Чи можливо розірвати угоду, надіславши заяву, але не спілкуючись з менеджером?Перед тим телефонував до котиків, ті переключили до менеджора, відмова і все. Прислали зразок заявки, заповнив ,відправив на наступний день все.
От що заважає їм викласти список адрес чи інтерактивну карту з підключеними будинками? Ніколи не розумів провайдерів що тільки по дзвінку кажуть так чи ні, тим самим відбираючи час у потенційного клієнта, та оператора.По телефону котик сообщил что для новых абонентов есть возможность подключиться по оптике:
подключение бесплатно, 1-месяц-50 грн., после 200грн./месяц. (для 100мбит)
Кому нужна оптика, оставляйте свой номер телефона на сайте, вам перезвонит котик и проверит возможность подключения по вашему адресу. (не реклама, свой опыт)
Желание напарить по телефону существующему абону доп услуги, потенциально новому укатать хоть на какое либо подключение.От що заважає їм викласти список адрес чи інтерактивну карту з підключеними будинками? Ніколи не розумів провайдерів що тільки по дзвінку кажуть так чи ні, тим самим відбираючи час у потенційного клієнта, та оператора.
"парят" роутер в аренду, разные пакеты интернета,настройка роутера (100 грн.), телевидение с различными пакетами, номер лайселл, статик ип и многое другое.Желание напарить по телефону существующему абону доп услуги, потенциально новому укатать хоть на какое либо подключение.
Посуточный тариф у оператора есть? Если подключение бесплатно, то можно завести к себе как бекапSanic, На сайті був в них перелік вулиць по містам, де пропонують оптику, але інфу тепер прибрали з сайту.Котики кажуть, на питання "чому забрали?" - "запитайте в керівництва" )))
Все одно - про такий тариф треба техпідтримку питати, тричі на день.Maxno, наскільки мені відомо, то ні. А от в мінуса іде потужно ))