1. Споживачі під час замовлення та/або отримання
телекомунікаційних послуг мають право на:
1) державний захист своїх прав;
...
5) вибір виду та кількості телекомунікаційних послуг; (попробуйте перейти в інший тариф з простого
)
6) безоплатне отримання від оператора, провайдера
телекомунікацій вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості
та порядку надання телекомунікаційних послуг; (можливе тільки при дзвінку на 555, на 111 мало кого з'єднує)
7) своєчасне і якісне одержання телекомунікаційних послуг;
...
9) обмеження оператором, провайдером телекомунікацій доступу
споживача до окремих видів послуг на підставі його власної
письмової заяви; (а нумо всі разом писати заяви на відключення від кліку та дзвінків на платні короткі номери
)
...
12) відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання
чи неналежного виконання оператором, провайдером телекомунікацій
обов'язків, передбачених договором із споживачем чи
законодавством;
...
14) відмову від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони
не замовляли;(ще раз згадаймо про клік і випадкові нажимання)
...
16) безоплатне отримання від оператора, провайдера
телекомунікацій рахунків за надані телекомунікаційні послуги. За
особистим зверненням споживача з урахуванням технічної можливості
обладнання телекомунікаційної мережі нарахована до оплати сума за
надані послуги повинна бути розшифрована тільки за той
розрахунковий період, до якого споживач має претензії, із
зазначенням номера абонента, якого викликав споживач, виду
послуги, часу початку і закінчення кожного сеансу зв'язку, обсягу
наданих послуг, суми коштів до сплати за кожний сеанс зв'язку.
Телекомунікаційні послуги, які надаються знеособлено (анонімно),
розшифровці не підлягають; ( Пункт 16 частини першої статті 32 в
редакції Закону N 3375-IV ( 3375-15 ) від 19.01.2006 ) (а чомусь з контрактників за офіційну розшифровку деруть 30 з хвостиком гривень, хоча вони не АНОНІМНІ)
...