Такого тарифного плану вже нема (тп семья. там 60грн на 5 номеров. 100мин входит в пакет, 5 гигов, 100 смс и бесплатно внутрисеть
Такого тарифного плану вже нема (тп семья. там 60грн на 5 номеров. 100мин входит в пакет, 5 гигов, 100 смс и бесплатно внутрисеть
Тоді тільки за 75 грн 300 хвилин по Україні. Посекундно. Це більш-менш нормальний варіант.Згоден, в даному випадку тариф без абонплати самий найкращий, бо за наявності вайфаю можна зателефонувати через месенжери.
А якщо розглядати ситуацію, коли старенькій бабулі треба бути на зв'язку з її близькими, які живуть по містах чи інших селах?
Хіба 50 хв ( річний 2020)вистачить на місяць для созвона з ними? Тому я і привів приклад за менші гроші( відносно цін від слонів) отримати 5 годин розмов на місяць.
Це контрактний тариф. Зараз він вже архівний.Такого тарифного плану вже нема (тп семья. там 60грн на 5 номеров. 100мин входит в пакет, 5 гигов, 100 смс и бесплатно внутрисеть
вже вище писав legacy цього всього. MNP з глюками — не треба, дякуюЯк він може бути основним номером не розумію, про шо мова взагалі?
Бабусі треба не тільки з родиною розмовляти, подзвонити сусідці чи якомусь поштарю чи аптеку, в магазин продавцю. Бабуся ж не в клітці живе.передзвонити бабусі не варіант? завести для зв'язку з бабусею номер 3моб? закинути бабусі гроші на рахунок, щоб могла дзвонити, якщо закінчились пакетні хвилини?А якщо розглядати ситуацію, коли старенькій бабулі треба бути на зв'язку з її близькими, які живуть по містах чи інших селах?
Хіба 50 хв ( річний 2020)вистачить на місяць для созвона з ними?
3моб специфічний оператор, але в деяких випадках вигідніший ніж слони, особливо на фоні останніх подорожчень...
не бачу проблеми дзвонити по 0.45грн/хв на всі номери по Україні (актуально як для Грін, так і для Річний)Бабусі треба не тільки з родиною розмовляти, подзвонити сусідці чи якомусь поштарю чи аптеку, в магазин продавцю. Бабуся ж не в клітці живе.
Есть за 100. С наполнением больше.Такого тарифного плану вже нема (тп семья. там 60грн на 5 номеров. 100мин входит в пакет, 5 гигов, 100 смс и бесплатно внутрисеть
Я не бачу 3моб чи інтер в якості основного,в свою кнопку закинув та по 200 грн на кожний рахунок. Дуже рідко можу набрати на незнайомий номер. Вір нажаль rip.Слушне зауваження, але ж водафон завжди дає якісь знижки.ключове... а що будете писати коли знижки не буде?Водафон зараз річний зі знижкою joice start2023 за ~450грн дав :
Брехати не буду, взяв цей водафон як другий номер. Пару місяців не поповнював і "прилетіла" ця акція.
Основний номер це Київстар, який зараз не поповнюю(не заради знижок, він їх не дає), бо вистачає водафона.
Є в мене і 3моб з зеленим тарифом. Але якось потреби в ньому не має в місті Києві.
Для кого може бути корисним 3моб? Думаю для тих людей, котрі не хочуть або не можуть платити по 250 грн. за зв'язок і котрі не користуються моб.інетом( 3моб дає 3g тільки в містах, і то не у всіх)
Як на мене самий зручний пакет для всього це сидіти на green, і проплачувати за 75 грн. додатковий пакет послуг на місяць:
-5гб трафіку
-300хв. на всі дзвінки
-необмежені в мережі
що пан хотів сказати?Я не бачу 3моб чи інтер в якості основного,в свою кнопку закинув та по 200 грн на кожний рахунок. Дуже рідко можу набрати на незнайомий номер. Вір нажаль rip.
