Офіційна позиція МТС стосовно проведення конкурсу з видачі ліцензій UMTS
Ми позитивно оцінюємо останні ініціативи держави відносно 3G. «Нульовий» варіант конверсії частот і визначення дати проведення конкурсу на ліцензії стандарту UMTS свідчать про те, що держава націлена на вирішення давно назрілого питання стосовно активного розвитку технологій зв'язку третього покоління в Україні.
Поза сумнівом – у впровадженні нових технологій зацікавлені і держава, і оператори, і абоненти. Держава отримає додаткові кошти до бюджету від продажу ліцензій. Оператори, розуміючи, що потенціал 2G сьогодні практично вичерпано, зацікавлені в розвитку нового технологічного стандарту, який дозволить надавати абонентам якісно інші послуги і сервіси. Задовольнити потреби абонентів в структурі і об'ємах споживання послуг, що постійно збільшуються, можна також лише на базі принципово нової технології.
Очевидно, що для успішного і активного розвитку стандарту UMTS при визначенні умов конкурсу важливо забезпечити баланс інтересів всіх трьох сторін – держави, операторів і абонентів. У зв'язку з цим вважаємо необхідними представити свою позицію щодо умов проведення конкурсу з видачі ліцензій на надання мобільних послуг у форматі UMTS:
Конкурс повинен проводитися прозоро, всім учасникам мають бути надані рівні умови участі в ньому.
Операторам має надаватися частотний ресурс, достатній для повноцінного розвитку мережі і надання послуг абонентам, як з моменту початку комерційної експлуатації, так і в перспективі двох, трьох і більше років. Смуга частот під кожну з нових ліцензій повинна бути аналогічною виданій раніше «Укртелекому».
Кількість ліцензій повинна визначатися, виходячи з тенденцій і потенціалу ринку, а також інвестиційних можливостей, досвіду і готовності операторів до впровадження стандарту UMTS. Оптимальним для забезпечення здорової конкуренції на ринку вважаємо надання на конкурс 3 ліцензій.
У випадку, якщо застосовуватиметься метод послідовної видачі ліцензій, інтервал між етапами не повинен перевищувати 1-2 тижнів. Триваліші інтервали створюватимуть переваги для компаній, які отримають ліцензії раніше інших.
Стартова вартість ліцензії має бути економічно обґрунтованою, враховуючи витрати компаній, пов'язані з будівництвом і експлуатацією мережі, і бути зіставній з вартістю ліцензії, виданій раніше, з поправкою на інфляційні показники. Завищена вартість ліцензії зробить проекти впровадження стандарту UMTS економічно невигідними, що пригальмує розвиток сучасних технологій зв'язку в Україні.
При визначенні умов конкурсу і розподілі частотного ресурсу необхідно приймати до уваги можливі наслідки консолідації, вірогідного злиття і поглинань, які можуть відбутися на українському ринку і привести до об'єднання частотного ресурсу, а, значить, виникнення свідомо нерівних умов з погляду конкуренції.
Зважена і грамотна політика НКРС з регулювання ринку телекомунікацій дає нам підстави вважати, що комісія врахує нашу позицію щодо конкурсу на ліцензії стандарту UMTS і створить сприятливі умови для розвитку нових сучасних широкосмугових послуг зв'язку. Це піде на користь українським абонентам, дозволить державі не разово, а регулярно поповнювати бюджет за рахунок освоєння інвестицій, митних, податкових і інших відрахувань компаній, а також забезпечить ринкову конкуренцію фінансово стійких, здорових операторів зв'язку.
***
Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» (МТС Україна) охоплює більше 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 17,82 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2008 рік склав $1,662 млрд.
***
МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 95,65 мільйона абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом «MBT».
У квітні 2009 року бренд МТС другий раз підряд став найдорожчим російським брендом, який увійшов до числа ста лідируючих світових брендів за рейтингом BRANDZ™, опублікованому у Financial Times провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru.
***
Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова «очікується», «оцінюється», «має намір», «буде», «міг би» або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі «Фактори ризику» форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку, та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.
http://company.mts.com.ua/ukr/press_releases.php?news_id=3619