не рівняйте водафон і київстар. у обох операторів перша лінія підтримки стандартні відписки, самі винні.Була схожа ситуація з промо від vodafone, послуга Social Pass, чи щось типу. Активували втиху в 20х числах, а з 1 числа зняли АП. В чаті подав заявку на повернення грошей. Все ок. Гадаю, Київстар при зверненні теж все поверне, якщо активація не виконувалась самим користувачем для подивитись, а потім завтикав.
але якщо пробитись крізь ботів, чатЖПТ, студентів в коллцентрі, лінійних співробітників, щоб звернення потрапило до управлінця то водафон 99% ваше звернення розгляне по суті і намагатиметься виправити ситуацію щоб не доводити до письмових скарг.
натомість усі співробітники київстар мають одну відписку "абонент сам винний а в нас сертифіковане обладнання" усі посадові особи без вагань посилають абонента в суд в НКЕК в #@*