Останнє редагування модератором:
У моєму випадку був відкритий люк і вода попала в салон на передні сидіння. Не працював відповідно електропривід сидінь (заміна моторчиків електроприводу) та закислився підсилювач звукової системи Bose, який розміщений на підлозі під переднім пасажирським сидінням (також замінений на новий). Усе решта як нове, авто приїхало з пробігом 11 тисяч миль. Заміна мастил, рідин, детейлінг і погнали!!!prokzam, утонуть может по пороги, а может по крышу, тут же тоже главное кроется в "нюансах"
Я тоже как то видел утопленника, который был абсолютно в идеале. Насколько я заметил конечно, катался на машине пару раз, и Салон был без следов, и с электроникой все отлично, вообще не скажешь что что-то было с машиной, и в ней ничего не меняли, так как знаю хозяина. Как там получилось фиг пойми, может на американских аукционах страховые тоже что-то мутят
там все було окprokzam, интересно как же они ремонта насчитали на 32 тыс
Часто еще блоки стоят в центральной консоли в районе ручки кпп, или просто под сиденьями.
сам брав на аукціоні чи через посердників?У моєму випадку був відкритий люк і вода попала в салон на передні сидіння. Не працював відповідно електропривід сидінь (заміна моторчиків електроприводу) та закислився підсилювач звукової системи Bose, який розміщений на підлозі під переднім пасажирським сидінням (також замінений на новий). Усе решта як нове, авто приїхало з пробігом 11 тисяч миль. Заміна мастил, рідин, детейлінг і погнали!!!prokzam, утонуть может по пороги, а может по крышу, тут же тоже главное кроется в "нюансах"
Я тоже как то видел утопленника, который был абсолютно в идеале. Насколько я заметил конечно, катался на машине пару раз, и Салон был без следов, и с электроникой все отлично, вообще не скажешь что что-то было с машиной, и в ней ничего не меняли, так как знаю хозяина. Как там получилось фиг пойми, может на американских аукционах страховые тоже что-то мутят
Кому цікаво, ось вона на аукціоні.
Хай модератор пробачить, якщо не можна сторонні посилання вставляти, я це роблю вперше.
мабуть вигідніше за тоталити, 32800-20300=12500$ виплатаprokzam, это отлично что все ок, я же не сомневаюсь
Просто сказал что там бывают всякие разные блоки на различных машинах.
Интересно как конкретно в этом случае страховщики на 32 тыс натянули и зачем
Друг після аварії в своїй октавії сам подушки відновлював) але таму нас в гаражах - саме відновлюють подушки. відновити спрацьовані 3 передні подушки та пов'язані з ними роботи (заштопати панель приладів, прошити мізки, відновити 4 паска безпеки...) на W204 ±1000$
Через дядю Гєну з Вінниці та його друга дядю Олєга з Нью-Джерсі. Брав через них вже 3 авто зі штатів, сервісом задоволений, роблять усе під ключ. Вони типу друзі дитинства, один вже давно в США живе, має там своє СТО та допомагає іншому в доставці автівок. Ціна послуг 700 доларів.сам брав на аукціоні чи через посердників?У моєму випадку був відкритий люк і вода попала в салон на передні сидіння. Не працював відповідно електропривід сидінь (заміна моторчиків електроприводу) та закислився підсилювач звукової системи Bose, який розміщений на підлозі під переднім пасажирським сидінням (також замінений на новий). Усе решта як нове, авто приїхало з пробігом 11 тисяч миль. Заміна мастил, рідин, детейлінг і погнали!!!prokzam, утонуть может по пороги, а может по крышу, тут же тоже главное кроется в "нюансах"
Я тоже как то видел утопленника, который был абсолютно в идеале. Насколько я заметил конечно, катался на машине пару раз, и Салон был без следов, и с электроникой все отлично, вообще не скажешь что что-то было с машиной, и в ней ничего не меняли, так как знаю хозяина. Как там получилось фиг пойми, может на американских аукционах страховые тоже что-то мутят
Кому цікаво, ось вона на аукціоні.
Хай модератор пробачить, якщо не можна сторонні посилання вставляти, я це роблю вперше.
Я лично такие машины пролистываю, не рассматриваю. Потому что если реально хорошо подмоченная, то это смерть. Особенно для себя. станет посреди трассы когда-нибудь. Ремонт дорогой и бесконечный. Бывает везет - как описывалось, немного влаги через открытый люк(видели бы вы как их химчистят у нас, влаги в 50 раз больше))Катаюсь вже на другій машині зі штатів, яка куплена на IAAI як Flood, Storm Damage, все ок. Наразі це Mazda CX-5 2022, 2.5 AWD Turbo Black Edition.
