З 3 листопада 2009 року «Київстар» вводить нову послугу «Зворотний зв’язок». Послуга доступна для всіх клієнтів контрактної та передплаченої форм обслуговування, які перебувають за кордоном у роумінгових зонах № 2 і № 3.
Відтепер клієнти «Київстар», перебуваючи за кордоном у роумінгових зонах № 2 і № 3, мають можливість спілкуватися зі своїми близькими та рідними, клієнтами «Київстар», за 5 грн./хв. за допомогою послуги «Зворотній зв’язок». Щоб зателефонувати з-за кордону в Україну іншому клієнту «Київстар», абоненту слід набрати на своєму телефоні *105*номер іншого клієнта# (у форматі 38067ХХХХХХХ або 067ХХХХХХХ). Протягом кількох секунд оператор зв’язується з адресатом дзвінка та перевіряє, чи доступний він у даний момент. Якщо адресат дзвінка може спілкуватися, «Київстар» з’єднує обох клієнтів для розмови. Якщо після 2 спроб поспіль з’єднання не встановлено, тому, хто телефонує, надходить SMS-повідомлення з інформацією про неможливість зв’язатися з адресатом дзвінка. Зі списком країн роумінгових зон № 2 та № 3, у яких надається послуга «Зворотній зв’язок», можна ознайомитися за адресою: http://www.kyivstar.ua/personal/contract/services/callback/
Вартість користування послугою становить 5 грн./хв. Вартість зазначена з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Плата за з’єднання при користуванні послугою відсутня.
Дана вартість є значно меншою за звичайну тарифікацію розмов у роумінгу — вартість вихідних дзвінків у роумінгових зонах № 2 і № 3 «Київстар» становить 20 грн./хв. та 30 грн./хв. відповідно. Тарифікація послуги розпочинається після з’єднання двох клієнтів. Вартість отримання послуги сплачує клієнт, який ініціює дзвінок з-за кордону.
Підключати чи налаштовувати послугу не потрібно. При в’їзді до країни, яка входить у роумінгову зону № 2 чи № 3 та у якій надається послуга «Зворотній зв’язок», клієнту «Київстар» буде надіслане SMS-повідомлення з інформацією про послугу та умови користування. Послуга надається за умови достатньої кількості коштів для здійснення дзвінка на особовому рахунку (не менше вартості 1 хвилини користування послугою з ПДВ та без ПФ).
«Зворотній зв’язок» — це зручна можливість суттєво економити на розмовах у роумінгу. «Київстар» і надалі надаватиме своїм клієнтам корисні послуги за доступними цінами.
контрактним абонентам, абонентам передоплаченого зв'язку, бізнес-клієнтам, корпоративним клієнтам, роумінг, послуги
http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=11838
Відтепер клієнти «Київстар», перебуваючи за кордоном у роумінгових зонах № 2 і № 3, мають можливість спілкуватися зі своїми близькими та рідними, клієнтами «Київстар», за 5 грн./хв. за допомогою послуги «Зворотній зв’язок». Щоб зателефонувати з-за кордону в Україну іншому клієнту «Київстар», абоненту слід набрати на своєму телефоні *105*номер іншого клієнта# (у форматі 38067ХХХХХХХ або 067ХХХХХХХ). Протягом кількох секунд оператор зв’язується з адресатом дзвінка та перевіряє, чи доступний він у даний момент. Якщо адресат дзвінка може спілкуватися, «Київстар» з’єднує обох клієнтів для розмови. Якщо після 2 спроб поспіль з’єднання не встановлено, тому, хто телефонує, надходить SMS-повідомлення з інформацією про неможливість зв’язатися з адресатом дзвінка. Зі списком країн роумінгових зон № 2 та № 3, у яких надається послуга «Зворотній зв’язок», можна ознайомитися за адресою: http://www.kyivstar.ua/personal/contract/services/callback/
Вартість користування послугою становить 5 грн./хв. Вартість зазначена з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Плата за з’єднання при користуванні послугою відсутня.
Дана вартість є значно меншою за звичайну тарифікацію розмов у роумінгу — вартість вихідних дзвінків у роумінгових зонах № 2 і № 3 «Київстар» становить 20 грн./хв. та 30 грн./хв. відповідно. Тарифікація послуги розпочинається після з’єднання двох клієнтів. Вартість отримання послуги сплачує клієнт, який ініціює дзвінок з-за кордону.
Підключати чи налаштовувати послугу не потрібно. При в’їзді до країни, яка входить у роумінгову зону № 2 чи № 3 та у якій надається послуга «Зворотній зв’язок», клієнту «Київстар» буде надіслане SMS-повідомлення з інформацією про послугу та умови користування. Послуга надається за умови достатньої кількості коштів для здійснення дзвінка на особовому рахунку (не менше вартості 1 хвилини користування послугою з ПДВ та без ПФ).
«Зворотній зв’язок» — це зручна можливість суттєво економити на розмовах у роумінгу. «Київстар» і надалі надаватиме своїм клієнтам корисні послуги за доступними цінами.
контрактним абонентам, абонентам передоплаченого зв'язку, бізнес-клієнтам, корпоративним клієнтам, роумінг, послуги
http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=11838