«Ситроникс ИТ» внедрила платформу «Конвергентный биллинг» для «МТС-Украина»

Реєстрація
20.11.08
Місто
Irpin, Ukraine
Телефон
iPhone 14 Pro Max
Компания «Ситроникс Информационные Технологии» внедрила платформу «Конвергентный биллинг» для оператора мобильной связи компании «УМС» (ТМ «МТС-Украина»). Об этом «proIT» сообщила пресс-служба компании «Ситроникс ИТ».

Как сообщили в компании, с помощью данной платформы клиенты оператора смогут получать единый счет за все используемые услуги, будь-то мобильная, фиксированная связь или передача данных (включая «МТС Коннект 3G»).

В рамках проекта «Конвергентный биллинг» компания внедрила решение «Фиксированная телефония – Городской номер» для обеспечения корректной тарификации, поддержки бизнес-процессов продаж и обслуживания абонентов услуги «Городской номер».

«Городской номер» – услуга фиксированной телефонии, которая предоставляется путем подключения АТС ключевых абонентов к сети «МТС-Украина» с выделением прямых номеров, интегрированных в городскую телефонную сеть.

По словам технического директора «Ситроникс ИТ» в Украине Сергея Тарасенко, на сегодня из основных трендов рынка телекоммуникационных услуг является предоставление как можно большего количества услуг от единого провайдера.

«Сегодня одним из основных трендов рынка телекоммуникационных услуг является конвергенция, то есть предоставление как можно большего количества услуг от единого провайдера. По прогнозам экспертов, в ближайшие 5 лет количество абонентов, использующих подобные услуги, вырастет более чем в 10 раз», – отметил Тарасенко.

http://ru.proit.com.ua/news/telecom/2009/11/10/154344.html
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Я после прочтения названия статьи подумал что биллинг обновили, в смысле расчётную систему, и всё станет лучше работать на контракте и на припейде.:(
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
биллинг у МТС для контрактов :dash1: , что там внедрили я так и не понял.
 
Реєстрація
27.07.09
Місто
Львов
Я и так получаю один счет и за Коннект, и за телефонию, и за прямой номер. Что изменилось то?
 
Реєстрація
27.07.09
Місто
Львов
koliandrik, минуты всегда раньше отображаются, а счет выставляют как и раньше. Продуктивная система не менялась.
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Тут на форумі інколи говорили про те, що з приходом бренду Vodafone в Україну, очікують зміну біллінгової системи на одну з тих, що використовуються Водафоном. Був здивований, але в одній країні (Чехії) Водафон використовує біллінг МТС :)))

лінк: http://www.nvg.ru/solutions-and-services/destinations/oss-bss-solutions/foris/
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
..и украинских сотрудников на немцев и итальянцев, странные ожидания. По поводу Чехии можно прогуглить Стром телеком - оттуда ноги растут
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
plebis, так, ноги Foris BSS/OSS ростуть з Чехії. Але 100% чеського Водафона належить британцям, тому вони не були зобов'язані брати ту біллінгову систему, що розроблена в Чехії, а могли використовувати іншу, на відміну від МТС, де Форіс був нав'язаний Системою, яка володіла NVision/Сітронікс/Стром (розробник Форіс). Цікаво як так вийшло. Тепер NVision підпорядковується напряму МТС
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Даю маячок: в Украине, как верно было замечено, тоже биллинг по случаю смены вывески не меняли :)
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
plebis, це дві великі різниці! В Чехії британці повністю викупили Oskar і перейменували на Vodafone Czech Republic, а в нас лише вивіску змінили і розповіли про ніби європейську якість та справжній 3G
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
В продовження теми, британський Водафон отримав падіння на 3,2% виручки за 3 місяці через біллінг. Нова біллінг-система була представлена в 2015 році і на неї було багато скарг.

