Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Чи є десь в умовах прописано, що товару має бути не більше 1-ї позиції, тоді дія акція від Привату?!
Сумніваюсь!
Тому, такі зрадонька!!!
 
Реєстрація
01.06.19
Місто
Днепр
Чи є десь в умовах прописано, що товару має бути не більше 1-ї позиції, тоді дія акція від Привату?!
Сумніваюсь!
Тому, такі зрадонька!!!
Так знижка 7% нараховується. Просто, мабуть, знижки 25% та 7% не сумуються, от і виходить, що при виборі картки Привату застосовується лише 7%, а при виборі іншої картки – 25%. Може й зрадонька, але потрібно читати умови обох акцій.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Чи є десь в умовах прописано, що товару має бути не більше 1-ї позиції, тоді дія акція від Привату?!
Сумніваюсь!
Тому, такі зрадонька!!!
Так знижка 7% нараховується. Просто, мабуть, знижки 25% та 7% не сумуються, от і виходить, що при виборі картки Привату застосовується лише 7%, а при виборі іншої картки – 25%. Може й зрадонька, але потрібно читати умови обох акцій.
Зустрічаються два кума.
Один другому каже:
- Слухай, куме, щоб ти зробив якби на тебе в лісі ведмідь напав?
- Я його із рушниці вбив би.
- А немає рушниці.
- Тоді я його ножем зарізав би.
- А немає ножа.
- Тоді я тікав би!
- А він доганяв.
- А я на дерево заліз би.
- А немає дерев.
- Слухай, що за ліс такий - немає дерев?
- От такий ліс, немає дерев.
- Слухай, ти кому кум, мені чи ведмедеві?
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Ответ жду 4 часа это сервис магазина? Испоганили даже Розетку.
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
все, що без телефону, то не підтримка, очікувати годинами, те що вирішується за 30 сек по телефону невілює всі старання. більше всього в розетці бісить тей бот який закінчує всі розмови - невдалося розпізнати ваш запит перемикаю на оператора, ну навіщо ті всі ноухау, де та економія на чому, на туалетному папері?
 
Реєстрація
14.04.09
Місто
Киев
ну навіщо ті всі ноухау, де та економія на чому, на туалетному папері?
На сокращении содержания полноценного кАлл-центра за твой счет например. Это как некогда МТС (для "нововеров" ВФ) вводил плату за соединение с оператором, чтобы хоть как-то окупить содержание оных. Готов к такому развитию событий задрот (это не лично, в общем), вопрос остается открытым. Думаю что не очень, а вот бесплатно задрочить по поводу и без, это медом не корми, сало не нарезай.
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
ну навіщо ті всі ноухау, де та економія на чому, на туалетному папері?
На сокращении содержания полноценного кАлл-центра за твой счет например. Это как некогда МТС (для "нововеров" ВФ) вводил плату за соединение с оператором, чтобы хоть как-то окупить содержание оных. Готов к такому развитию событий задрот (это не лично, в общем), вопрос остается открытым. Думаю что не очень, а вот бесплатно задрочить по поводу и без, это медом не корми, сало не нарезай.
сервіс (сапорт) це частина будь-якого бізнес процеса, і вона є в бюджеті, і повинна бути, те що його ріжуть і економлять закінчується видатками в інших місцях. просто чомусь в головах топів оптимізація закінчується не касой самообслуговування, а роботом на касі який не обслужити не може, і навіть не дає тобі самому себе обслужити, чому в розетці, я повинен чекати оператора, щоб сказати "що такий то номер замовлення потрібно відмінити"?, чому в тому боті не зробити окремий пункт відміна замовлення?, або чому в списку замовлень його не зробити? бо замовленя які оплачені онлайн не можна віддмінити, а от замовлення неоплачені чомусь можна відмінити, в чому проблема?
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
бо замовленя які оплачені онлайн не можна віддмінити
Для магазину це не баг, а фіча.
Розетка так робить, щоб ти не скасовував замовлення, а з більшою долею імовірності забрав його.
В противному випадку будеш довше чекати повернення коштів
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
бо замовленя які оплачені онлайн не можна віддмінити
Для магазину це не баг, а фіча.
Розетка так робить, щоб ти не скасовував замовлення, а з більшою долею імовірності забрав його.
В противному випадку будеш довше чекати повернення коштів
тобто ім вигідніше привезти на точку, затоварить склад, почекати, анулювати замовлення, повернути гроші. тоді можна іх масово так задрачувати, кожного дня вибирати по точці і заганяти в роботу.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Universe, у меня вопрос гарантийного осмотра товара. Возможно по этому полная тишина, подожду пока сами раздуплятся. Пока вы не столкнулись с гарантией, магазин кажется современным, но если попадете на гарантию вот тут самое интересное.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
тобто ім вигідніше привезти на точку, затоварить склад, почекати, анулювати замовлення, повернути гроші. тоді можна іх масово так задрачувати, кожного дня вибирати по точці і заганяти в роботу.
ну, ніхто не буде морозити свої гроші на користь розетки для такого.

А от скасувати і перезамовити в іншому місці чи в тій самій розетці (наприклад, якщо товар став дешевше або замовити інший товар), буде клопотніше
 
Реєстрація
02.04.24
Місто
Хмельницький
Так вигдядає, що менше у них все таки стало людей. Забирав замовлення в кінці дня. Зазвичай, в цей час завди був десь 400-м. А останнього разу мені дістався талончик в черзі з 280-ми номерами. І це ще в тижні "чорної п'ятниці". Гадаю, в звичайний період приходять ще менше.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
allaliu, ошибаешься. Ответили спустя 10 часов. Формально они не могут не ответить. Только толку с такого ответа.Спустя неделю товар пока даже не осмотрен.
 
Зверху