Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
На тему "Ціна - топчик" капібара не тягнеІ яким чином брендування іграшки виробником стосується Розетки?
А де я казав, що це креатив саме Розетки?І яким чином брендування іграшки виробником стосується Розетки?
Тема про Розетку, а не про креатив.А де я казав, що це креатив саме Розетки?І яким чином брендування іграшки виробником стосується Розетки?
Та у меня не по ремонту а по доставке вопросы возникли. Достучаться до живого оператора не могу, только бот со своими шаблонами..Только переписка. Думаю они там живые, но это ооооочень медленно. И на финальной стадии ремонта они звонят сами
Они сами звонят, когда написать им про проблему и им быстрее позвонить, чем писать. На старые номера телефонов дозвон идет, но оператора нет.У розетки, я так понимаю, живой техподдержки вообще не осталось? Только один тупорылый бот?
Есть официальное мобильное приложение розетки, есть сайт розетки. Но нет, я должен зарегистрироваться в какой-то говнопомойке чтобы выйти на живого человека из их техподдержки? С-ка, может еще в даркнете поспрашивать?фейсбуке лучше писать в тп.
Куда ты им позвонишь?Они сами звонят, когда написать им про проблему и им быстрее позвонить
Не він зателефонує, а йому.Куда ты им позвонишь?
Тобто ініціатором дзвінка мають бути міфічні "они" з Розетки."Кому позвонить?"
Им легче позвонить абоненту.
Абоненту легче позвонить им.
мені за 1.5 міс з ремонту навіть і не дзвонили, поки сам 2 рази не ходив не питав, а вкінці виявилось, що коли я перший раз питав через 15 днів після здачі то телефон був ще в ремонті, а на другий раз коли вже забирав то сказали, що вже через 4 дні після здачів він був готовий на відділені і чекав мене, от такий сервіс став, таке враження що спецом чекали щоб закінчилась гарантія (чуть більше місяця), бо сказали, що тепер у мене гарантія оті 4 дні і все.Кочевник, там ще гірше. Перший дзвінок, коли дзвонили після ремонту, я пропустив, а самостійно перетелефонувати не можна.