Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
ПУМБ
www.pumb.ua
+380 (50/93/96) 290-7-290 по Україні, +380 (44) 290-7-290 із-за кордону || ✉ [email protected]
↪ онлайн-підтримка: Telegram, Viber viber://pa?chatURI=pumbsupport
авторизація через мобільний застосунок банку
iNET-банкінг ПУМБ Online мобільні застосунки
Для написання в чат-підтримку банку, у застосунку ПУМБ Online перейдіть у розділ "Більше", "Написати в чат".
— — —
☝️ Представник банку — ПУМБ
 
Причина: представник банку
Останнє редагування:
Реєстрація
02.04.20
Місто
Запорiжжя
Телефон
IPhone 12 mini
Flamingo, припини жувати цей кактус. В Україні є ще 60 банків і точно можна знайти краще за цих довбнів.
Ці лише клієнтів залучати вдало вміють. Але не обслуговувати.
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
T.Visc, навіщо ви так там є хороші моменти але ну от таке лайно мені наприклад не подобається що там не треба дзвонити за свої кошти а 0 800 вже нема
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Flamingo, припини жувати цей кактус. В Україні є ще 60 банків і точно можна знайти краще за цих довбнів.
Ці лише клієнтів залучати вдало вміють. Але не обслуговувати.
Я клієнт ПУМБа з лютого 2021 року. Проблем в плані обслуговування не було.
Але я не користуюся партнерським кешбеком та крамницею кешбеків.
А рідний кешбек працює нормально.
Колись за продуктовий магазин нічого не нарахували. Я написав у Телеграм, склали заявку, 2-3 дні і все донарахували.
Навіть дали дві кредитки безкоштовно, хоча по тарифам друга картка коштує 150 грн. (у мене зараз миттєва та іменна)
 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2.
Колись за продуктовий магазин нічого не нарахували. Я написав у Телеграм, склали заявку, 2-3 дні і все донарахували.
Це колись, колись по всім пунктам кешбеку нараховували одразу, а зараз комуналка застрягла а ось продукти нараховують моментально, прямо біля каси, а кажуть сбій.
 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2.
Нарешті :apl: , весь кешбек нарахували за комуналку 9 грудня, але ні смс, ні в вайбері , ні в додатку не повідомили. Сам зайшов в додаток після покупки продуктів і побачив нарахування.
 
Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження, але такі терміни нарахування кешбеку від банку (протягом 10 днів) діють вже більше 5 років)
Мені прикро, що у вас склалось враження, що мій висновок грунтується виключно на випадку з кешбеком. Насправді я є клієнтом вашого банку з 2013 року і з повною впевненністю можу сказати, що озвучений мною принцип - це результат мого "співіснування" з вашою "підтримкою" протягом більше ніж 10 років. До того ж якщо ви уважніше поглянете на випадок саме з кешбеком то помітите, що банк в 10 днів якби не вклався. А озвучений мною принцип - це система - передбачити необгрунтовано великі терміни для в принципі стандартної операції. Ви хочете сказати що справді банку треба аж 10 днів щоб зрозуміти, що те що у власному застосунку не спрацьовує кешбек по внутрішньобанківській операцій по суті? Я ще міг би зрозуміти що 10 днів необхідно чогось вельми нестандартного на кшталт по транскордонному платежу із застосування імпрінтера (і то в мене банки такі платежі проводили наступного календарного дня із нарахуванням кешбеку) - але ж тут мова про ваш застосунок і якщо він не спрацьовує то не є нормально, то треба бити в дзвони одразу як з'являються перші ознаки не гаразди. Замість цього ваша підтримка незважаючі на масові скарги клієнтів усіх посилає на 10 днів куди подалі. Знаєте - моя улюблена приказка "Людина, яка хоче щось робити, думає як, а яка не хоче - шукає причину". МетодОЛУХИ з пумб пішли далі - вони заздалегідь створють такі причини своїй підтримці. І мова не лише про останні 5 років, які ви згадуєте. Приблизно у 2017-2018 році в мене була ситуація, коли ініційований у вашому застосунку (це ще здіється до пумб-онлайн було) р2р переказ з моєї карти іншого банку на мою картку пумб - "пішов не так". Сума не маленька для тих часів - 8000 грн. Я маю досвід 24 річної роботи в банківській системі України тому можу відрізнити, коли проблема дійсно існує, а коли можна все спустити на гальмах. Я почав телефонувати в підтримку стосовно того платежу по суті одразу. Я по певним ознакам бачив, що платіж просто так не надійде і треба терміново вживати якихось заходів, але мене вперто футболили від одного працівника до іншого і всі як мантру мусолили "про три дні". Причому про три робочі дні і причому з дня наступного після операції. А операція була в середу, тому хоч трохи чухатись банк почав лише в понеділок (тобто по суті на 6 лень після помилки застосунку банку). В підсумки взявши на вирішення проблеми ще 3 дні пумб так нічого і не зробив. Не допомогло навіть письмове звернення на голову правління - все що мені рекоменлували підтримка... ініціювати процедуру чарджбеку в банку емітенті картки, з якої я робив переказ (бо банк отримав підтвердження від пумба про остаточне списання платежу). І ось коли вже чарджбек було оформлено - кошти зненацька знайшлись. Саме у пумбі. І до розгляду спору в МПС по суті справа не дійшла І це не єдиний випадок, коли ваша служба бокопорила (до речі за той випадок банк навіть сорі бонус сподобився мені подарувати - чашку з лого пумба та 100 гр чаю ;)). Тому вибачте як клієнтам "допомагає" ця служба у вашому банку - я впевнився на особистому досвіді, тому можу з впевненістю підтвердити справедливість мого висновку. Просто подумайте і спробуйте обгрунтувати - навіщо банку аж 10 днів для нарахування кешбеку по операції ініційованій у власному застосунку
Вітаємо! Маємо зауважити, що встановленя терміну в строк 10 днів є рішенням Банку згідно кількох причин, а саме:

1. Час обробки транзакцій: Деякі платежі потребують додаткового часу для остаточного підтвердження та обробки. Банки повинні переконатися, що операція завершена і не була скасована (наприклад, повернення товару).
2. Узгодження з платіжними системами: Банки взаємодіють з платіжними системами (Visa, Mastercard) для отримання комісій або уточнення деталей транзакцій. Це може тривати кілька днів.
3. Умови партнерських програм: Якщо кешбек нараховується за спеціальними пропозиціями (наприклад, у магазинах-партнерів), банк перевіряє, чи відповідає транзакція умовам акції.
4. Технічна перевірка: Банк може проводити аналіз, щоб уникнути помилок або шахрайства, перш ніж нарахувати кешбек.
5. Уніфікація процесів: Банк встановлює необхідний термін, щоб мати час на виконання всіх внутрішніх операцій.

Згідно Вашого звернення ми зафіксували пропозицію щодо скорочення терміну нарахування кешбеку.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!

Бажаємо гарного дня!
 

fnm

Реєстрація
26.08.19
Місто
Полтава-Сіті
Я клієнт ПУМБа з лютого 2021 року
Навіть дали дві кредитки безкоштовно, хоча по тарифам друга картка коштує 150 грн
И что?
а каким-то клиентам, которые с 2004 года, кредиток с нормальным кредлимитом пумбы не давали :)
"- Я тебе деньги не предлагаю… Я по машине то вижу, что тебе не особенно надо." ©
 
Останнє редагування:

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
припини жувати цей кактус
Да я не особо в принципе его и жую - у меня тут совсем мало операций, и деньги я держу в других банках. А то я отвечал другим людям, а меня самого проблема кэшбека по коммуналю не коснулась, ну и длинный пост был реакцией на сообщение представителя банка и основан скорее на истории взаимоотношений с банком.

Згідно Вашого звернення ми зафіксували пропозицію щодо скорочення терміну нарахування кешбеку.
Извините я не знаю, что вы там зафиксировали, но я ничего такого вам не предлагал. Мое предложение - если хотите будет в другом - реагировать поддержке НА ПРОБЛЕМУ клиента а не пытаться послать его подальше на 3-5-10 дней как сейчас. Ведь как сейчас это выглядит - вы обращаетесь с проблемой а поддержка говорит что у банка есть те сами 3-5-10 дней. На встречный вопрос если по прошествии данного срока проблема не решиться - я как клиент буду уведомлен? Ответ банка: "Конечно нет, обратитесь к нам повторно через 3-5-10 дней и мы (может быть) тогда что-то предпримем". При этом поддержка считает свою работу выполнить, а клиент должен помнить и контролировать сроки, то есть тратить на это свои силы, время память и пр. Будь я сотрудником истинно КЛИЕНТООРИЕНТРОВАННОГО банка, то я бы поменял подход так: К вам обратился КЛИЕНТ - возможно он чего-то не знает или не понимает, но поддержка обязана зафиксировать его проблему, даже если у банка есть какой-то лаг времени и dead-line еще пока не наступил и поставить этот вопрос на контроль. И после решения проблемного вопроса - ОБЯЗАТЕЛЬНО уведомить клиента по сути решения проблемы не зависимо от того решена она в рамках установленных банков изначальных сроков. Если же вдруг проблема в этот первичный срок не решена уведомить клиента об ориентировочных новых сроках. Вот такой подход был бы понятен клиентам и не возникало бы ощущения, что поддержка вас посылает куда подальше. Как-то так...
 
