Електричні батареї та акумулятори, інші елементи живлення

Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
навіщо тобі авто?
Раз в рік до родича в інше місто на тиждень-два з'їздити, решту рази три щось габаритне перевезти між гаражами-квартирами.

А без вантажу по місті і нафіг не треба, для того пенсіонерська Леокард є. Взагалі не розумію оту безліч матолків, що щодня годинами тупо в корках на машинах стоять (ще й псуючи екологію), замість того щоб громадський транспорт заюзати!
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Взагалі не розумію
Я теж не розумію... Але доводиться тягнутись в корках...(( Бо ноут, інструменти, матеріали та техніку "необмежено-придатний" на собі дуже не потягає. Із задоволенням катаюсь в метро та ГТ, коли із сумочкою в якій тільки телефон, гроші та паспорт з військовим квитком, посміхаюсь гарним дівчатам)) Але так не завжди.. До речі, я не псую екологію, бо їду на газу, це питання до пердючих та смердючих дизелістів))
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
я не псую екологію, бо їду на газу
Не псують екологію лише електрички, а гугель пише що "автомобілі, що використовують LPG, можуть викидати на 20% менше вуглецю, ніж автомобілі на бензині та дизелі". Тобто лише на 20% менше забруднюють.
Якщо що, то сам я LPG юзаю понад 20 років.


Бо ноут, інструменти, матеріали та техніку "необмежено-придатний" на собі дуже не потягає
40-літній син знайомого з подібним "діагнозом" (а з вигляду хлюпік, якого соплею насмерть перешибеш), усе перелічене щодня возить якимось власним крутим потужним та програмно прокачаним електросамокатом з сидінням. В шоломі та наколінниках.
Молодець, не матолок, і екологію не псує, і в корках годинами не стоїть, тим стоянням їх додатково і збільшуючи.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Вуглець (C) не є небезпечним елементом
Викиди CO2 (вуглекислого газу) – це викиди в атмосферу діоксиду вуглецю, в основному, внаслідок спалювання викопного палива (вугілля, нафти, газу), а також змін у землекористуванні, таких як вирубка лісів. Викиди CO2 є основною причиною зміни клімату та глобального потепління.

Гадаю, ти здогадуєшся що двигун твого авто на газу викидає вуглець у вигляді його діоксиду, що шкодить екології вищепроцитованим з гугеля способом! ;)
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
здогадуєшся що двигун твого авто на газу викидає вуглець у вигляді його діоксиду
Вуглекислий газ CO2 і ми з тобою викидаємо (і все живе на планеті))), це теж природній газ, і нічого від здоровлю не шкодить. Шкодять такі викиди, як чадний газ CO, оксиди азоту, легкі сполуки, тверді частинки, сірчисті сполуки. Це все або відсутнє, або набагато менше при згорянні LPG, ніж бензу та ДП. І навіть викиди CO2 троха менше.

PS: але це вже лютий офтоп, прошу модерів перенести обговорення в авто тему?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Наверно потому что электричество у нас 100% зелёное, и сама электричка при списании в утиль перерабатывается в фиалк
А ще ви забули згадати що електрички також засмічують вулиці частками гуми з коліс. ;) Це якщо до процитованої руди про екологію на виробництво електроенергії та утилізацію авто не копати.
 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Cubot KingKong X pro
продаються елементи невідомого ступіню зносу
Может я ошибаюсь, но срок службы(или гарантийный срок) на такие аккумы - 5 лет. К-во циклов заряда - от 5000. Допустим, каждый день какой-то сбой в энергосети был, причем такой, что эти аккумы разряжались почти в ноль. Делим 5000 на 365(дней в году), получается 13 с половиной лет. Т.е. аккумов хватит на ежедневный разряд-заряд на 13 лет. Ну, пускай эти аккумы стояли не 5 лет в устройстве, а 10, но и блекаутов тоже не набрать за это время больше 1000, так что чисто теоретически можно предположить, что они вряд ли и на половину выработались. Честно говоря, я не знаю, 10 лет назад такие аккумы выпускались?
 

SeLena

Шаровик-аматор
Реєстрація
06.10.11
Місто
Вараш
Телефон
Xiaomi MAI132
....А кислотна батарея, просто простоюючи, за свої 3-5 років повністю втратить придатність....
Ні, якщо додати схему постійного живлення акумулятора з напругою приблизно13,2В у гаражі. В мене така схема (реле напруги-БП від ноута-діод-запобіжник) з лютого 2019р працює. Акумулятору більше 6-ти років. Машинка їздить приблизно раз на тиждень по місту (з зупинками між магазинами). Споживання схеми 1,4кВт*г на місяць.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
схему постійного живлення акумулятора з напругою приблизно13,2В у гаражі
Я не любитель залишати хоч щось увімкнене в гаражі протягом моєї відсутності там місяцями.
Та й постійна підпитка АКБ малим струмом не рятує від невідворотньої деградації її пластин від кислотного середовища. Лише дещо продовжує термін придатності.
Та й взагалі сумніваюся що є сенс у підживлюванні АКБ з періодичністю виїздів раз на тижнень. Як на мене, якщо після кожної такої поїздки просто скидати клему - то проживе настільки ж довго, як і під постійними 13.2 В.
 

SeLena

Шаровик-аматор
Реєстрація
06.10.11
Місто
Вараш
Телефон
Xiaomi MAI132
Як на мене, якщо після кожної такої поїздки просто скидати клему - то проживе настільки ж довго, як і під постійними 13.2 В.
Як на мене, то "задовбаєтесь" міняти клеми акумулятора та трос замка капота; я вже не кажу про адаптацію бортового комп'ютера після кожного приєднання.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
трос замка капота
А ті 13.2 В зовнішні ви подаєте не піднімаючи капот? Через гніздо попельнички?
У мене немає бортового комп'ютера, лише ECU, що керує двигуном та коробкою-автоматом. Також є окремий газовий блок керування, в якому, за інструкцією, зберігаються певні накопичені дані для оптимізації роботи.
Але за багато років експлуатації зі скиданням клеми я не помітив жодних особливостей роботи двигуна після знеструмлення, ані на холостих, ані в динаміці, ані в розході пального. Тобто або це конкретно в моєму авто настільки другорядні перемінні, що можна ними нехтувати, або з перших же хвилин прописуються настільки непомітно для сприйняття власником, що можна про них і не задумуватися.
 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Cubot KingKong X pro
не помітив жодних особливостей роботи двигуна після знеструмлення
У меня выключатель массы, но тоже никаких телодвижений по поводу "адаптации" бортового компьютера не приходится делать. Единственное неудобство - приемник, который сбрасывает настройки радиостанций и регистратор, которому нужно вводить дату/время. Но регистратор перестал включать с начала полномасштабки (хз, вдруг на регистратор что-то лишнее попадет), а с приемником уже наловчился - две первые станции словил за то время, пока из гаража выезжаю и фатит...
 

SeLena

Шаровик-аматор
Реєстрація
06.10.11
Місто
Вараш
Телефон
Xiaomi MAI132
А ті 13.2 В зовнішні ви подаєте не піднімаючи капот? Через гніздо попельнички?
1.Так.
2. Роз'єм під торпедо з водійського боку. Кабель ввожу через приспущене передне водійське скло.
 
Останнє редагування:
Зверху