становить 365 календарних днів від дня поповнення рахунку на суму 10 грн або більше одним платежем (день поповнення рахунку +наступні 364 календарні дні).
У разі відсутності поповнення, через 365 календарних днів всі вихідні послуги за номером будуть заблоковані. Протягом наступних 30 календарних днів за номером будуть доступні лише вхідні послуги. У разі відсутності поповнення на суму 10 грн. або більше одним платежем, номер буде повністю відключений від мережі lifecell.*/**
Щоб перевірити термін дії номера, наберіть *121# кнопка виклику. Для продовження терміну дії номера на 365 календарних днів необхідно поповнити рахунок на 10 грн. або більше одним платежем.
Про технічні можливості повторного використання номера після того, як він був відключений у зв'язку із закінченням терміну дії, Ви можете дізнатися звернувшись до call-центру lifecell за номером 5433 (безкоштовно в мережі lifecell) або 0 (800) 20 5433 (безкоштовно в межах України).
* застосовується у випадках, якщо абонент впродовж 3 останніх місяців терміну дії номеру (365 календарних днів) не користувався послугами, що тарифікуються (вихідні дзвінки, відправка SMS- та MMS-повідомлень, доступ до мережі Інтернет тощо), або надаються в межах денного пакету послуг та за умови, що в такі 3 місяці щомісячна плата (щомісячна абонентська плата) за відповідним абонентським номером не нараховувалася;
** у разі користування абонентом впродовж 3 останніх місяців терміну дії номеру (365 календарних днів) послугами, що тарифікуються або надаються в межах денного пакету послуг, такий термін дії номеру подовжується на 3 місяці, рахуючи від дня, наступного за днем останнього отримання зазначених послуг.
*** За номером, який було перенесено до мережі lifecell з мережі іншого оператора за допомогою послуги з перенесення абонентського номеру, надання телекомунікаційних послуг припиняється відповідно до п.55 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг. Після чого, номер буде повернуто до оператора-донора.
Гарантійна (безкоштовна) заміна SIM-картки здійснюється протягом 30 днів від дня активації SIM-картки у випадку її непрацездатності з вини оператора. Гарантійній заміні не підлягають SIM-картки, які мають зовнішні пошкодження або заблоковані внаслідок неправильного введення PUK-коду.
Для гарантійної заміни SIM-картки, будь ласка, зверніться в центр обслуговування абонентів lifecell у Вашому місті.
Для гарантійної заміни SIM-картки, будь ласка, зверніться в центр обслуговування абонентів lifecell у Вашому місті.
Послуга реєстрації абонентів передплаченого сервісу (абоненти ТОВ «лайфселл», які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі) дозволить захистити Ваш номер від несанкціонованого привласнення іншими особами.
Здійснити реєстрацію абонент може або в особистому кабінеті Мій lifecell за допомогою BankID або ЕЦП, або звернутися в один з магазинів lifecell.
Для реєстрації в особистому кабінеті Мій lifecell достатньо:
1. Авторизуватися в кабінеті Мій lifecell
2. Обрати меню «Основна інформація» - «Персональні дані» та діяти за підказками
Для реєстрації в магазині lifecell достатньо:
1. Особисто подати заяву на реєстрацію в магазині lifecell (для фізичних або юридичних осіб)
2. При поданні заяви у письмовій формі особисто фізичною особою, надати паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України або документ, що його замінює. У разі подання документів представником юридичної особи додатково надається документ, що засвідчує його повноваження (довіреність).
3. Підтвердити користування SIM-карткою шляхом надання картки для перевірки (у магазині) або озвучення / демонстрації / зазначення у заяві одноразового пароля, надісланого оператором на абонентський номер, який реєструється, або озвучення / демонстрації / зазначення в заяві секретного слова, встановленого згідно з процедурою оператора.
Послуга реєстрації абонентів передплаченого сервісу являється безкоштовною і доступна всім фізичним і юридичним особам.
Здійснити реєстрацію абонент може або в особистому кабінеті Мій lifecell за допомогою BankID або ЕЦП, або звернутися в один з магазинів lifecell.
