fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
А вот если покупать с пересадкой, скажем в Киеве - то тогда пожайлуста, билеты есть.
Місяць тому діти їздили на змагання в Закарпаття - то теж, з Києва і до Києва. До столиці добирались ІС, потім додому автобусом.
А от взимку тренерам вдалося взяти прямі квитки.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
і при хронічній нехватці квитків УЗ призначає поїзди за кордон і якісь бабські вагони. Я вважаю поки внутрішній попит не задовільнено - закордон має бути останнім пріоритетом. Нехай домовляються щоби поляки-угорці-румуни до нас до першої станції заіжджали. Хто хоче їхати у відпустку на моря (завалений інстаграм фоточками) - нехай зробить зайвий раз пересадку, ще відпочине.
 
Реєстрація
23.09.10
Місто
Дніпропетровська область
Телефон
Poco X6 Pro
купував 2 білети через додаток. забронював місця в плацкарт, хотів в купе. намагався вихватити купе 10 хвилин з другого телефона. коли залишалося 3 хвилини на таймері натиснув щоб купити плацкарт. воно зняло кошти, потім хвилин 5 перевіряло чи квитки є, і вибило помилку, кошти повернуло. майте на увазі, що ці хвилини не гарантія покупки білетів
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Свята Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
і при хронічній нехватці квитків УЗ призначає поїзди за кордон і якісь бабські вагони.
І через це ненависні хуєносці мусять їхати на ротацію/у відпустку автобусами. Навіть А+ не рятує.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
і при хронічній нехватці квитків УЗ призначає поїзди за кордон і якісь бабські вагони.
І через це ненависні хуєносці мусять їхати на ротацію/у відпустку автобусами. Навіть А+ не рятує.
бо фемкам їх вонючі шкарпетки і фліски смердять і тхнуть дешевим куревом, фі
 

KML

Deutscher Ukrainer
Реєстрація
21.01.13
Місто
Berlin
Телефон
Google Pixel 8
Нехай домовляються щоби поляки-угорці-румуни до нас до першої станції заіжджали.
І чим це відрізняється від того що зараз, коли Укрзалізниця довозить пасажирів до першої станції у Польщі і всі роблять пересадку? Може і є потяг Київ Варшава, але це скоріше виключення. Всі інші їдуть з пересадкою. Нічого нового не пропонуєте ви, тільки воду каламутите.
Я вважаю поки внутрішній попит не задовільнено - закордон має бути останнім пріоритетом.
Потік пасажирів за кордон або з-за кордону величезний, адже кілька мільйонів біженців. Автобуси стоять в черзі по 6 і більше годин. Прикордонники не справляються і це системна проблема вже багато років. Потяги Укрзалізниці за кордон хоча б частково вирішують цю проблему і приносять дохід Укрзалізниці, на відміну від потягів по Україні, які на межі собівартості. Ваша пропозиція - позбавити Укрзалізницю доходу і завести у збитковість, і перевантажити вже і так перевантажені автомобільні пункти пропуску, щоб остаточно зробити колапс, і повторити в Україні багаторічну ситуацію на кордоні Білорусі та Євросоюзу, де автобуси стоять на кордоні по 1-2 доби. Впевнений (хоча статистики не маю) що більшість пасажирів які зараз перетинають кордон України - проживають за кордоном, а не їздять у відпустку. Позбавляючи біженців можливості відвідувати Україну, ви відриваєте громадян від України. Україні потрібні люди і після війни. А перетин кордону, в нормі, має тривати не більше ніж півтори години. Як це, власне, і відбувається залізничним транспортом. Я вже не кажу про те, що може бути ще швидше, наприклад, в 2013 році я перетнув кордон Румунія-Болгарія за 15 хвилин. Контрастує з 6+ годинами на українському кордоні, правда ж?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
KML, виходить так що біженців треба ставити в пріоритет перед тими хто лишився вимушено чи з власної волі в Україні, намагається рухати країну, якось робити щоби жевріла економіка (в т ч і внутрішній туризм, що несе зарплати і податки, на відміну від зливання бабла десь в Італії). Взагалі оце гасло "нам треба якось вертати людей в Україну" стало якимось нав'язлдивим і часто звучить від тих самих, хто вертатися і не збирається, але ж приємно відчувати що хтось там тебе потребує.
УЗ несе соціальну функцію і поки не задоволено попит на умовно поїхати у відрядження у Львів чи лікування у Трускавець - закордонний попит можна відсунути. Ніхто ж не проти - якщо УЗ розживеться вагонами чи допустить приватних перевізників - на здоровля хай катають хоч у Лісабон.
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
ГлавБухАрик, я в комуняцтво не граюсь, ціни на внутрішнє сполучення треба підіймати. Бо закони економіки підказують що якщо товару (квитків) нема то значить ціна занизька. Ну і справді - квиток з Києва до Львова коштує як гарна піца, ну може з келихом пива. Куда це годиться, треба піднімати.
 
Зверху