На 3моб на рік витрачаю лише на дзвінок не більше 200 грн , інтернет в місцях де буваю мене не влаштовує , так само Інтер через режим польоту і вайфай , віднедавна є можливість номер використання в телефоніщо пан хотів сказати?Я не бачу 3моб чи інтер в якості основного,в свою кнопку закинув та по 200 грн на кожний рахунок. Дуже рідко можу набрати на незнайомий номер. Вір нажаль rip.
Напевне, всі вже чули про 3G sunset в Україні в пості від регулятора ринку електронних комунікацій #НКЕК ? Деякі медіа швидко підхопили новину та трохи її модифікували задля голосних заголовків… І вийшло так, на жаль, що гарна за своїм змістом новина про запровадження новітніх технологій переросла в жахаюче «Українцям цього року відключать 3G». Якщо не бачити першоджерело стане страшно будь-кому, хто користується голосовими послугами та передачею даних в стандарті 3G/UMTS. Пропонуємо розібратись в офіційних заявах, відокремивши головне. І ось що, на нашу думку, потрібно зауважити після ознайомлення з нею, і не тільки для наших абонентів, а й для будь-яких споживачів мобільних послуг:
1. В повідомленні не йдеться про ПОВНУ відмову від використання мереж 3G/UMTS. Кожен оператор має свій власний план, що різниться географічно. Не маємо права говорити від імені всіх учасників ринку, однак ніхто не збирається взяти і вимкнути 3G. Це довга і кропітка робота, що буде вестись з огляду на кількість споживачів, наявні мережеві ресурси в кожній географічній зоні (інколи – в окремому населеному пункті). Можливо, хтось вже помітив, що достатньо довгий вже період часу на мережі одного з мобільних операторів в кількох містах відсутнє покриття 3G? І нічого страшного не трапилось…
2. Жоден з учасників ринку не заявив про повну відмову від 3G-покриття в 2025 році. Цей процес займе трохи більше часу, і повторимось – у кожного оператора свій власний план.
3. Оператори точно виконають необхідні попереджувальні дії задля зменшення негативного впливу на абонентів. Всі в цьому зацікавлені, тож прокинувшись вранці ви не будете здивовані відсутністю сервісів на вашому телефоні!
4. Відключення 3G-мережі жодним чином не вплине на надання голосових послуг і обмін СМС. Передавання даних в 2G-мережах - це той ще головний біль☹, однак базові сервіси будуть працювати, а завдяки національному роумінгу, що працює для мереж 2G/3G, навіть якщо ви не змогли оновити свій гаджет – ви завжди зможете переключитись в іншу мережу, де 3G ще працює.
5. Оператори не будуть відключати 3G в місцях, де немає 4G. Це, можливо, нагода для помилок – неможливо створити абсолютну точну карту з відображенням наявних сервісів, але ми знаємо напевне що наші колеги мають напрацювання для будь-яких сценаріїв.
6. Початок процесу не означає повне його завершення. Це ще раз говорить про протяжність процесу вимкнення 3G-мереж в часі і просторі.
Зі свого боку додамо кілька коментарів для зацікавлених абонентів ТриМоб та наших партнерів, що ми обслуговуємо на нашій мережі: • Більшість наших абонентів та абонентів партнерів мають можливість і працюють в мережах як нашого основного роумінг-партнера, так і в інших. У вас завжди є альтернатива. • Звичайно ж ми готувались до такого сценарію і вже цього року продемонструємо результати нашої роботи. Наберемось терпіння.
