Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
я через сайт спілкуюсь, така ж фігня питання час відповідь, і так щоб щось вирішити це півдня, бо за раз чи не так тебе поняли чи зовсім не те відповілиДві години щось тиша....
повертав по гарантії мишу (на момент повернення коштувала в двічі дешевше, чим купував) повернули гроші на картку. А от повербанк повернули назад типу не знайшли проблеми.Вони повертають гроші, чи товар, бо наразі Безперебійний вже дорожчій?
Вони ж передають в сц самі, а там вже на розсуд сервісного центру. Мені он сц ecoflow місяць тільки діагностику робили, а зробили за один день, бо там криворукі китайці не підключили автомобільну зарядку.Хтось здавав їм Бесперебійник, скільки часу вони тестують зазвичай? Сидіти місяць, ну зовсім неприємно.
в моєму випадку результати діагностики десь до тижня вже були. але заміна дбж по гарантії зайняла близько місяця - історія так довго тягнулась через відмову представництва сц logicpower від гарантійного ремонту. Але після ряду перемовин мені вдалось переконати представників розетки стати на мій бік і ще деякий час зайняло погодження заміни дбж на +/- аналогічний від іншого виробникаХтось здавав їм Бесперебійник, скільки часу вони тестують зазвичай? Сидіти місяць, ну зовсім неприємно.
Вони телефонують, чи це в додатку з'являється?діагностики
В чаті в кабінеті може бути, в телеграмі від бота повідомленняВони телефонують, чи це в додатку з'являється?
до мене телефонували, можливо тому що ні додатку ні тг на тому номері не було (це десь в 22 році)Вони телефонують, чи це в додатку з'являється?діагностики
це не про розетку, а про Google Pay і про банк. Спробуйте підтримку банку запитатиНамагалась оплатити замовлення на сайті через Google Pay. В гаманці не виявилось карти Глобуса, якою практично кожен день користуюсь саме через Google Pay. Додала ще раз карту, натиснула оплатити, перекинуло в додаток банку, там підтвердила і все. Гроші не списало, в лк Розетки пише "треба оплатити 28.11 до 15:00". Другий раз не пробую повторювати платіж, бо не розумію, чому не знімає гроші. Хто має уяву, підкажіть, в чому справа?
Возможно карта добавлена не в учётку гугл-пей, а на локальное устройство? (Вытолкнута из банковского приложения). Тогда эта карта будет видна только на этом локальном устройстве, если не ошибаюсьНамагалась оплатити замовлення на сайті через Google Pay. В гаманці не виявилось карти Глобуса, якою практично кожен день користуюсь саме через Google Pay. Додала ще раз карту, натиснула оплатити, перекинуло в додаток банку, там підтвердила і все. Гроші не списало, в лк Розетки пише "треба оплатити 28.11 до 15:00". Другий раз не пробую повторювати платіж, бо не розумію, чому не знімає гроші. Хто має уяву, підкажіть, в чому справа?
Така ситуація і з приватом через Apple pay, за другим разом кошти знімає.Намагалась оплатити замовлення на сайті через Google Pay. В гаманці не виявилось карти Глобуса, якою практично кожен день користуюсь саме через Google Pay. Додала ще раз карту, натиснула оплатити, перекинуло в додаток банку, там підтвердила і все. Гроші не списало, в лк Розетки пише "треба оплатити 28.11 до 15:00". Другий раз не пробую повторювати платіж, бо не розумію, чому не знімає гроші. Хто має уяву, підкажіть, в чому справа?
Може це той самий товар від іншого продавця?Розетка чим далі - тим більше псується.
Товар з оплатою карткою Віза від Привата із знижкою коштує дорожче, ніж цей самий товар при оплаті будь-якою іншою карткою!!!
Кинь посилання, це ж не складноТой самий продавець (розетка), той самий товар!
Цікаво, на цьому товарі дійсно ціна стає більшою при виборі сплати карткою привату.