Останнє редагування модератором:
А от що далі з цим робити?!?
Я все це знаю. Але ж ключове - треба топати ножками до ТСЦ. Чого не зробити все це через Дію?!?А от що далі з цим робити?!?Вибракування транспортного засобу | Головний сервісний центр МВС України
The Main service center provide paid and free services within the competence of the Ministry of Interiorhsc.gov.ua
А длямайбутньої компенсаціїпісля прильоту як має бути оформлено?
+ експертиза чи оцінкаДовідку і витяг з ЄРДР.
Не в усіх авто так можна робити. Є таке, що навіть коли довго батарейку в ключі міняти, то навіть він може відвязатись.
Якщо з Алі, то я брав такий. З плюсів: вольтаж 12В/24В, 3 режима зарядки - 5А/10А/20А. Підтримка всіх типів акумів включно з AGM та LiFePo4. З мінусів - шумить сильно.Порадьте тоді зарядний для акума. Всі червоні з Алі беруть, може є краще?
В яких легкових авто використовуються АКБ 24В?З плюсів: вольтаж 12В/24В
Не знаю. Ніколи не цікавився цим питанням. Зарядне використовую як універсальне і для авто і для LiFePo. Там часто потрібні і 24В і 20А.В яких легкових авто використовуються АКБ 24В?З плюсів: вольтаж 12В/24В
Заряджав ним LiFePo4 на 20А. З напругою все ок, а струм видавало максимум 16А, але заряджає до повного, просто трішки довше. Рідна БМС акума показує 100% заряду.Підтримка LiFePo4 чисто номінальна. Сам не пробував, але кажуть, що напруга трохи занижена, то ж аккум виходить недозаряджений.
Це не зовсім так. AGM радять заряджати током мінімум 10-25% від ємності. Менший ток може бути шкідливим для батарей такого типу.А звичайному легковику рідко більше 5А треба, до того ж, якщо ми кажемо про підзарядку для здоров'я аккумулятора, то там струми іще меньші
на 1.8-2.0 легко може стояти 70-75акумулятор легковика рідко має ємність більше 50 а*г