«Київстар»: 2-й квартал завершено з оцінкою «дуже добре»

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
У другому кварталі 2010 майже 80 тисяч клієнтів «Київстар» відзначили високий рівень обслуговування при зверненні до кол-центру та центрів обслуговування абонентів.

У другому кварталі 2010 в оцінюванні роботи кол-центру та центру обслуговування абонентів «Київстар» взяли участь майже 80 тисяч клієнтів — це на 2 тисячі більше, ніж за попередній період. При цьому середня оцінка, яку вони поставили оператору, зросла з 4,57 до 4,64 балів, що означає «дуже добре».

За підсумками другого кварталу відмічена рекордна для 2010 року кількість клієнтів, які змогли вирішити своє питання при першому зверненні до кол-центру «Київстар» — 75,44%. Більшість клієнтів відзначили уважність та ввічливість операторів кол-центру (оцінка 4,66) і зрозумілість їхніх пояснень (оцінка 4,56).

Бла-бла-бла...
 

Stas567

Заблокирован
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy S24
Ну вообще я уже месяца 2-3 не звонил и не оценивал, ибо не был ни в ЦОА. И не звонил в поддержку. Но обычно оценивал на 5, ибо всегда всё на высшем уровне. Хотя было один раз, что пришлось оценить на 2.
 

Stanislav

alter ego)
Реєстрація
18.07.09
Місто
Вижница
Телефон
SE, Sharp.
не нравится ,что не все операторы бывают в курсе о новых услугах... а так в целом на 5 потянет.
 
Зверху