У пацанов все хорошо, все тупо на чиле.Із допису на сторінці Тримоб в fb:
Напевне, всі вже чули про 3G sunset в Україні в пості від регулятора ринку електронних комунікацій #НКЕК ? Деякі медіа швидко підхопили новину та трохи її модифікували задля голосних заголовків… І вийшло так, на жаль, що гарна за своїм змістом новина про запровадження новітніх технологій переросла в жахаюче «Українцям цього року відключать 3G». Якщо не бачити першоджерело стане страшно будь-кому, хто користується голосовими послугами та передачею даних в стандарті 3G/UMTS. Пропонуємо розібратись в офіційних заявах, відокремивши головне. І ось що, на нашу думку, потрібно зауважити після ознайомлення з нею, і не тільки для наших абонентів, а й для будь-яких споживачів мобільних послуг:
1. В повідомленні не йдеться про ПОВНУ відмову від використання мереж 3G/UMTS. Кожен оператор має свій власний план, що різниться географічно. Не маємо права говорити від імені всіх учасників ринку, однак ніхто не збирається взяти і вимкнути 3G. Це довга і кропітка робота, що буде вестись з огляду на кількість споживачів, наявні мережеві ресурси в кожній географічній зоні (інколи – в окремому населеному пункті). Можливо, хтось вже помітив, що достатньо довгий вже період часу на мережі одного з мобільних операторів в кількох містах відсутнє покриття 3G? І нічого страшного не трапилось…
2. Жоден з учасників ринку не заявив про повну відмову від 3G-покриття в 2025 році. Цей процес займе трохи більше часу, і повторимось – у кожного оператора свій власний план.
3. Оператори точно виконають необхідні попереджувальні дії задля зменшення негативного впливу на абонентів. Всі в цьому зацікавлені, тож прокинувшись вранці ви не будете здивовані відсутністю сервісів на вашому телефоні!
4. Відключення 3G-мережі жодним чином не вплине на надання голосових послуг і обмін СМС. Передавання даних в 2G-мережах - це той ще головний біль☹, однак базові сервіси будуть працювати, а завдяки національному роумінгу, що працює для мереж 2G/3G, навіть якщо ви не змогли оновити свій гаджет – ви завжди зможете переключитись в іншу мережу, де 3G ще працює.
5. Оператори не будуть відключати 3G в місцях, де немає 4G. Це, можливо, нагода для помилок – неможливо створити абсолютну точну карту з відображенням наявних сервісів, але ми знаємо напевне що наші колеги мають напрацювання для будь-яких сценаріїв.
6. Початок процесу не означає повне його завершення. Це ще раз говорить про протяжність процесу вимкнення 3G-мереж в часі і просторі.
Зі свого боку додамо кілька коментарів для зацікавлених абонентів ТриМоб та наших партнерів, що ми обслуговуємо на нашій мережі: • Більшість наших абонентів та абонентів партнерів мають можливість і працюють в мережах як нашого основного роумінг-партнера, так і в інших. У вас завжди є альтернатива. • Звичайно ж ми готувались до такого сценарію і вже цього року продемонструємо результати нашої роботи. Наберемось терпіння.
Із допису на сторінці Тримоб в fb:
І що - можна зареєструватися у мережі Київстар?Із допису на сторінці Тримоб в fb:
Напевне, всі вже чули про 3G sunset в Україні в пості від регулятора ринку електронних комунікацій #НКЕК ? Деякі медіа швидко підхопили новину та трохи її модифікували задля голосних заголовків… І вийшло так, на жаль, що гарна за своїм змістом новина про запровадження новітніх технологій переросла в жахаюче «Українцям цього року відключать 3G». Якщо не бачити першоджерело стане страшно будь-кому, хто користується голосовими послугами та передачею даних в стандарті 3G/UMTS. Пропонуємо розібратись в офіційних заявах, відокремивши головне. І ось що, на нашу думку, потрібно зауважити після ознайомлення з нею, і не тільки для наших абонентів, а й для будь-яких споживачів мобільних послуг:
1. В повідомленні не йдеться про ПОВНУ відмову від використання мереж 3G/UMTS. Кожен оператор має свій власний план, що різниться географічно. Не маємо права говорити від імені всіх учасників ринку, однак ніхто не збирається взяти і вимкнути 3G. Це довга і кропітка робота, що буде вестись з огляду на кількість споживачів, наявні мережеві ресурси в кожній географічній зоні (інколи – в окремому населеному пункті). Можливо, хтось вже помітив, що достатньо довгий вже період часу на мережі одного з мобільних операторів в кількох містах відсутнє покриття 3G? І нічого страшного не трапилось…
2. Жоден з учасників ринку не заявив про повну відмову від 3G-покриття в 2025 році. Цей процес займе трохи більше часу, і повторимось – у кожного оператора свій власний план.
