Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Приват-24

Андрюх@dp.ua, и туда, и сюда?
 

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Re: Приват-24

С кредитки 10 коп + 3% от суммы.
Я чёта думал, что 1%, если перевод со "своих средств" на кредитке, то есть после перевода на кредитке остаётся 0 или +; и 4%, если перевод с кредитных средств, то есть с уходом баланса в минус.
 

Advoc@te

Заблокирован
Реєстрація
09.04.08
Місто
Республика Крым, РФ
Телефон
TCL Idol X
Re: Приват-24

Я чёта думал, что 1%, если перевод со "своих средств" на кредитке, то есть после перевода на кредитке остаётся 0 или +; и 4%, если перевод с кредитных средств, то есть с уходом баланса в минус.

Это условия для кредиток с "55 днями". А для "30-дневных" действует именно такое правило, как описали выше (1 и 3%).
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Huawei Nova 5T (KS & Vf)
Re: Приват-24

В Привате24 есть ссылка на тарифы
Там есть шахматка со всеми видами карт\счетов
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Четверг закончился... ни по одному, ни по второму вопросу нет никаких подвижек. Кто что посоветует? Пользователь ПриватБанк на личку не отвечает.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Кто что посоветует?
Звонить... в надежде на толкового оператора. Ругаться смысла нет. Объясни ситуевину спокойно, там же тоже люди
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Звонить... в надежде на толкового оператора. Ругаться смысла нет. Объясни ситуевину спокойно, там же тоже люди

Да я и не ругаюсь.. Звонить похоже бесполезно - они составляют заявки, но их никто не выполняет. Рассматриваю вариант писать жалобу в письменном виде, где и как мне это лучше сделать? Не хочется гасать по городу по разным отделениям, на это нет времени, но поехать и написать - уже созрел, конкретно достало...
 

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Реєстрація
06.01.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

maxx, я бы наверное уже заявление в прокуратуру или милицию накатал по факту кражи денег со счёта.. Понятное дело, что никто никого ловить не будет и 99% откажут в возбуждении дела, но может это ускорило бы процесс возврата денег? Т.к. в любом случае должны будут провести в 10-дневный срок доследственную проверку, т.е. опросить сотрудников банка, истребовать документы и т.д.
 
Реєстрація
23.09.10
Місто
เคียฟ
Телефон
Sierra 595u (CDMA UA) Huawei E 169 UTEL
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Да я и не ругаюсь.. Звонить похоже бесполезно - они составляют заявки, но их никто не выполняет. Рассматриваю вариант писать жалобу в письменном виде, где и как мне это лучше сделать? Не хочется гасать по городу по разным отделениям, на это нет времени, но поехать и написать - уже созрел, конкретно достало...

Пиши начальству Привата помогает в большенстве случаев:
Дубiлет Олександр Валерійович , Голова Правління ПриватБанку Адрес: ул. Набережная Победы, 50, г.Днепропетровск, 49094, Украина

Отправляй заказным письмом с уведомлением о доставке.:rolleyes:
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

"Отлично" теперь Приват решает вопрос поддержки клиентов по телефону 0 800 - ее просто НЕТ - ранее нажимаешь 0 после информ-меню и соединяет с оператором, сегодня на 0 уже нет реакции, все, закончилась халява!! В чате как обычно - часами можно ждать ответа.
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

А я вот накатал жалобу в форме на их сайте ещё во вторник и тишина. Они там вообще отвечают или то так для красоты сделано? Кто-нибудь получал таким образом ответ/решение проблемы?
 

All free

Заблокирован
Реєстрація
24.10.09
Місто
044 и 0459
Телефон
китайский
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

А я вот накатал жалобу в форме на их сайте ещё во вторник и тишина. Они там вообще отвечают или то так для красоты сделано? Кто-нибудь получал таким образом ответ/решение проблемы?
А зачем им торопиться или вообще отвечать? В чате или в форме на сайте закон не обязывает их отвечать, а вот письменно обязаны ответить в месячный срок согласно закону "Про звернення громадян".
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Макс, Поробуй с другого номера 0 найти. По ходу номер забанили. Мне когда то кс, после нескольких звонков, на 466 сделал "занято". С других номеров дозвон был.

Добавлено через 50 минут
И еще мысль - попробуй на форуме описать ситуацию. Все таки там много клиентов читает, может негативно отразиться.
 
Останнє редагування:
Зверху