Автомобільна тема

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Я все це знаю. Але ж ключове - треба топати ножками до ТСЦ. Чого не зробити все це через Дію?!?
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
ГлавБухАрик, я не побачив там необхідність саме завіреного протоколу, чи що там складають? Це просто у тебе може авто згнити, і знімаєш з обліку. А для майбутньої компенсації після прильоту як має бути оформлено?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Germany
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Порадьте автономний пуско-зарядний пристрій для використання підзарядки акумулятора. Звичайний не підходить, бо немає можливості підключення до електрики.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Tabarik, тобі джампер/ прикурювач? Трохи не зрозумів..
 
Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Tabarik, а таке буває? :rolleyes:
Може тоді акумулятор брати до хати і там заряджати? По факту якщо авто експлуатується хоча б раз в тиждень на 20км- достатньо раз в квартал на годинку- дві підзарядитись, ну може взимку раз в 2 місяці.
Може якусь компактну зарядну станцію з Алі взяти, там бували якісь 200ватні недорогі літій-іонні.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Germany
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Tabarik, а таке буває? :rolleyes:
Може тоді акумулятор брати до хати і там заряджати?
Не в усіх авто так можна робити. Є таке, що навіть коли довго батарейку в ключі міняти, то навіть він може відвязатись.

З того що я знайшов - не буває. Нащо тобі бустер називати пусково-зарядний пристрій, коли він тільки пусковий?!
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Germany
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Порадьте тоді зарядний для акума. Всі червоні з Алі беруть, може є краще?
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Порадьте тоді зарядний для акума. Всі червоні з Алі беруть, може є краще?
Якщо з Алі, то я брав такий. З плюсів: вольтаж 12В/24В, 3 режима зарядки - 5А/10А/20А. Підтримка всіх типів акумів включно з AGM та LiFePo4. З мінусів - шумить сильно.
 
Реєстрація
03.12.24
Місто
Запоріжжя
Телефон
Poco F5
І я брав такий. Дивився огляди, саме він повні 20А видає, бо в самого кліщів нема, не перевірю струм.
Щодо шуму -ну то при великих струмах. На малих він доволі тихий. А звичайному легковику рідко більше 5А треба, до того ж, якщо ми кажемо про підзарядку для здоров'я аккумулятора, то там струми іще меньші
Підтримка LiFePo4 чисто номінальна. Сам не пробував, але кажуть, що напруга трохи занижена, то ж аккум виходить недозаряджений.
А от по свинцю - працює чудово.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
З плюсів: вольтаж 12В/24В
В яких легкових авто використовуються АКБ 24В?
Не знаю. Ніколи не цікавився цим питанням. Зарядне використовую як універсальне і для авто і для LiFePo. Там часто потрібні і 24В і 20А.
Post automatically merged:

Підтримка LiFePo4 чисто номінальна. Сам не пробував, але кажуть, що напруга трохи занижена, то ж аккум виходить недозаряджений.
Заряджав ним LiFePo4 на 20А. З напругою все ок, а струм видавало максимум 16А, але заряджає до повного, просто трішки довше. Рідна БМС акума показує 100% заряду.
 
Останнє редагування:

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
А звичайному легковику рідко більше 5А треба, до того ж, якщо ми кажемо про підзарядку для здоров'я аккумулятора, то там струми іще меньші
Це не зовсім так. AGM радять заряджати током мінімум 10-25% від ємності. Менший ток може бути шкідливим для батарей такого типу.

The minimum charging current for an AGM battery is 10-25% of the battery capacity. As an example; for one 12V 100Ah AGM battery, we recommend charging it with a 12V battery charger with a charging current between 10A and 25A. The maximum charging current when charging AGM batteries is 30% of the battery capacity, to prevent overcharging and damage to the battery.

It is often thought that an AGM battery will fill up even with a small charging current with a long wait. But unfortunately, a battery can be damaged if the charging current is too small. Here is a technical explanation: due to gravity, the released heavy acid (during charging) will stay at the bottom of the battery. If the charging current is high enough, there will be sufficient gas formation in the battery. This creates good acid mixing in the battery, so the specific gravity of the battery acid at the top and bottom of the battery is almost the same. This significantly increases the lifespan of an AGM battery. Intercel therefore recommends that you always use a battery charger with a charging current of at least 10% of the nominal capacity of the battery.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
03.12.24
Місто
Запоріжжя
Телефон
Poco F5
Priser, цікаво. Такого пояснення раніше не читав.
Але тим не менш при виході на ~85% заряду струм починає знижуватись, тож "підзарядка" на пару годин як раз буде відбуватися вже на пониженому струмі і збільшеній напрузі.
Крім того це не змінює факту, що акумулятор легковика рідко має ємність більше 50 а*г, то ж струм зарядки все одно складатиме від 5 А. Для agm. А для звичайного - чим менше тим краще.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Свята Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Чому автовиробники повертаються до фізичних органів керування (Застереження, стаття англійською. Ліга її переклала, але хоче за переклад гроші).

Закономірний крок у відмові від перевантажених сенсорних панелей. Окрім того трохи написано про керування голосом і застосування нейромереж для керування.
 
Зверху