- Реєстрація
- 26.10.07
- Місто
- UA05,UA21
life
Позика
Закінчились гроші? Візьми в нас!
Нова послуга «life
Позика» дозволяє абонентам life
продовжувати користуватися послугами зв'язку навіть коли на рахунку 0!
Абоненти life
мають можливість отримати додаткові 6 грн. для користування будь-якими послугами life
, повернувши їх після наступного поповнення рахунку.
Вартість послуги
Плата за замовлення послуги становить 1,59 грн (з ПДВ та ПФ) та утримується відразу після замовлення послуги.
У разі якщо на рахунку абонента в момент замовлення недостатньо коштів для сплати за послугу, необхідні кошти йому також надаються та будуть утримані після наступного поповнення.
Замовивши послугу, абонент зобов'язується поповнити рахунок на протязі наступних 3 місяців після замовлення.
Источник
Закінчились гроші? Візьми в нас!
Нова послуга «life
Абоненти life
- Які можливості надає послуга?
З послугою «lifeПозика» абоненти life
можуть отримати на рахунок додаткові 6 грн., які можуть буди витрачені на будь-які телекомунікаційні послуги навіть якщо на рахунку абонента 0.
- Як замовити послугу?
- Наберіть *111*1212#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
- Подзвоніть *123#, оберіть Pomichnyk та life
Pozyka.
- Надішліть SMS-запит з літерою К латиницею на номер 123 і підтвердьте свій запит.
- Як користуватися послугою?
Після замовлення послуги абонент може користуватися будь-якими телекомунікаційними послугами, що надаються оператором lifeу межах отриманих коштів.
Перевірити залишок коштів та необхідну до сплати суму можна, набравши *111*111#. - Хто може скористатися послугою?
Послугою можуть скористатися індивідуальні абоненти life, які обслуговуються на умовах контракту або передоплати 3 або більше місяців та поповнили рахунок не менш ніж на 25 грн. за останні 30 днів.
Абонент, що замовляє послугу не повинен мати попередніх непогашених зобов'язань щодо послуги «lifeПозика».
Вартість послуги
Плата за замовлення послуги становить 1,59 грн (з ПДВ та ПФ) та утримується відразу після замовлення послуги.
У разі якщо на рахунку абонента в момент замовлення недостатньо коштів для сплати за послугу, необхідні кошти йому також надаються та будуть утримані після наступного поповнення.
Замовивши послугу, абонент зобов'язується поповнити рахунок на протязі наступних 3 місяців після замовлення.
Источник