Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Карабас

Заблокирован
Реєстрація
08.11.10
Місто
Донецк
Re: потерял симку help

меняют карточку быстро и без проблем...
буквально на днях надо было срочно заблокировать одну карточку у человечка и получить ее себе...
подал заявку через 111 о том,что утерян телефон около 7 утра,назвал код,свои паспортные данные,через час номер был заблокирован,а в 10 утра в сервисном центре получил дубликат карточки с точно таким же хитрым тарифным планом без срока действия улуги Супер,предоставил паспорт и все дела......
карточку включили в течение 3-х часов и работает все без проблем,только добавили долбанный клик,который через оператора и отключил....
так что в этом вопросе к МТС НИКАКИХ претензий - оперативно и качественно....))))
даже не глянули ЧТО за история у этой карточки....))))
 

звеньевой

Заблокирован
Реєстрація
02.04.10
Місто
Луганск
Телефон
N8
Re: потерял симку help

Тоже в начале ноября менял утерянную СИМ-ку.
По 111 заявок не подавал. Просто зашел после работы в ЦОА. Заблокировал старую, получил новую. Процедура заняла минут 10.
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: потерял симку help

Карабас,
который через оператора и отключил....
лукавишь, клик отключается самостоятельно.
к МТС НИКАКИХ претензий - оперативно и качественно....))))
просто не попадал, как другие попадали. А челу который по заявке делал тебе дубликат - строго пох какая там история.
 

Карабас

Заблокирован
Реєстрація
08.11.10
Місто
Донецк
Re: потерял симку help

Карабас, лукавишь, клик отключается самостоятельно.
просто не попадал, как другие попадали. А челу который по заявке делал тебе дубликат - строго пох какая там история.
отключай Клик самостоятельно-это твое личное дело,
я отключаю именно через оператора и вдальнейшем при смене карточки он больше никогда не активируется в отличие от самостоятельно отключения в меню,
лично у меня так,
а как ты с ними там борешься мне по-барабану...
и лукавить тут смысла не вижу...- говорю как есть,верить или нет-твое дело....
не попадал за 12 лет....и попадать,как какие-то мифические ДРУГИЕ не собираюсь,
а то что работникам пох..../как ты выразился/,история номеров-так это ж отлично....
завидуй...)))
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: потерял симку help

Карабас, припейд юмс в 98-м году появился? :confused:
 

xit

Реєстрація
23.06.10
Місто
Киев
Re: потерял симку help

Карабас, припейд юмс в 98-м году появился? :confused:

не совсем так.
Весной 1999 МТС (тогда еще UMC) первая компания на украинском рынке, которая предоставила предоплаченную услугу связи SIM-SIM.
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: потерял симку help

Чтобы разблокировать или восстановить свою SIM-карту после потери, кражи, абоненту Предоплаты больше не нужно отвечать на ряд вопросов при обращении в МТС, доказывая, что именно он является пользователем «симки». Теперь для этого достаточно создать и активировать четырехзначный пароль прямо в голосовом меню номера 111 (пункт 2, затем 7), чтобы впоследствии использовать его в качестве идентификатора.
Активировал спс за инфу
где же МТС раньше был :dash1: гогда я тел потерял с симкой хде было 400 с чем-то гришиков на счету :dik:
пришлось еще новый стартовый покупать "ёклмн"
 

Карабас

Заблокирован
Реєстрація
08.11.10
Місто
Донецк
Re: потерял симку help

Карабас, припейд юмс в 98-м году появился? :confused:
при чем тут когда кто и что появилось?
тебе что свою мобильную историю рассказать?
может еще и ключ от квартиры где деВки лежат?
у меня был контракт,оформлялся вместе с покупкой телефона ...
и что дальше,опять будешь искать за что зацепиться? ))))
что за люди?
человек спросил как поступить,я ответил с конкретным примером,так НЕТ,надо влезть со своими рассуждениями ни о чем....
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: потерял симку help

xit, первый припейд был юни.
как у него может быть 12 лет, это 98-й год.
 

