нову казали, що не могли дзвонитись до мене при увімкненому VoWiFi, що на KS і на Vodofon.
напервне б розділив проблему на декілька шляхі пошуку рішення:
1 Це проблмеа телефона, його енергосбереження.
Тобто недодзвін завжди чи інді? Якщо телефону недавати засинати, не гасити екран буде недодзвін? Взагалі, вимиканья екрану не повинно бути пов'язане з економією на wi-fi. Можна подивиться, чі не має обмеженнь на економію енергії у программі "дзвонилкі".
2 Проблема з енергосбереженням wi-fi і роутера.
Може бути неадекватна реалізация того ж Target Wake-up Time. Спробувати якось генерувати трафік на телефоні, перегляд ютуб чи прослуховування радіо можна спробувати, але ці сервіси не завантажують wi-fi постійно, тобто є буферізація данних. Но можна спробувати. Постійно задіює інтерфейс що недасть засинати wi-fi інтерфейсу це якийсь real time трафік, тобто голос, наприклад sip. Більш не можу придумати, чім завантажити інтерфейс на телефоні "в домашніх умовах".
Ще звосім дурнява ідея, це використання зовніщної мережевої карти usb-ethernet, тільки гарантій ніяких що вона буде працювати з телефоном із-за драйверів. Просто якщо є в господарстві, то можна спробувати.
3 Проблема с провайдером інтернет, та реалізацию nat в роутері.
Взагалі VoWiFi дуже схожий на sip, тобто задля реалізації VoWiFi використали sip. Якщо на телефоні або в локальній мережі після роутера добре працює ip телефонія де АТС знаходиться в інтернеті, а з VoWiFi проблеми при однакових обставинах, то вже інші питання. То треба вже дивитись на аналіз трафіка між телефоном та роутером. Хочаб подивитись, коли недодзвін, чи є спроби конекту з телефоном зі сторони роутера, і телефон повинен щось відповісти через роутер постачалнику послуги VoWiFi. Це все ще невдаючись в структуру пакетів, що там всередині, хоча вони маюсь бути шифровані ipsec.
Дуже часто проблеми з sip дзвінками можуть бути із-за nat. Якщо у вас сірий ip, то nat є не тільки в вашому роутері, а й у провайдера. А у провайдера з налаштуваннями може буди взагалі що завгодно. Спробувати работу VoWiFi на статичній ip адресі, або там где вона прекрасно робить на інших телефонах.
4 проблема з самою послугою VoWiFi.
Тут без техпідтримки зі строни провайдера взагалі не обійтись.