На сайті чорним по білому написано що і як, але ж і досі трапляються ті, кому повилазило.
Повідомлення від оператора читати "могут не только лишь все. Мало, кто может это делать"получается могут и через 10 лет при пополнении списать 1 грн?
Что с вами происходит ?одна гривна это даже не коробка спичек.... Вот что странно в людях
Угу, ті, хто не використовував, тим нічого не зняло.@Kladoff, а киста разве сортировала тех, кто использовал, и тех, что нет? Шось в лісі здохло.
Помиляєшся, пакет нарахували на всі номери. А ось ті номери, які в телефон не вставлялися і пакет не використався, після закінчення пакету відкотилися до стану перед аварією.если я не ошибаюсь на полочные пакет не начисляются
Краще цього не робіть, вони прочитають введуть і підвищать ап, воно вам то треба.Куди можна спробувати написати щоб привернути увагу щодо того, що в контрактному тарифі немає суперсили, яка є в аналогічному тарифі передплати (її туди додали раніше, а на контракт, таке відчуття, що забули).
Телефонував на ГЛ, але оператор відмовилась приймати заявку...
Промо місяць підключали за 0грн?Щойно поповнив рахунок і миттєво зняло 150 гривень за київстар тб, який я не знаю коли і підключився, ніколи ним не користувався.
Чи є сенс писати в підтримку щоб повернули кошти чи ні?
Мабуть, так якщо знялоПромо місяць підключали за 0грн?Щойно поповнив рахунок і миттєво зняло 150 гривень за київстар тб, який я не знаю коли і підключився, ніколи ним не користувався.
Чи є сенс писати в підтримку щоб повернули кошти чи ні?
не думаю, что чего-то добьетесь.Чи є сенс писати в підтримку щоб повернули кошти чи ні?