в ході досудового розслідування допитаний як потерпілий ОСОБА_5 повідомив, що 27.11.2024 він натрапив на сайт «energyhub.com.ua», що за посиланням ht_tp://energyhub.com.ua Переглядаючи пропозиції на даному сайті, ОСОБА_5 натрапив на оголошення про продаж зарядної станції «Fossibot F2400», вартістю 36500 грн з можливістю оформлення «Оплати частинами» від «Монобанк». Дане оголошення потерпілого зацікавило та він вирішив зв`язатися з менеджером за номером телефону, який було зазначено на сайті та розпочав спілкування у месенджері «Telegram». Під час спілкування у вказаному месенджері, потерпілий виявив, що наявні посилання ІНФОРМАЦІЯ_5 , із зазначенням абонентських номерів телефонів НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , НОМЕР_4 .
В ході спілкування з менеджером, останній повідомив, що потерпілий дійсно може оформити дане замовлення та здійснити оформлення «Оплати частинами» від «Монобанк» на чотири платежі із оплатою рівними частинами по 9125 грн кожна. Також останній додав, що якщо потерпілий ОСОБА_5 негайно оформить замовлення та здійснить оплату, то товар зможуть відправити лише 14.12.2024. На дану пропозицію потерпілий ОСОБА_5 погодився та здійснив оформлення.
Далі 27.11.2024 потерпілий ОСОБА_5 самостійно увійшов із власного мобільного телефону марки «Moto» перейшов по відповідній вкладці на вказаному сайті для оформлення оплати частинами, де самостійно увійшов до мобільного додатку «Монобанк», де оформив відповідну послугу.
В подальшому, з банківської картки потерпілого НОМЕР_5 , відкритої по банківському рахунку НОМЕР_6 «Монобанк», емітентом якого являється AT «Універсал Банк», 27.11.2024 о 15:18 год було знято власні грошові кошти у сумі 9125 грн як перший платіж за оплату частинами.
Далі менеджер повідомив, щоб потерпілий ОСОБА_5 очікував на відправку товару 14.12.2024.
В подальшому, у зв`язку з тим, що товар у домовлений термін відправлено не було, потерпілий ОСОБА_5 знову написав у месенджері «Telegram» до контакту з посиланням « ІНФОРМАЦІЯ_5 ». Менеджер повідомив, щоб потерпілий контактував за абонентським номером НОМЕР_3 оператора телекомунікацій ПрАТ «Київстар».
Після цього потерпілий ОСОБА_5 написав за вказаним номером. Останньому було повідомлено, що в них виникла затримка та товар все ж мають відправити.
В подальшому, ні менеджер у месенджері «Telegram» з посиланням « ОСОБА_6 », ні особа з абонентським номером НОМЕР_3 оператора телекомунікацій ПрАТ «Київстар», на повідомлення та телефонні дзвінки потерпілого не відповідали.
Також 22.12.2024 у вечірню пору доби потерпілий ОСОБА_5 виявив, що інтернет-сайт: energyhub.com.ua де останній здійснював замовлення, не працює.
Після цього потерпілий ОСОБА_5 вирішив, що став жертвою шахраїв та 24.12.2024 вирішив повідомити про дану подію до кіберполіції.