Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Так знижка 7% нараховується. Просто, мабуть, знижки 25% та 7% не сумуються, от і виходить, що при виборі картки Привату застосовується лише 7%, а при виборі іншої картки – 25%. Може й зрадонька, але потрібно читати умови обох акцій.Чи є десь в умовах прописано, що товару має бути не більше 1-ї позиції, тоді дія акція від Привату?!
Сумніваюсь!
Тому, такі зрадонька!!!
Зустрічаються два кума.Так знижка 7% нараховується. Просто, мабуть, знижки 25% та 7% не сумуються, от і виходить, що при виборі картки Привату застосовується лише 7%, а при виборі іншої картки – 25%. Може й зрадонька, але потрібно читати умови обох акцій.Чи є десь в умовах прописано, що товару має бути не більше 1-ї позиції, тоді дія акція від Привату?!
Сумніваюсь!
Тому, такі зрадонька!!!
На сокращении содержания полноценного кАлл-центра за твой счет например. Это как некогда МТС (для "нововеров" ВФ) вводил плату за соединение с оператором, чтобы хоть как-то окупить содержание оных. Готов к такому развитию событий задрот (это не лично, в общем), вопрос остается открытым. Думаю что не очень, а вот бесплатно задрочить по поводу и без, это медом не корми, сало не нарезай.ну навіщо ті всі ноухау, де та економія на чому, на туалетному папері?
сервіс (сапорт) це частина будь-якого бізнес процеса, і вона є в бюджеті, і повинна бути, те що його ріжуть і економлять закінчується видатками в інших місцях. просто чомусь в головах топів оптимізація закінчується не касой самообслуговування, а роботом на касі який не обслужити не може, і навіть не дає тобі самому себе обслужити, чому в розетці, я повинен чекати оператора, щоб сказати "що такий то номер замовлення потрібно відмінити"?, чому в тому боті не зробити окремий пункт відміна замовлення?, або чому в списку замовлень його не зробити? бо замовленя які оплачені онлайн не можна віддмінити, а от замовлення неоплачені чомусь можна відмінити, в чому проблема?На сокращении содержания полноценного кАлл-центра за твой счет например. Это как некогда МТС (для "нововеров" ВФ) вводил плату за соединение с оператором, чтобы хоть как-то окупить содержание оных. Готов к такому развитию событий задрот (это не лично, в общем), вопрос остается открытым. Думаю что не очень, а вот бесплатно задрочить по поводу и без, это медом не корми, сало не нарезай.ну навіщо ті всі ноухау, де та економія на чому, на туалетному папері?
Для магазину це не баг, а фіча.бо замовленя які оплачені онлайн не можна віддмінити
Ты хочешь сказать что это не включено в стоимость товара?за твой счет
тобто ім вигідніше привезти на точку, затоварить склад, почекати, анулювати замовлення, повернути гроші. тоді можна іх масово так задрачувати, кожного дня вибирати по точці і заганяти в роботу.Для магазину це не баг, а фіча.бо замовленя які оплачені онлайн не можна віддмінити
Розетка так робить, щоб ти не скасовував замовлення, а з більшою долею імовірності забрав його.
В противному випадку будеш довше чекати повернення коштів
ну, ніхто не буде морозити свої гроші на користь розетки для такого.тобто ім вигідніше привезти на точку, затоварить склад, почекати, анулювати замовлення, повернути гроші. тоді можна іх масово так задрачувати, кожного дня вибирати по точці і заганяти в роботу.
Наоборот.Ты хочешь сказать что это не включено в стоимость товара?за твой счет
Уже можно не ждать, не ответятОтвет жду 4 часа это сервис магазина? Испоганили даже Розетку.
Повезло. Мне не ответили. Поэтому на покупку товаров с гарантией, через Розетку, табу.Ответили спустя 10 часов.