Міні, Я ранее обращалась, скидывала чеки поддержке Дии.

Они включили дурака. Вот их первый ответ:
Нам справді шкода, що цього разу ваш кешбек не нарахувався. На цьому етапі нарахування кешбеку за попередні періоди, на жаль, не передбачено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 року № 952.
Сподіваємось, наданий перелік умов допоможе вам зʼясувати, у чому була причина і усунути її при наступних покупках.
Нагадаємо, що Дія є технічним адміністратором послуги. Ми лише відображаємо інформацію про нарахований кешбек у застосунку Дія, яку нам передає ІКС "Зроблено в Україні". Інформація про ваші транзакції обробляється банком і передається для нарахування кешбеку в спеціально створену інформаційно-комунікаційну систему, яка належить Міністерству економіки. Якщо умов дотримано, то кешбек успішно нарахується та ви побачите його в застосунку Дія.
Дякуємо, що купуєте українське!
А это второй:
Дія є технічним адміністратором послуги та не відповідає за нарахування кешбеку чи перевірку виконання умов послуги. Ми відображаємо інформацію про нарахований та виплачений кешбек у застосунку Дія, яку отримуємо від інформаційно-комунікаційної системи ""Зроблено в Україні"". Ця система належить Міністерству економіки України та працює за його підтримки.
Відповідно до Закону України ""Про звернення громадян"" —
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-вр#Text ви маєте право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій зі скаргою або заявою. Вимоги до подання та порядок розгляду — ви можете переглянути в законі. Тож право залишити скаргу до органу виконавчої влади залишається за вами.
Сподіваємось, що цей негативний досвід не стане на заваді в майбутньому і ви продовжите підтримувати українських виробників і отримувати кешбек.