В Киеве открыли три новые станции метро(так сказать, не пройшло й п"ять років)
У столичному метро стало на три станції більше. Зупинки "Васильківська", "Деміївська" та "Голосіївська" сьогодні урочисто відкрили на Куренівсько-Червоноармійській лінії. Загалом - майже чотири кілометри шляху. Про радісну столичну подію - Руслан Ярмолюк.
Шість років вони занурювались під землю. Метр за метром відвойовували у природи надра. Будували три станції метро. 4 кілометри Куренівсько-Червоноармійської лінії планували здати ще у 2008. Тоді забракло грошей.
Володлимир Петренко, голова "Київметробуд":
Ці 3 станції будуть коштувати 1 мільярд 800 мільйонів гривень 4 кілометра, тобот якщо перейти в долари це 52 мільйони.
Відкривати станції приїхав прем'єр-міністр. Пообіцяв метробудівцям стабільне фінансування. Гроші знайдуть не лише для столичної підземки, а й для інших міст-мільйонників.
Микола Азаров, прем'єр-міністр України:
Деньги заложены. В Днепре будем строить Харькове и Запорожье будет метро строиться.
Після урочистої частини до метро потяглися люди. Вони довго чекали на закінчення будівництва. Бо увесь час користувалися маршрутками, а це дорого і довго.
Микола Черненький, пасажир:
Конечно доехать быстрее метром, нежели траснпортом.
У планах метробудівців у наступному році відкрити станцію метро "ВДНГ", а за рік "Теремки" та "Іподором".
новини, телеканал "Інтер"
Від себе додам: катався нині туди, щоби подивитись усе власними очима. Після відкриття станцій трохи незвично, що не звучить уже "Станція Либідська. Кінцева. Поїзд далі не їде..." Немало вийшло людей на Либідській, але чимало їхало й до кінцевої. Інтервал руху в районі 19 години був 1-2 хвилини. Чимало нових поїздів. Найбільше мені сподобалась Голосіївська: виконана з допомогою мозаїки в зеленому кольорі. Деміївська - багатостраждальна станція - гірша навіть, ніж зачухана Либідська. Не знаю, куди дивились дизайнери, але колір
Непогано виконана Васильнківська.
До речі, не знаю, як вони копали, але на Васильківську поїзд їде з глибокої ями, в той час я в її сторону з Голосіївської піднімається під чималий горбок.
Чимало людей ходило(як і я
), роззявивши роти, фоткало
На всіх станціях є ліфти для інвалідів. На кожній станції по 1 виходу(я так розумію, що "евакуаційні виходи" - це звичайні виходи, які просто не встигли доробити. Вони закриті).
Стосовно покриття:тестував Бі й КС. Кс, судячи по Селтреку не пропадав на всьому відрізку від Либідської до Васильківської. На кожній станції пише СВ назву. Проте, був дуже здивований, що розмовний кодек у КС: FR. давно такого вже не зустрічав(міряв на Деміївській). На всіх 3 станціях покриття забезпечується виключно діапазоном 900. На інших станціях, судячи з усього, теж потихеньку додають 900-ку.
Стосовно Бі: як завжди. Коментарі, мабуть, зайві. Тестувався на ГТ, покриття уривками. Але на станціях з"являлось. Замість назви станцій СВ транслював Apple(думаю, що навіть з 5 дистопада вони могли б коректно прописати назви станцій, а не транслювати казна-що). Зв"язок не тестувався.
Загальні враження від станцій: позитивні. Особливо було приємно дивитись на усміхнені обличчя людей
, на те, що, попри свою недовгу експлуатацію, станції вже генерують чимало пасажирів; ну й звичайно ж - приємно, що Либідську нарешті розвантажили!