На сьогоднішній день компанія «Киівстар» не отримувала судового позову від пана Багіров з вимогою відшкодування 1 млрд грн.
Дивує факт, що п. Багіров ніби то представляє інтерес 21 мільйона абонентів «Київстар». Нам не відомо, чи зазначена кількість чи будь-яка інша кількість абонентів Київстар уповноважувала пана Багірова на вчинення якихось дій.
Дійсно днями пан Багіров подавав позовну заяву до компанії «Київстар» з вимогою відшкодувати йому 1 446,92 грн.
Зазначеній позовній заяві п. Багірова передувало його аналогічне звернення до Прокуратури м. Києва, за фактом якого, Прокуратурою, Держспоживстандартом та Державною інспекцією зв’язку було проведено дві перевірки. Обидві перевірки не виявили порушень з боку «Київстар».