Житомирские журналисты увидели, как выглядит «Киевстар» изнутри. (ФОТО)

necovi4

Житель
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 7 Pro
Потрапити в Центральний офіс компанії може далеко не кожен. Навіть самі працівники «Київстару», які впродовж декількох років сумлінно працюють в її рядах не мають доступу до головного call-центру, що розташований на 7 поверсі адміністративної будівлі на вул. Дегтярвській.

Особливе запрошення на відвідання call-центру «Кивїстар» надійшло представникам 24 регіональних ЗМІ, з Вінницької, Житомирської, Черкаської та Чернігівської областей. Журналісти провідних регіональних видань отримали змогу особисто оглянути структуру call-центру та поспілкуватися з топ-менеджементом компанії.

В найбільшому мобільному call-центрі України працює близько 1000 співробітників, завдяки чому середній час очікування абонента на лінії не перевищує 10 секунд. Варто зауважити, що за день працівники центру отримують більше 1,3 млн. звернень.

Зважаючи на жорстку конкуренцію на ринку послуг мобільного зв’язку, зберегти довіру абонентів не так просто навіть потужним операторам. Це, серед іншого, вимагає і щоразу нових підходів до роботи з клієнтами. Останні мають почуватися якомога зручніше – переконані у компанії «Київстар». Саме роботі з абонентами, зокрема, можливості їх самообслуговування, діяльності колл-центрів, розміщенню інформаційних кіосків та сенсорних автоматів тут нині приділяють неабияку увагу.

Директор з продажу компанії «Київстар» Дмитро Білоблоцький:

«Сьогодні кожен другий українець є абонентом Київстар, ми займаємо 7 місце за кількістю абонентів в Європі. Безумовно, свого часу була вибрана правильна стратегія нашої компанії, а саме в пріоритетах ми завжди ставили якість обслуговування, ми прекрасно розуміли, що якість обслуговування на ринку мобільного зв’язку є одним із ключових факторів успіху.

В основних планах компанії «Київстар» – залишатися лідерами ринку протягом наступних 5 років, отримуавати якісний зворотній зв’язок, а саме контактувати хоча б раз на рік з кожним клієнтом, надалі розвивати новітні технології, які допомагатимуть нам забезпечувати найвищий рівень осблуговування наших абонентів».


У свою чергу якість роботи з абонентами напряму залежить від команди, яка працює в компанії, особливо, від тих тисячі експертів колл-центрів, які двадцять чотири години на добу відповідають на запитання додзвонювачів, дають їм цінні поради, допомагають знайти вихід з тієї чи іншої ситуації. За словами керівника департаменту взаємовідносин з клієнтами - Ніни Марцин, протягом дня на лінію оператора надходить більше мільйона звернень, на одного працівника припадає в середньому по сто двадцять дзвінків:

«Тренінги є невід’ємною частиною діяльності колл-центру, проводяться за такими основними напрямками, як знання послуг та продуктів компанії, навички комунікацій з клієнтами та навички ведення розмови з метою уникати конфліктів».

До речі, «Київстар» постійно проводить дослідження якості своїх послуг. Методика проста – покладаються на думки абонентів. Так, протягом першого півріччя рівень обслуговування за п’ятибальною шкалою оцінили більше ста тисяч клієнтів. Середній бал перевищив чотири з половиною. Тим не менш, в компанії запевняють, що зворотний зв’язок з оператором ставатиме ще простішим і доступнішим.










http://zhzh.info/news/2009-09-16-5770
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Что-то киевстар все чаще стал о себе заявлять и хвалиться, сейчас уже "каждый второй украинец..." А вобще-то все пришло к тому, что каждый второй украинец начал понимать что такое ПЗС и что такое киевстар изнутри, и начал делать выводы и принимать соответствующие решения.
 
Реєстрація
10.07.08
Місто
Киев
Телефон
HTC Dual
О знакомые лица. Я не могу понять почему не каждый сотрудник имеет доступ в колл-центр. Скорее всего, речь о региональных сотрудниках. 1000 человек работает? А про то, что несколько сотень сократили и ещё сократят чё молчим?) Да и нет там тысячи сотрудников, максимум человек 400, по регионам (Днепр, Львов) ещё около тысячи.

Ну а ремонт офигенный сделали, с этим спорить не буду.))
 
Реєстрація
20.10.08
Місто
Київ
Телефон
Lumia 535
Что-то киевстар все чаще стал о себе заявлять и хвалиться, сейчас уже "каждый второй украинец..." А вобще-то все пришло к тому, что каждый второй украинец начал понимать что такое ПЗС и что такое киевстар изнутри, и начал делать выводы и принимать соответствующие решения.

Тарифы жлобятся сделать на уровне МТС/Лайф, то хотя бы буду заявлять о себе какие они белые, пушистые и супер заботливые.
"Мы с большой любовью и заботой снимаем с вас ПЗС". :)
 

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
за день працівники центру отримують більше 1,3 млн. звернень
За словами керівника департаменту взаємовідносин з клієнтами - Ніни Марцин, протягом дня на лінію оператора надходить більше мільйона звернень, на одного працівника припадає в середньому по сто двадцять дзвінків
1300000/120=10833 сотрудника?
 

AVR

Реєстрація
24.01.08
Місто
Одесса
Телефон
iPhone
Красивый офис, а здание со звездой это в Киеве?
 
Реєстрація
20.10.08
Місто
Київ
Телефон
Lumia 535
футболёр, а смысл ? Народ ведь хавает :D

Видимо плохо начал "хавать" народ в последнее время. Надо напомнить о свой "доброте" и "думке" он них. Как никак -500тыс. оттока было пару месяцев назад.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Красивый офис, а здание со звездой это в Киеве?
Похоже на Днепр, но не уверен, с такого ракурса снято, что не совсем понятно. Но у нас ЦОА громадное здание, на одном из центральных проспектов города. Очень похоже
 

hylobate

- такой вид обезьяны
Реєстрація
01.09.09
Місто
Киев
В статье написано, что это центральный офис на Дегтяревской, Киев.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
plebis, да, а что? нам тоже понаставили...
Профессиональный интерес. У вас понаставили ИП-фонов, а у них, значит, все решение колл-центра на нортеле, не был уверен в этом
 

3_D

свалился с луны
Реєстрація
26.10.07
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi
masta, уже не открывается, ну и ладно. желающие могут посмотреть на Гугловском Панорамио
 
Зверху