Реєстрація
02.04.20
Місто
Запорiжжя
Телефон
IPhone 12 mini
Sanyok77, про це ж і пишу. як роздати послуги так цей банк аж бігом, а щоб обслуговувати - то ціла драма. в мене цих аккаунтів та карток під них - нагенерували цілу купу, і навіть віддалено. а закрити то ціла історія - йди і кланяйся.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
К вам обратился КЛИЕНТ - возможно он чего-то не знает или не понимает, но поддержка обязана зафиксировать его проблему, даже если у банка есть какой-то лаг времени и dead-line еще пока не наступил и поставить этот вопрос на контроль. И после решения проблемного вопроса - ОБЯЗАТЕЛЬНО уведомить клиента по сути решения проблемы не зависимо от того решена она в рамках установленных банков изначальных сроков. Если же вдруг проблема в этот первичный срок не решена уведомить клиента об ориентировочных новых сроках. Вот такой подход был бы понятен клиентам и не возникало бы ощущения, что поддержка вас посылает куда подальше.
Такое требует очень много затрат и поэтому к такому стремятся.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Такое требует очень много затрат и поэтому к такому стремятся.

Такое требует очень много затрат и поэтому к такому стремятся.
Согласен. Но имхо в пумбе сейчас совсем другая крайность - когда клиент должен вначале дойти до точки когда банк уже не может не признать что это фак ап его и делать что-то таки надо. Но на промежуточных этапах банк постарается не делать ничего. И я виже что под это подведена определенная нормативка. Это безусловно дешевле и проще, но имхо это не совсем про клиентоориентированность. К тому же при системном подходе сделать подобное можно и быстро и с минимальными затратами. Но то что я пока наблюдаю более 10 лет не даёт мне возможности сказать что в банке что-то делается в этом направлении. Скорее наоборот. Банк становится "умнее" и пользуется тем что нбу отдал многие вопросы на откуп банкам - главное чтобы было внутренне положение по этому вопросу. А что там банки порой ваяют откровенную чушь регулятора не интересцет в принципе. В случае чего есть шикарная отписка "нбу не вмешивается в договорные отношения между банком и клиентом, если считаете что ваши права нарушены идите в сад (ну то есть в суд ;)". Так и живем...
 
Реєстрація
02.04.20
Місто
Запорiжжя
Телефон
IPhone 12 mini
Flamingo, саме туди й поцілив, птах.
Так то ніби дивишся - норм банк, щось там прогресує.
Але ось ці всі приколи з ручним керуванням - більше ощад нагадують, ніж моно, абанк, приват, південний, бвр і навіть простигосподи :sick:сенс
Зовсім вже штабріната зажопився трохи грошей дати прогерам, зробити навіть застосунок повнофункціональним.
Ні фронт нам, ні бек, ні 0800 :)
Говнядіна.
 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2.
1000006391.png1000006391.png
Post automatically merged:

 
  • Sad
Реакції: Howl

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
І нові причини розриву відносин починають прописувати. Вже не тільки фінмон, а і таке буде:
у п. 2.4.7. Розділу І визначено строк для повідомлення про відмову від ділових стосунків за 30 календарних днів у разі наявності підстав, передбачених статтею 39-3 Податкового кодексу України;
 

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
ПУМБ, я правильно розумію, що згідно нових тарифів більше буде неможливо випустити/перевипустити безкоштовно пластикову картку в звичайному тарифі ВсеКарта оскільки випуск основної картки взагалі буде "не передбачено"? Залишається тільки випуск додаткових по 150 грн чи я щось не так зрозумів?
 
Зверху