3. Оператори точно виконають необхідні попереджувальні дії задля зменшення негативного впливу на абонентів. Всі в цьому зацікавлені, тож прокинувшись вранці ви не будете здивовані відсутністю сервісів на вашому телефоні!
4. Відключення 3G-мережі жодним чином не вплине на надання голосових послуг і обмін СМС. Передавання даних в 2G-мережах - це той ще головний біль☹, однак базові сервіси будуть працювати, а завдяки національному роумінгу, що працює для мереж 2G/3G, навіть якщо ви не змогли оновити свій гаджет – ви завжди зможете переключитись в іншу мережу, де 3G ще працює.
5. Оператори не будуть відключати 3G в місцях, де немає 4G. Це, можливо, нагода для помилок – неможливо створити абсолютну точну карту з відображенням наявних сервісів, але ми знаємо напевне що наші колеги мають напрацювання для будь-яких сценаріїв.
6. Початок процесу не означає повне його завершення. Це ще раз говорить про протяжність процесу вимкнення 3G-мереж в часі і просторі.
Зі свого боку додамо кілька коментарів для зацікавлених абонентів ТриМоб та наших партнерів, що ми обслуговуємо на нашій мережі: • Більшість наших абонентів та абонентів партнерів мають можливість і працюють в мережах як нашого основного роумінг-партнера, так і в інших. У вас завжди є альтернатива. • Звичайно ж ми готувались до такого сценарію і вже цього року продемонструємо результати нашої роботи. Наберемось терпіння.
Да. Я проверял лично. Тримоб регистрируется в сети Киевстар.І що - можна зареєструватися у мережі Київстар?Із допису на сторінці Тримоб в fb:
Напевне, всі вже чули про 3G sunset в Україні в пості від регулятора ринку електронних комунікацій #НКЕК ? Деякі медіа швидко підхопили новину та трохи її модифікували задля голосних заголовків… І вийшло так, на жаль, що гарна за своїм змістом новина про запровадження новітніх технологій переросла в жахаюче «Українцям цього року відключать 3G». Якщо не бачити першоджерело стане страшно будь-кому, хто користується голосовими послугами та передачею даних в стандарті 3G/UMTS. Пропонуємо розібратись в офіційних заявах, відокремивши головне. І ось що, на нашу думку, потрібно зауважити після ознайомлення з нею, і не тільки для наших абонентів, а й для будь-яких споживачів мобільних послуг:
1. В повідомленні не йдеться про ПОВНУ відмову від використання мереж 3G/UMTS. Кожен оператор має свій власний план, що різниться географічно. Не маємо права говорити від імені всіх учасників ринку, однак ніхто не збирається взяти і вимкнути 3G. Це довга і кропітка робота, що буде вестись з огляду на кількість споживачів, наявні мережеві ресурси в кожній географічній зоні (інколи – в окремому населеному пункті). Можливо, хтось вже помітив, що достатньо довгий вже період часу на мережі одного з мобільних операторів в кількох містах відсутнє покриття 3G? І нічого страшного не трапилось…
2. Жоден з учасників ринку не заявив про повну відмову від 3G-покриття в 2025 році. Цей процес займе трохи більше часу, і повторимось – у кожного оператора свій власний план.
3. Оператори точно виконають необхідні попереджувальні дії задля зменшення негативного впливу на абонентів. Всі в цьому зацікавлені, тож прокинувшись вранці ви не будете здивовані відсутністю сервісів на вашому телефоні!
4. Відключення 3G-мережі жодним чином не вплине на надання голосових послуг і обмін СМС. Передавання даних в 2G-мережах - це той ще головний біль☹, однак базові сервіси будуть працювати, а завдяки національному роумінгу, що працює для мереж 2G/3G, навіть якщо ви не змогли оновити свій гаджет – ви завжди зможете переключитись в іншу мережу, де 3G ще працює.
5. Оператори не будуть відключати 3G в місцях, де немає 4G. Це, можливо, нагода для помилок – неможливо створити абсолютну точну карту з відображенням наявних сервісів, але ми знаємо напевне що наші колеги мають напрацювання для будь-яких сценаріїв.
