Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Red це кредитка виключно під безготівкові покупки
Не притягуй сюди Хамон. Хамон взагалі дебетно-кредитний. Особливий продукт.
Так, Red - це виключно для безготівкових розрахунків.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
powe, за зняття кредитних коштів комісії не буде, але будуть відсотки за користування кредитом
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Red Cash не має грейсу, але зняття готівки без комісії.
Якщо сьогодні зняв і через тиждень поповнив, то буде комісія?
Буде не комісія, а відсотки за користування кредитними коштами, як вірно підмітив yahoo.
 
  • Like
Реакції: powe
Реєстрація
22.06.17
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
Xiaomi Redmi 10
Оплачував в додатку сенс банку інтернет 27.09.24р. на 120грн. Операція проведена, але кошти не поступили на рахунок інтернет провайдера. Квитанція в додатку не відображає послугу і номер рахунку,лише оплата з карти. Звернувся до контакт-центру,щоб надали квитанцію про оплату. Відповіли,що я оплачував на сторонньому сервісі і немає квитанції. Чому? Додаток банку уже сторонній сервіс? Як отримати квитанцію? Чому кошти не зарахувалися? Sense Bank
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Оплачував в додатку сенс банку інтернет 27.09.24р. на 120грн. Операція проведена, але кошти не поступили на рахунок інтернет провайдера. Квитанція в додатку не відображає послугу і номер рахунку,лише оплата з карти. Звернувся до контакт-центру,щоб надали квитанцію про оплату. Відповіли,що я оплачував на сторонньому сервісі і немає квитанції. Чому? Додаток банку уже сторонній сервіс? Як отримати квитанцію? Чому кошти не зарахувалися? Sense Bank
Так це оновлення платежів, про яке феї і лорди розповідали нещодавно. Вирішили зекономити і зламали те, що працювало.
А на підтримці також зекономили, натренували свій ШІ, який тобі відповів, на випускниках дитячих садочків.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Дрібним текстом жодних змін не було. Лише одна великим, але на мою думку для більшості користувачів форуму вона не є актуальною.
⬇️
З 1 вересня 2024 року банк має право анулювати нараховані бонуси, якщо ви не обирали Категорії або не робили операцій у Sense SuperApp по поверненню бонусів грошима на картку понад 90 днів.
І загалом, будуть певні зміни загальних умов анулювання бонусів в програмі "Cash'u Club", детальніше це п. 8.1.3, 8.1.4., 8.4. Мова йде про скорочення термінів вказаних у цих пунктах та деталізований перелік операцій.

Для активних клієнтів, які користуються бонусами на повну — можна видихнути спокійно😉

З повагою, Володимир 💎
Якщо я з липня не користуюсь CashU взагалі, то для збереження бонусів їх треба вивести до 30 листопада (3 місяці з 1 вересня), правильно?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Дрібним текстом жодних змін не було. Лише одна великим, але на мою думку для більшості користувачів форуму вона не є актуальною.
⬇️
З 1 вересня 2024 року банк має право анулювати нараховані бонуси, якщо ви не обирали Категорії або не робили операцій у Sense SuperApp по поверненню бонусів грошима на картку понад 90 днів.
І загалом, будуть певні зміни загальних умов анулювання бонусів в програмі "Cash'u Club", детальніше це п. 8.1.3, 8.1.4., 8.4. Мова йде про скорочення термінів вказаних у цих пунктах та деталізований перелік операцій.

Для активних клієнтів, які користуються бонусами на повну — можна видихнути спокійно😉

З повагою, Володимир 💎
Якщо я з липня не користуюсь CashU взагалі, то для збереження бонусів їх треба вивести до 30 листопада (3 місяці з 1 вересня), правильно?
Так, для того, аби уникнути анулювання бонусів варто обрати категорії/обміняти бонуси.

Ваш друг, Володимир 💎
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Сенс банк "швыдки" возвращать сегодня не торопится. Платить %% по ним тоже. При нормальной работе %% капают в промежутке 8:05-8:20, тело - 8:15-8:30.
Видимо в очередной раз "что-то пошло не так". Впрочем как и всегда :(
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Так, для того, аби уникнути анулювання бонусів варто обрати категорії/обміняти бонуси.
просто обрати категорії достатньо?
Має бути достатньо, але варто зазначити, що бонуси можуть бути анульовані, якщо:
  • закриті всі картки, що беруть участь у Програмі винагород і з дати їх закриття пройшло понад 30 днів, та/ або
  • наявна прострочена заборгованість понад 60 днів на суму понад 30 гривень, якщо така заборгованість не була погашена протягом 7-ми календарних днів з моменту її виникнення, та/ або
  • відсутні операції в Sense SuperApp (сервісні операції не враховуються): клієнт не обирав категорії, не виводив бонуси, не купував шанси в розіграшах впродовж останніх 180 днів з моменту підключення до Програми та відповідно до п. 8.4., та/ або
  • відсутні покупки (у т.ч. при здійсненні токенізованих операцій) по всім карткам учасника впродовж останніх 180 днів відповідно до п. 8.4.

    Тому найкращий варіант зберегти накопичені бонуси — бути активним користувачем 😊

    З повагою, Володимир 💎
Post automatically merged:

Сенс банк "швыдки" возвращать сегодня не торопится. Платить %% по ним тоже. При нормальной работе %% капают в промежутке 8:05-8:20, тело - 8:15-8:30.
Видимо в очередной раз "что-то пошло не так". Впрочем как и всегда :(
Перепрошуємо за незручності, наразі є певна затримка із зарахуванням з технічних причин, але спеціалісти вже займаються виправленнями 🙌🏻
Дякуємо за розуміння!