лінк на повну статтю (англ): http://arstechnica.co.uk/business/2016/07/vodafone-uk-deflated-sales-billing-system-blunder/

Так що, виявляється, "європейська якість" не передбачає повну відсутність збоїв, в тч. біллінгових, як декому могло здаватися

Ще один лінк про проблеми з біллінгом: http://www.thisismoney.co.uk/money/...itish-mobile-customers-urged-check-bills.html

Хто не розуміє англ - google translate в допомогу ;) В статті говориться про про те, що в людей зникали гроші на рахунку і треба було чекати кілька тижнів або навіть місяців, поки гроші повернули. Стаття місячної давності. Але в Україні про це не говорили, бо ребрендинг припідносять нам як крок вперед до світлого майбутнього і великих переваг :)

І ще лінк на сайті ВВС: http://www.bbc.com/news/business-36561699
 
Останнє редагування:

VadymUA

Заблокирован
Реєстрація
11.08.13
Місто
Київ
Goodok, немає такої "якості" яка передбачує повну відсутність збоїв. Компанії вкладають мільйони доларів в програмне забезпечення, та це не означає що воно не може видати збій або помилку.
Коли був МТС і в мене на контакті знімало гроші через збій,мені довелося місяць чекати щоб подати заявку , бо у них бачте рахунки формуються з 1-го числа, і потім ще місяць щоб повернули грорші.
Після приходу Vodafone через невірну тарифікацію у мене з рахунку було знято 200 гривень(я про це писав у темі Yezzz), я вже прощався зі своїми грошима, заявку подав ввечері, а ранком мені вже повернули кошти і приносили вибачення. Ось що дав прихід Vodafone в Україну, і що дійсно можна назвати європейською якістю.
МТС - 2 місяці виконував заявку
Vodafone - кілька годин
Різниця очевидна.
Збої і проблеми є скрізь, інша справа те що вирішують їх по різному. І ось тут дійсно вже є європейська якість.
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Goodok, немає такої "якості" яка передбачує повну відсутність збоїв. Компанії вкладають мільйони доларів в програмне забезпечення, та це не означає що воно не може видати збій або помилку.
Так і я ж про це! Просто тут на форумі інколи були очікування про те, що якщо буде водафонівський біллінг, а не мтсівський, то збоїв не буде. Все далеко не так.

Коли був МТС і в мене на контакті знімало гроші через збій,мені довелося місяць чекати щоб подати заявку , бо у них бачте рахунки формуються з 1-го числа, і потім ще місяць щоб повернули грорші.
І в мене подібні ситуації бували. Часто МТС робив коригування ще до того, як я помічав, що щось не так зі станом рахунку. Ці коригування були видні лише в рахунку за місяць. Одного разу дзвінок на Київстар протарифікувало як дзвінок на одну з африканських країн, іншого зняли без причини 75 грн. Але кожного разу гроші повертали протягом 1-2 днів.

Після приходу Vodafone через невірну тарифікацію у мене з рахунку було знято 200 гривень(я про це писав у темі Yezzz), я вже прощався зі своїми грошима, заявку подав ввечері, а ранком мені вже повернули кошти і приносили вибачення. Ось що дав прихід Vodafone в Україну, і що дійсно можна назвати європейською якістю.
МТС - 2 місяці виконував заявку
Vodafone - кілька годин
Різниця очевидна.
Збої і проблеми є скрізь, інша справа те що вирішують їх по різному. І ось тут дійсно вже є європейська якість.

Ти не вловив різницю. Мені МТС гроші повертав ДЕНЬ-другий, а британський Водафон повертає людям МІСЯЦЬ-другий. Я про те, що від збоїв системи не застрахований жоден з операторів світу. І не залежно від того, в якій країні Європи чи в Україні є цей оператор, глюки можуть бути серйозними. Водафон, Британія, якість послуг - це абсолютно різні поняття. Це не обов’язково значить, що якщо в нас повісили красиву вивіску над магазином і найняли на роботу молодих і красивих дівчат і хлопців, які по-європейськи усміхаються, то все буде добре. Приклад зі збоями в роботі британського Водафона і не повернення коштів абонентам протягом тривалого часу (до кількох місяців) є цьому підтвердженням. Мені не подобався бренд МТС, але також не треба мати ніяких ілюзій щодо Водафон.
 
Зверху