Для реєстрації в особистому кабінеті Мій lifecell достатньо:
1. Авторизуватися в кабінеті Мій lifecell
2. Обрати меню «Основна інформація» - «Персональні дані» та діяти за підказками
Для реєстрації в магазині lifecell достатньо:
1. Особисто подати заяву на реєстрацію в магазині lifecell (для фізичних або юридичних осіб)
2. При поданні заяви у письмовій формі особисто фізичною особою, надати паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України або документ, що його замінює. У разі подання документів представником юридичної особи додатково надається документ, що засвідчує його повноваження (довіреність).
3. Підтвердити користування SIM-карткою шляхом надання картки для перевірки (у магазині) або озвучення / демонстрації / зазначення у заяві одноразового пароля, надісланого оператором на абонентський номер, який реєструється, або озвучення / демонстрації / зазначення в заяві секретного слова, встановленого згідно з процедурою оператора.
Послуга реєстрації абонентів передплаченого сервісу являється безкоштовною і доступна всім фізичним і юридичним особам.
Завдяки блокуванню номера, Ви будете впевнені, що ніхто не зможе ним скористатися в разі втрати або крадіжки телефону. Заблокувати номер можна наступними способами:
• Зателефонуйте до інформаційно-консультаційного центру lifecell за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів), оберіть пункт 5 в головному меню, далі «Блокування загубленої SIM-карти»;
• Скористайтеся системою самообслуговування Мій lifecell якщо номер був раніше зареєстрований в системі і Ви пам'ятаєте свій Супер Пароль;
• Зверніться в центр обслуговування абонентів lifecell.
При блокуванні номера втраченої SIM-картки через інформаційно-консультаційний центр lifecell або центр обслуговування абонентів, необхідно надати наступну інформацію для ідентифікації Вас як власника номера:
1. Секретне слово (якщо встановлено).
2. Два номери, на які частіше за все телефонуєте, баланс основного рахунку (якщо не встановлено секретне слово).
3. Інші питання (у разі необхідності).
Якщо номер контрактний, достатньо буде назвати повне ім'я власника телефонного номера, паспортні дані, на які зареєстровано контракт, та відповісти на додаткове запитання. Це необхідно для запобігання дій зловмисників, які можуть звертатися для блокування номера від Вашого імені.
Блокування SIM-картки надається безкоштовно.
Розблокування SIM-картки надається безкоштовно протягом перших 5 днів (не включаючи день блокування і розблокування). За кожний наступний день при розблокуванні необхідно буде сплатити плату за збереження номера по 0,20 грн. за день з ПДВ без ПФ.
• Зателефонуйте до інформаційно-консультаційного центру lifecell за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів), оберіть пункт 5 в головному меню, далі «Блокування загубленої SIM-карти»;
• Скористайтеся системою самообслуговування Мій lifecell якщо номер був раніше зареєстрований в системі і Ви пам'ятаєте свій Супер Пароль;
• Зверніться в центр обслуговування абонентів lifecell.
При блокуванні номера втраченої SIM-картки через інформаційно-консультаційний центр lifecell або центр обслуговування абонентів, необхідно надати наступну інформацію для ідентифікації Вас як власника номера:
1. Секретне слово (якщо встановлено).
2. Два номери, на які частіше за все телефонуєте, баланс основного рахунку (якщо не встановлено секретне слово).
3. Інші питання (у разі необхідності).
Якщо номер контрактний, достатньо буде назвати повне ім'я власника телефонного номера, паспортні дані, на які зареєстровано контракт, та відповісти на додаткове запитання. Це необхідно для запобігання дій зловмисників, які можуть звертатися для блокування номера від Вашого імені.
Блокування SIM-картки надається безкоштовно.
Розблокування SIM-картки надається безкоштовно протягом перших 5 днів (не включаючи день блокування і розблокування). За кожний наступний день при розблокуванні необхідно буде сплатити плату за збереження номера по 0,20 грн. за день з ПДВ без ПФ.
Якщо у Вас немає можливості відвідати магазин lifecell для заміни SIM-картки, Ви можете замовити доставку SIM-картки поштою. Для отримання детальної інформації щодо послуги, необхідно звернутися в інформаційно-консультаційний центр lifecell за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів).
Вартість послуги «Заміна SIM-карти поштою» становить 50 грн з урахуванням всіх податків.
У зв'язку з введенням карантину по всій країні, можливість відправити SIM-карту поштою в даний час відсутня. Ви можете скористатися послугою "Комфортна заміна SIM". Після закінчення карантину, відновиться можливість відправки SIM поштою.