6. Початок процесу не означає повне його завершення. Це ще раз говорить про протяжність процесу вимкнення 3G-мереж в часі і просторі.
Зі свого боку додамо кілька коментарів для зацікавлених абонентів ТриМоб та наших партнерів, що ми обслуговуємо на нашій мережі: • Більшість наших абонентів та абонентів партнерів мають можливість і працюють в мережах як нашого основного роумінг-партнера, так і в інших. У вас завжди є альтернатива. • Звичайно ж ми готувались до такого сценарію і вже цього року продемонструємо результати нашої роботи. Наберемось терпіння.
Цікаво - мені пише "Зараз неможливо під'єднатися до цієї мережі"Да. Я проверял лично. Тримоб регистрируется в сети Киевстар.І що - можна зареєструватися у мережі Київстар?Із допису на сторінці Тримоб в fb:
Напевне, всі вже чули про 3G sunset в Україні в пості від регулятора ринку електронних комунікацій #НКЕК ? Деякі медіа швидко підхопили новину та трохи її модифікували задля голосних заголовків… І вийшло так, на жаль, що гарна за своїм змістом новина про запровадження новітніх технологій переросла в жахаюче «Українцям цього року відключать 3G». Якщо не бачити першоджерело стане страшно будь-кому, хто користується голосовими послугами та передачею даних в стандарті 3G/UMTS. Пропонуємо розібратись в офіційних заявах, відокремивши головне. І ось що, на нашу думку, потрібно зауважити після ознайомлення з нею, і не тільки для наших абонентів, а й для будь-яких споживачів мобільних послуг:
1. В повідомленні не йдеться про ПОВНУ відмову від використання мереж 3G/UMTS. Кожен оператор має свій власний план, що різниться географічно. Не маємо права говорити від імені всіх учасників ринку, однак ніхто не збирається взяти і вимкнути 3G. Це довга і кропітка робота, що буде вестись з огляду на кількість споживачів, наявні мережеві ресурси в кожній географічній зоні (інколи – в окремому населеному пункті). Можливо, хтось вже помітив, що достатньо довгий вже період часу на мережі одного з мобільних операторів в кількох містах відсутнє покриття 3G? І нічого страшного не трапилось…
2. Жоден з учасників ринку не заявив про повну відмову від 3G-покриття в 2025 році. Цей процес займе трохи більше часу, і повторимось – у кожного оператора свій власний план.
3. Оператори точно виконають необхідні попереджувальні дії задля зменшення негативного впливу на абонентів. Всі в цьому зацікавлені, тож прокинувшись вранці ви не будете здивовані відсутністю сервісів на вашому телефоні!
4. Відключення 3G-мережі жодним чином не вплине на надання голосових послуг і обмін СМС. Передавання даних в 2G-мережах - це той ще головний біль☹, однак базові сервіси будуть працювати, а завдяки національному роумінгу, що працює для мереж 2G/3G, навіть якщо ви не змогли оновити свій гаджет – ви завжди зможете переключитись в іншу мережу, де 3G ще працює.
5. Оператори не будуть відключати 3G в місцях, де немає 4G. Це, можливо, нагода для помилок – неможливо створити абсолютну точну карту з відображенням наявних сервісів, але ми знаємо напевне що наші колеги мають напрацювання для будь-яких сценаріїв.
6. Початок процесу не означає повне його завершення. Це ще раз говорить про протяжність процесу вимкнення 3G-мереж в часі і просторі.
Зі свого боку додамо кілька коментарів для зацікавлених абонентів ТриМоб та наших партнерів, що ми обслуговуємо на нашій мережі: • Більшість наших абонентів та абонентів партнерів мають можливість і працюють в мережах як нашого основного роумінг-партнера, так і в інших. У вас завжди є альтернатива. • Звичайно ж ми готувались до такого сценарію і вже цього року продемонструємо результати нашої роботи. Наберемось терпіння.
В любій мережі на час воєнного стану і дії національного роумінгу.І що - можна зареєструватися у мережі Київстар?
карта Укртелеком с номером 044 - регится в сети ВодафонПроверил. Кроме водафона нигде больше не регистрируется.