Головне, щоб була Run&Drive з аукціону.
Можливо мені просто пощастило...
Разобрать и посмотреть. На руле все меняют на рабочую, шторки в крыше - чаще обманки. Я бы даже для себя шторки крыши не восстанавливал быяк перед купівлею такого авто можна на 100% дізнатися встановлені подушки чи ні?...у нас могут и зашить без них...
Dаmіеn а до речі, як?
Сказки это все. Все "дяди Гены" давно в 90-х остались, это все прикрытие. Сейчас рулят крупные фирмы с лицензиями. И чем крупнее, тем выгоднее. А если и "дядя Гена", то он просто посредник(имеющий свою долю) между реальной фирмой и тобой.Через дядю Гєну з Вінниці та його друга дядю Олєга з Нью-Джерсі.
Та ні, я їх обох реально давно знаю, американець раз в рік буває у Вінниці, зустрічались.Я лично такие машины пролистываю, не рассматриваю. Потому что если реально хорошо подмоченная, то это смерть. Особенно для себя. станет посреди трассы когда-нибудь. Ремонт дорогой и бесконечный. Бывает везет - как описывалось, немного влаги через открытый люк(видели бы вы как их химчистят у нас, влаги в 50 раз больше))Катаюсь вже на другій машині зі штатів, яка куплена на IAAI як Flood, Storm Damage, все ок. Наразі це Mazda CX-5 2022, 2.5 AWD Turbo Black Edition.
Головне, щоб була Run&Drive з аукціону.
Можливо мені просто пощастило...
Post automatically merged:
Разобрать и посмотреть. На руле все меняют на рабочую, шторки в крыше - чаще обманки. Я бы даже для себя шторки крыши не восстанавливал быяк перед купівлею такого авто можна на 100% дізнатися встановлені подушки чи ні?...у нас могут и зашить без них...
Dаmіеn а до речі, як?
Post automatically merged:
Сказки это все. Все "дяди Гены" давно в 90-х остались, это все прикрытие. Сейчас рулят крупные фирмы с лицензиями. И чем крупнее, тем выгоднее. А если и "дядя Гена", то он просто посредник(имеющий свою долю) между реальной фирмой и тобой.Через дядю Гєну з Вінниці та його друга дядю Олєга з Нью-Джерсі.
Згоден з Вами.Не у всіх є дядя Олег в Омеричці, який шарить, розбере авто і реально оцінить ступінь пошкоджень від вологи. Цей виняток тільки підтверджує правило, тому таке теж не брав би.
Це довга історія про номер…prokzam Ви собі номер замовили позачерговий? Бо зараз на Вінничині видають лише серії КА, КВ, КС і до букви Т ще не дійшли.
Посмотрел на авто - а ты вообще в курсе цен на автомобили? У меня такое подозрение, что - нет.Згоден з Вами.
Поряд з цим, вже майже 20 тис км проїхав по Україні, у т.ч. другу зиму катаю.
Жодних проблем з авто.
як мені колись пояснив родич, що приганяв мені першу машину з США та має свій автомайданчик там, деталі у них коштують так само або дешевше(але рахує страхова по ціні нових та чесно), а от робота в рази дорожча. тому машина с селвейдж тайтлом(списана в утиль) там, для нас може бути спокійно відновлена набагато дешевше.Цікаво, цікаво. Тобто їхня страхова вважає, що авто майже не підлягає відновленню, а наші специ вважають, що якщо все це скрутити, замотати ізострічкою та підшпаклювати, то буде як нове?
Шукав для себе, саме чорну, турбовану, повнопривідну, в комплектації Black Edition.Посмотрел на авто - а ты вообще в курсе цен на автомобили? У меня такое подозрение, что - нет.Згоден з Вами.
Поряд з цим, вже майже 20 тис км проїхав по Україні, у т.ч. другу зиму катаю.
Жодних проблем з авто.
На аукционе ты выиграл ее за 20300, В Украине с доставкой и растаможкой она тебе более 30 выстрелила(не помню как в 2023, но если на сегодня, то примерно было бы 33, при посредничестве дяди Гены еще больше).
А на авториа машины этой модели (mazda CX-5/ 2.5/ 4WD)с таким пробегом(до 20тыс км) и возрастом год-два(не 2022, а 2023года чтоб соответствовало возрасту по состоянию на год назад) стоят от 22 тыс.
ось тобі приклад - заміна крила, дверки та ліхтаряот якщо свіжа машина, то її ще треба спробувати розбити на 70% від вартості відновлення...