Вартість послуги «Заміна SIM-карти поштою» становить 50 грн з урахуванням всіх податків.
У зв'язку з введенням карантину по всій країні, можливість відправити SIM-карту поштою в даний час відсутня. Ви можете скористатися послугою "Комфортна заміна SIM". Після закінчення карантину, відновиться можливість відправки SIM поштою.
Щоб відновити номер та отримати нову SIM-картку необхідно звернутися до магазину lifecell у вашому місті.
Увага! Заміна SIM-картки можлива тільки за пред`явлення документу, що засвідчує особу. Не забудьте взяти з собою паспорт, посвідчення водія, військовий білет або пенсійне посвідчення.
Для прискореного відновлення номеру (заміни SIM-картки), будь-ласка, візьміть з собою пластиковий холдер від SIM-картки, якщо він є.
Вартість нової (заміненої) SIM-картки складає 50 грн з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.
Замінити SIM-карту також можливо за допомогою послуги "Комфортна заміна SIM".
Увага! Заміна SIM-картки можлива тільки за пред`явлення документу, що засвідчує особу. Не забудьте взяти з собою паспорт, посвідчення водія, військовий білет або пенсійне посвідчення.
Для прискореного відновлення номеру (заміни SIM-картки), будь-ласка, візьміть з собою пластиковий холдер від SIM-картки, якщо він є.
Вартість нової (заміненої) SIM-картки складає 50 грн з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.
Замінити SIM-карту також можливо за допомогою послуги "Комфортна заміна SIM".
Для здійснення дистанційної заміни SIM-картки необхідно заздалегідь придбати «Резервну SIM-картку» в будь-якому магазині lifecell, пройшовши перед цим відповідну ідентифікацію як власника номеру.
«Резервна SIM-карта» є додатковою SIM-картою з Вашим абонентським номером, яку зможете відразу ж активувати, коли втратите або пошкодите свою основну SIM-карту.
У випадку втрати або пошкодження основної SIM-карти Ви зможете відразу ж активувати свою «Резервну SIM-карту» одним зі способів, пройшовши перед цим відповідну ідентифікацію як власника номеру:
За одним абонентським номером можливе підключення одночасно лише однієї «Резервної SIM-карти».
Вартість «Резервної SIM-карти» становить 50 грн з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell. Додаткова плата за активацію SIM-карти не стягується.
Замінити SIM-карту також можливо за допомогою послуги "Комфортна заміна SIM".
«Резервна SIM-карта» є додатковою SIM-картою з Вашим абонентським номером, яку зможете відразу ж активувати, коли втратите або пошкодите свою основну SIM-карту.
У випадку втрати або пошкодження основної SIM-карти Ви зможете відразу ж активувати свою «Резервну SIM-карту» одним зі способів, пройшовши перед цим відповідну ідентифікацію як власника номеру:
- звернувшись у найближчий магазин lifecell;
- самостійно через кабінет самообслуговування my.lifecell.ua.
За одним абонентським номером можливе підключення одночасно лише однієї «Резервної SIM-карти».
Вартість «Резервної SIM-карти» становить 50 грн з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell. Додаткова плата за активацію SIM-карти не стягується.
Замінити SIM-карту також можливо за допомогою послуги "Комфортна заміна SIM".
Повторне використання неактивної SIM - це додаткова послуга, яка дозволяє знову скористатися SIM-картою, деактивованою по життєвому циклу.
Спробувати відновити номер можна подзвонивши в контактний центр за номером 5433 (з мобільного) або на 0 800 20 5433 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку України та мобільних номерів lifecell не тарифікуються) або звернувшись у найближчий магазин lifecell.
Ціна за послугу залежить від категорії номера.
Відновити SIM-картку неможливо, якщо:
Спробувати відновити номер можна подзвонивши в контактний центр за номером 5433 (з мобільного) або на 0 800 20 5433 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку України та мобільних номерів lifecell не тарифікуються) або звернувшись у найближчий магазин lifecell.
Ціна за послугу залежить від категорії номера.
Відновити SIM-картку неможливо, якщо:
- Абонентський номер використовується іншим абонентом;
- Абонентський номер доступний за послугою «Вибір номеру»;
- Абонентський номер використовується оператором lifecell;
- Абонентський номер був перенесений від іншого оператора;
- Відсутня SIM-карта, на якій раніше був номер;
- Інші технічні причини.
Останнє редагування: