У Всесвітній день якості, що святкується кожного другого тижня листопада, «Київстар» повідомляє про свої досягнення у сфері якості зв’язку та обслуговування.
Якість зв’язку «Київстар»
вимірів ключових показників (PDF, 52,7 КБ)
Мережа «Київстар» здатна витримувати такі навантаження за годину:
— понад 16 млн. викликів;
— 526 тис. абонентів, що розмовляють одночасно;
— 500 тис. SMS-повідомлень;
— 446 Гб переданих/прийнятих даних.
Якість обслуговування «Київстар»
Клієнти «Київстар» отримують не лише якісний зв’язок, але й якісне обслуговування. Більш ніж 1000 експертів кол-центрів «Київстар», розташованих у Києві, Дніпропетровську та Львові, щоденно приймають до 93 тис. дзвінків від клієнтів. Час очікування на лінії складає у середньому не більш 15—20 секунд, а для VIP-клієнтів — не більш 6 секунд, що є високим показником як для українських, так і європейських кол-центрів.
У 2010 році кол-центр «Київстар» став переможцем одразу у двох номінаціях авторитетного міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Кришталева гарнітура». Він отримав звання найкращого кол-центру з обслуговування абонентів та кращого кол-центру для роботи.
У рамках програми «Оцінка якості обслуговування «Київстар» протягом 2010 року роботу експертів кол-центру та спеціалістів у центрах обслуговування абонентів оцінили близько 240 тис. клієнтів. Середня оцінка якості обслуговування в 2010 році за три квартали становила 4,53 бали з максимально можливих 5, що означає оцінку «дуже добре».
сциль
Якість зв’язку «Київстар»
вимірів ключових показників (PDF, 52,7 КБ)
Мережа «Київстар» здатна витримувати такі навантаження за годину:
— понад 16 млн. викликів;
— 526 тис. абонентів, що розмовляють одночасно;
— 500 тис. SMS-повідомлень;
— 446 Гб переданих/прийнятих даних.
Якість обслуговування «Київстар»
Клієнти «Київстар» отримують не лише якісний зв’язок, але й якісне обслуговування. Більш ніж 1000 експертів кол-центрів «Київстар», розташованих у Києві, Дніпропетровську та Львові, щоденно приймають до 93 тис. дзвінків від клієнтів. Час очікування на лінії складає у середньому не більш 15—20 секунд, а для VIP-клієнтів — не більш 6 секунд, що є високим показником як для українських, так і європейських кол-центрів.
У 2010 році кол-центр «Київстар» став переможцем одразу у двох номінаціях авторитетного міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Кришталева гарнітура». Він отримав звання найкращого кол-центру з обслуговування абонентів та кращого кол-центру для роботи.
У рамках програми «Оцінка якості обслуговування «Київстар» протягом 2010 року роботу експертів кол-центру та спеціалістів у центрах обслуговування абонентів оцінили близько 240 тис. клієнтів. Середня оцінка якості обслуговування в 2010 році за три квартали становила 4,53 бали з максимально можливих 5, що означає оцінку «дуже добре».
сциль