Останнє редагування модератором:
Немає. Перейшов по посиланню від Ліганет.У тебя чо - подписка на этот сайт есть? Я не смог почитать без подписки даже на английском
Скажу по своему авто.Закономірний крок у відмові від перевантажених сенсорних панелей.
Я років пʼять тому, коли мусив перездавати теорію, помітив, що там хакери всюди попрацювали. Сусід відповідав на тест, спочатку намагався, зробив дві помилки за 10 питань, а далі вже перестав, просто проклацав варіант А на все що залишилося і не зробив більше жодної помилки!якщо "хакер" працював в одному з сервісних центрів.
То ж складно, а в існуючому ПЗ змінити циферку 20 (чи 23) на 10 - то легко, потужно, турбово.Краще б реалізовували контроль і штрафи за рух по полосі ГТ та проїзд на червоний
Що, +20 км/год сучасних українських "повністю достатньо"?Існуючих лімітів повністю достатньо
А у них стоят знаки 40 просто так? Или "забывают" их убрать после проведения ремонта?Ми ж в ЄС хочемо, а між тим, у Німеччині дозволена швидкість у населених пунктах становить 50 км/год, а «некараний» допуск — не більше 3 км/год
Гадаю, після вступу неньки у ЄС (зі зменшенням допуску перевищення до 3 км/год) і в нас відівчаться від "знаків 40 просто так".А у них стоят знаки 40 просто так?
Ох большие у меня сомнения.Гадаю, після вступу неньки у ЄС (зі зменшенням допуску перевищення до 3 км/год) і в нас відівчаться від "знаків 40 просто так".![]()
ну раз так, то тогда надо в городе снизить допустимую скорость до 20.nickprosto, а якщо за поворотом дитина чи поломашка? Якщо нема знаку "діти" чи "!" то можна збивати?
А що тут інспектор неправильно сказав? Це ж німці, у них все регламентовано до найменших дрібниць.инструктор, если бы этот поворот нельзя было пройти с обычной скоростью - тут бы стоял знак ее ограничения, а раз нет - значит и скорость сбрасывать не надо.