Розкажу маленький лайфхак, який юзав в часи роботи техніком на мережі (не Волі).
Приходить скарга, яка не по дорозі, де важко добратися до обладнання або просто лінь йти (потрібне підкреслити). Набираєш людину, вітаєтаєшся і питаєш чи досі є проблема. Людина, звісно, каже, що так. Ти такий: добре, зрозумів. Я ще наберу вас.
Далі йдеш по інших викликах чи просто каву пити. Не суть. Набираєш того абона ± через годину і питаєш чи щось змінилося.
Десь в половині випадків, якщо жалілися на якусь фігню — спрацьовувало. Головне на питання абонента чи щось робили відповісти ствердно і розказати про усунені проблеми з обладнанням.
Так що віра — потужна штука)))