Така сама шняга була з Косс зе спарк плаг (купляв у Фокстроті).
Так там взагалі не дали талона мені, а ~через місяць навушники накрились (дріт біля джека заломався.. і ще правий навушник грав по-іншому, ніж лівий-скажемо так)
Прийшов в магазин, розказав проблему, сказали: "ідіть в СЦ з документами і здавайте в ремонт" ("Пріоритет", якшо не помиляюсь)
Прийшов я туди і афігєл: "ви не маєте чека? вам його були зобов"язані дати, бо без нього ми не приймаємо на гарантійний ремонт товар.."
Повертаюсь я у Фокстрот: менеджера-ідіота чекав
півгодини (у його величності - перерва і йому пофіг, шо на нього чекає клієнт). Прийшло це чмо і почало морозитись: "ми не видаємо талони", "ми не відповідаємо за гарантію",
"у нашому магазині навушники-це аксесуари, на них гарантія-2 тижні", "ми ващє нє прі делах" одним словом....
З ним я бакланився десь
40 хвилин, аргументуючи свою правоту фразами, типу: "то яке право має Фокстрот продавати товар, самостійно змінюючи офіційну гарантію виробника?", "чому мені не видали талон, яким укомплектовуються усі навушники, і який дає право на гарантійний ремонт", "на оф. сайті пише, що гарантія-всесвітня і 2-річна", "прошу повернути мені гроші за товар, який мені продали у неналежному стані (тобто, без належних, сформованих виробником, гарантійних зобов"язань)"
Згодом, він почав відступати, пропонувати мені альтернативу якусь: ми можемо здати товар на експертизу (ні*уя собі!! чого ж ти мене зайо*ував більше години, ідіот??!!) Одразу спитав за дату. відповідь: 2 тижні (ше щось розказував за платний/безплатний ремонт/експертизу.. детелей я, на жаль, не пам"ятаю, але суть: навушники мені повернули нові ("за спарк плаг пасфайндер" були не "пасфайндери").
Коли я їх перевірив і забрав я сказав: "талона не даєте? майте на увазі, що я до вас буду приходити кожен раз, коли вони будуть виходити з ладу" (вже півроку-всьо чотко
)
Стій на своєму до кінця, вимагай того, за що заплатив і ти отримаєш СВІЙ товар, за який ТИ ЗАПЛАТИВ))