Карабас

Заблокирован
Реєстрація
08.11.10
Місто
Донецк
Re: потерял симку help

xit, первый припейд был юни.
как у него может быть 12 лет, это 98-й год.
вот неугомонный...

ГДЕ ? мной было сказано о том,что 12 лет назад у меня была карточка предоплаченного сервиса ЮМС ?

ГДЕ?

покажи....

ты себя нормально чувствуешь?
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
  • Like
Реакції: Dfg

Dfg

Реєстрація
29.03.10
Місто
Івано-Франківськ&Львів
Телефон
Huawei P30 Pro
Re: потерял симку help

Карабас, а може легше на поворотах з старожилами???:preli4ie:
А взагалі по стилю спілкування ти мені когось нагадуєш (здається його недавно з позором забанили)
буквально на днях надо было срочно заблокировать одну карточку у человечка и получить ее себе...
О, точно. У нас знову гаврики завелися
 

Карабас

Заблокирован
Реєстрація
08.11.10
Місто
Донецк
Re: потерял симку help

Карабас, а може легше на поворотах з старожилами???:preli4ie:
А
ЧЕЛОВЕКОМ надо сначала БЫТЬ...,
а уж потом старожилом ,или еще каким-нибудь .....- жилом
какой привет-такой и ответ....
если он раньше зарегистрировался на форуме,так ЧТО? - он Господь Бог что-ли?
мне тут одинаковые все....
вот так ребятишки....

Добавлено через 2 минуты
:eek:т.е. ты восстановли себе ЧУЖУЮ карточку???
ну уж если так интересно,
то ту ,которую я лично давал человеку
так что нравственные устои и принципы ничьи не пострадали,будьте спокойны...

Добавлено через 3 минуты
Карабас, а може легше на поворотах з старожилами???:preli4ie:
А взагалі по стилю спілкування ти мені когось нагадуєш (здається його недавно з позором забанили)

О, точно. У нас знову гаврики завелися
не наезжай,любезный....
живи мирно- всем будет лучше....
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.07.09
Місто
Запорожье
Телефон
2610
Re: потерял симку help

втратив сімку МТС, з неї не здійснював дзвінки, так як вона використовувалась для інтернету ( 1м=1коп) та вхідних дзвінків , чи можливо її відновити ( маю тримач картки , та зареестрована в інтернет помічникові )
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: потерял симку help

Kimi, надо было установить IVR-пароль. Называешь его - и тебя идентифицируют как владельца номера, больше ничего называть не нужно.
 
Реєстрація
24.07.09
Місто
Запорожье
Телефон
2610
Re: потерял симку help

надо было установить IVR-пароль. Называешь его - и тебя идентифицируют как владельца номера, больше ничего называть не нужно.
буду чекати коли в інтернет помічникові можна буде встановити IVR-пароль ( в мій київстар можна встановлювати )
 

Kenrad

Заблокирован
Реєстрація
07.01.11
Місто
Донецк
Телефон
МТС
Re: потерял симку help

Любi друзi! © Разрешите задать пару вопросов по восстановлению SIM.

1. Кто-нибудь уже пробовал восстановить ее, используя только IVR-пароль или хотя бы данные от "МТС Регистрации"? Оф. сайт я читать умею, только МТС напоминает всем известный банк: в Днепре Киеве торжественно примут решение, а на местах пожмут плечами и скажут "ничего не знаем, никогда такого не было".

2. Есть какой-нибудь "черный список" или общие рекомендации, каких HLR стоит избегать, покупая стартовый пакет всерьез и надолго (может и на 10 лет, может и больше), собираясь при этом восстанавливать SIM часто и регулярно? За свой 10-й HLR я спокоен, таких карт в ЦОА всегда было и будет навалом, а одной Маше-растеряше (за 1,5 года 4 восстановления SIM в киевстаре) купили карту, живущую в 28-м HLR. Через полгода, когда она опять потеряет телефон, не окажется что эти карты в вечном дефиците?

А то тут такие ужасы пишут, прям месяцами карты на замену ждут...
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: потерял симку help

так и есть, это МТС самая лучшая 10HLR и желательно чтобы после HLR не было 04 и 06.
 
Зверху