Ваш друг, Володимир 💎
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Ранок починається не з кави, а з тимчасових затримок з оновленням балансів 😔
Також є проблеми при поповненні мобільного, уточнюємо у партнера природу проблеми 🤔
Перепрошуємо за ці незручності, певна технічна проблема завадила коректній роботі застосунку, але спеціалісти вже займаються виправленням, і найближчим часом очікуємо на виправлення 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Останнє редагування:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Ранок починається не з кави, а з тимчасових затримок з оновленням балансів 😔
Також є проблеми при поповненні мобільного, уточнюємо у партнера природу проблеми 🤔
Перепрошуємо за ці незручності, певна технічна проблема завадила коректній роботі застосунку, але спеціалісти вже займаються виправленням, і найближчим часом очікуємо на виправлення 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
upd: проблему побороли, наразі поступово відновлюють роботу всі сервіси, виплати вже в черзі, тому варто очкувати найближчим часом на повернення коштів 😉
Проблема з поповнення мобільного також виправлена 🎉🥳

З повагою, Володимир 💎
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Вопрос к представителю. Имею виртуальную атб кард как допку к пакетке вайт. Купил в атб вашу карту желая пручавствовать в акции. Внутри конверта есть qr код, но он для новичков и загрузки ними вашего ССА. У меня просто открывается приложение и ничего не происходит. По идее возможность активации и замены дигиталки на пластик должно быть в меню самой карты, но исследовав вкладку "керування" ничего подобного не обнаружил.

Прошу алгоритма как в соем случае получить взамен имеющейчя виртуалки работающий пластик и при этом поучавствовать в акции.
Screenshot_2024-10-01-13-19-05-401_ua.alfabank.mobile.android.jpgScreenshot_2024-10-01-13-19-12-660_ua.alfabank.mobile.android.jpg
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Вопрос к представителю. Имею виртуальную атб кард как допку к пакетке вайт. Купил в атб вашу карту желая пручавствовать в акции. Внутри конверта есть qr код, но он для новичков и загрузки ними вашего ССА. У меня просто открывается приложение и ничего не происходит. По идее возможность активации и замены дигиталки на пластик должно быть в меню самой карты, но исследовав вкладку "керування" ничего подобного не обнаружил.

Прошу алгоритма как в соем случае получить взамен имеющейчя виртуалки работающий пластик и при этом поучавствовать в акции.
Алгоритм прив'язки пластику до віртуальної картки АТБ наведений у цій інструкції, ділюсь із вами посиланням:

Уточню також щодо вашої ситуації, після чого повернусь із відповіддю 😊

З повагою, Володимир 💎
 
Реєстрація
08.04.21
Місто
Kyiv
upd: проблему побороли, наразі поступово відновлюють роботу всі сервіси, виплати вже в черзі, тому варто очкувати найближчим часом на повернення коштів 😉
Проблема з поповнення мобільного також виправлена 🎉🥳

З повагою, Володимир 💎
Коли очікувати відновлення роботи вихідних переказів за реквизитами? Квитанція каже, що нібито переказ відправлено в систему міжбанківських платежів о 13:03, але у monobank кошти досі не надійшли. Чи можна взагалі вірити цьому пункту квитанції? Після введення обмежень НБУ на p2p, вчасні СЕП-платежі є критично важливими для клієнтів БСУ.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Коли очікувати відновлення роботи вихідних переказів за реквизитами? Квитанція каже, що нібито переказ відправлено в систему міжбанківських платежів о 13:03, але у monobank кошти досі не надійшли. Чи можна взагалі вірити цьому пункту квитанції? Після введення обмежень НБУ на p2p, вчасні СЕП-платежі є критично важливими для клієнтів БСУ.
Робота всіх сервісів банку наразі відновлена, якщо у платіжній інструкції вказана дата відправлення у СЕП, то з нашого банку кошти вийшли, і далі терміни зарахування залежать від банку-отримувача. Звичайно, що цьому пункту можна вірити 😊
Зауважу, що максимальний термін це 3 робочі дні, тому наразі раджу очікувати на надходження коштів.

Ваш друг, Володимир 💎
 
Реєстрація
08.04.21
Місто
Kyiv
Коли очікувати відновлення роботи вихідних переказів за реквизитами? Квитанція каже, що нібито переказ відправлено в систему міжбанківських платежів о 13:03, але у monobank кошти досі не надійшли. Чи можна взагалі вірити цьому пункту квитанції? Після введення обмежень НБУ на p2p, вчасні СЕП-платежі є критично важливими для клієнтів БСУ.
Робота всіх сервісів банку наразі відновлена, якщо у платіжній інструкції вказана дата відправлення у СЕП, то з нашого банку кошти вийшли, і далі терміни зарахування залежать від банку-отримувача. Звичайно, що цьому пункту можна вірити 😊
Зауважу, що максимальний термін це 3 робочі дні, тому наразі раджу очікувати на надходження коштів.

Ваш друг, Володимир 💎
Дякую, тільки зайшли. Зазвичай це займає декілька хвилин.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Робота всіх сервісів банку наразі відновлена
Sense Bank, що по роботі сервісу купівлі-продажу ОВДП?
Наразі бачу помилкове відображення балансу при купівлі ОВДП та помилку Bad gateway на одному з кроків купівлі
 
Зверху