У другому кварталі 2010 майже 80 тисяч клієнтів «Київстар» відзначили високий рівень обслуговування при зверненні до кол-центру та центрів обслуговування абонентів.
У другому кварталі 2010 в оцінюванні роботи кол-центру та центру обслуговування абонентів «Київстар» взяли участь майже 80 тисяч клієнтів — це на 2 тисячі більше, ніж за попередній період. При цьому середня оцінка, яку вони поставили оператору, зросла з 4,57 до 4,64 балів, що означає «дуже добре».
За підсумками другого кварталу відмічена рекордна для 2010 року кількість клієнтів, які змогли вирішити своє питання при першому зверненні до кол-центру «Київстар» — 75,44%. Більшість клієнтів відзначили уважність та ввічливість операторів кол-центру (оцінка 4,66) і зрозумілість їхніх пояснень (оцінка 4,56).
Бла-бла-бла...
У другому кварталі 2010 в оцінюванні роботи кол-центру та центру обслуговування абонентів «Київстар» взяли участь майже 80 тисяч клієнтів — це на 2 тисячі більше, ніж за попередній період. При цьому середня оцінка, яку вони поставили оператору, зросла з 4,57 до 4,64 балів, що означає «дуже добре».
За підсумками другого кварталу відмічена рекордна для 2010 року кількість клієнтів, які змогли вирішити своє питання при першому зверненні до кол-центру «Київстар» — 75,44%. Більшість клієнтів відзначили уважність та ввічливість операторів кол-центру (оцінка 4,66) і зрозумілість їхніх пояснень (оцінка 4,56).
Бла-бла-бла...