Я сам VoLTE в налаштуваннях в телефоні виключив, але сама послуга на стороні оператора активована.Не додзвонювались, коли у вас був активний VoLTE, чи без?
Я сам VoLTE в налаштуваннях в телефоні виключив, але сама послуга на стороні оператора активована.Не додзвонювались, коли у вас був активний VoLTE, чи без?
В Харькове КС тоже работал так себе, к вечеру вроде наладилось.Я сам VoLTE в налаштуваннях в телефоні виключив, але сама послуга на стороні оператора активована.Не додзвонювались, коли у вас був активний VoLTE, чи без?
Ось доказ, яка неправда?Микола Петрович, так не может быть. Ты пишешь не правду. Зачем?
Читайте ниже.Ось доказ, яка неправда?
В сервісному центрі сказали послуга коштує 100грн., потрібно закинути на рахунок. Я так і зробив, там ще пару грн. було і всі їх зняло, при знятті контракту і зміні тарифу. Поповняв через додаток монобанк. Коли вийшов на вулицю, бачу в додатку показує що ще є пару хвилин, щоб скасувати платіж.
бачу в додатку показує що ще є пару хвилин, щоб скасувати платіж
В додатку банку, теж єресь?Это ересь
В додатку Монобанк. Не вірите не заставляю. А гроші реально вернулись.Это ересь!бачу в додатку показує що ще є пару хвилин, щоб скасувати платіж
То есть ты пополнил счет, деньги ушли, представитель Киестар закрывающий тебе контракт увидел у себя в планшете приход суммы пополнения на твой номер, закрыл контракт?Не вірите не заставляю. А гроші реально вернулись.
Пока человек из цоа не увидит сумму на счету абонента у себя в спец приложении, ничего не закроется само по себе.Я думал программка все операции проводит. Неужели в рукопашную?
Сейчас 2025.У меня подобное было, году так в 2007-м
2025?Сейчас 2024.
Точно. Ошибся я . Исправил.
А навіщо ви так поступили? Ви самі звернулись за послугою, погодились з її вартістю, отримали послугу і не оплатили. Це не свинорильство, так роблять щурі.Так і зробив, гроші 100грн. вернулись на карту.
"Все проходит и это пройдет".Сейчас 2025.
Зробив так ради цікавості, не знав, що гроші повернуться. Це десь через хвилин п'ять після того, як закидав. Через те і написав тут, щоб знали, що є такий глюк, можливо Київстар виправить. Якщо точніше, то в мене зняло 111грн. при зміні тарифу.А навіщо ви так поступили? Ви самі звернулись за послугою, погодились з її вартістю, отримали послугу і не оплатили. Це не свинорильство, так роблять щурі.Так і зробив, гроші 100грн. вернулись на карту.
Якщо вже на те пішло, я звертався за послугою тільки знятися з контракту. Чому я маю за це платити? При підключенні я нічого не платив, а щоб відключити потрібно платити? Можливо ця послуга теж безкоштовна, раз повернуло гроші?А навіщо ви так поступили? Ви самі звернулись за послугою
Нажаль, Київстар не мій, я б не відмовився володіти такою компанією. За крадіжки чув, але не зустрічався з тим. І так, не збідніє.@Riznychenko, ваш Киевстар лапошит абонентов постоянно тырит бабки , резервация мб, не обеднеет контора !
І, звичайно, Ви повернулись в магазин, сказали про це працівнику і знову оплатили?Зробив так ради цікавості, не знав, що гроші повернуться.
Я працівнику і раніше не платив, закидав на свій рахунок, якщо там буде мінус чи запропонує оплатити, то зроблю це.І, звичайно, Ви повернулись в магазин, сказали про це працівнику і знову оплатили?
Можливо це відбудеться після вихідних, а КС подумає що це витівки банку.запропонує оплатити, то зроблю це.