Контент-послуги: зручно, вигідно та безпечно з «Київстар»

necovi4

Житель
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 7 Pro
З кожним роком ринок контент-послуг, які надаються контент-провайдерами та операторами мобільного зв’язку, зростає. Набравши короткий номер або надіславши sms-повідомлення, можна отримати музику чи ігри для свого телефону, взяти участь у вікторині, розіграші призів чи акції, підтримати улюбленого учасника реаліті-шоу на телебаченні тощо.

Про особливості функціонування ринку контент-послуг в Україні учасникам прес-клубу «Ринок мобільного контенту: вчора, сьогодні, завтра» розповіла начальник відділу управління і розвитку взаємовідносин із контент-партнерами департаменту послуг мультимедіа компанії «Київстар» Леся Запорожець.

Докладно вона зупинилася на небрендованих контент-послугах, які повністю надаються провайдерами, а компанія «Київстар» забезпечує тільки доступ до отримання послуги, виділяючи короткий номер та забезпечуючи зв’язок. Саме ці послуги є найпоширенішими на цьому ринку. До речі, щомісяця контент-послугами користуються близько 3,5 млн. клієнтів компанії, витрачаючи в середньому по 6,5 грн./місяць на їх оплату.
Щодо вартості контенту, то про це Леся Запорожець розповіла детально, адже досить часто можна чути нарікання на те, що, набравши короткий номер або надіславши sms-повідомлення, клієнт втрачав значну суму зі свого телефонного рахунку. Ціну на послуги встановлює компанія провайдер (а не мобільний оператор), яка, до речі, згідно з договором, отримує від 45% до 70% сплачених коштів. Деякі послуги є цілком безкоштовними для клієнтів, деякі оплачуються відповідно до стандартних тарифів, а за деякі запрошуються досить значні суми. Тому потрібно уважно ставитися до вказаних цін, за якими вам пропонують розважитися чи отримати якусь послугу.

До речі, компанія «Київстар» активно піклується про убезпечення своїх клієнтів від шахрайства, яке, на жаль, усе частіше зустрічається на цьому ринку. Так, замовивши, наприклад, абсолютно не реальну послугу на зразок «Телефонного шпигуна» чи «Перехоплювача SMS» ви дійсно можете позбутися всіх коштів із вашого телефонного рахунку. У «Київстар» до послуг такого гатунку та провайдерів, котрі їх надають, ставляться дуже обережно, прискіпливо перевіряючи їх та навіть відмовляючись від співпраці із ними. Так, інколи ви можете навіть бачити певне застереження на зразок: «Послуга доступна для усіх мобільних операторів окрім «Київстар» - в такому випадку варта задуматись, чому компанія відмовила такому контент-провайдеру у співпраці.
http://www.zhitomir.info/news_76873.html
 

Niko

упорный жизнелюб)
Реєстрація
11.04.10
Місто
Южная Пальмира
Телефон
HTC Desire S
тю, я думал, что сама компания теперь будет предоставлять услуги. Это было бы лучше...
 

k.m.iu

Заблокирован
Реєстрація
10.11.10
Місто
Зак обл
Краще б вони виконували закон і повідомляли безкоштовно про вартість дзвінка, а вже потім виконували з'єднання з контент-провайдером.

То же самое и я хотел сказать. Читая материал, уже обрадовался, что ввели предупреждение при звонке на короткие номера. А нет, опять якась фигня
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Ещё статья от КС о том, какой контент хороший и его «если кто-то кое-где у нас порой» отдельные недостатки и как злой регулятор чуть было не нагнул операторов на обязательные подтверждения согласия пользователем.
Мобільні технології та цифровізація суспільства сприяють розвитку цифрового контенту. За даними Комісії ЄС з Єдиного цифрового ринку, майже 70% абонентів у європейських країнах використовують Інтернет для ігор, завантаження відео, фільмів чи музики. Більшість із них роблять це через мобільні пристрої.

Європейський телеком-регулятор намагається спростити доступ до таких послуг. Кілька років тому була реалізована ініціатива з міжкордонної «портації» мобільного контенту. Якщо раніше для отримання сервісів відомих ТБ-провайдерів абонент мусив «верифікувати» – у якій країні він знаходиться, то зараз такого немає. Наприклад, французький абонент мобільного зв’язку, який придбав контент у CanalPlay, може дивитись фільми й серіали по своїй «французькій» підписці, навіть якщо поїде на відпочинок до Хорватії, або у бізнес-відрядження до Данії.


В Україні ринок мобільного контенту розвивається не так швидко, як у Європі. За нашою оцінкою, мобільним контентом користуються близько 20% вітчизняних абонентів. На мій погляд, причиною низької, порівняно з іншими країнами, кількості користувачів, є певне упередження до таких послуг. Попри це, до мобільного контенту відноситься широкий асортимент послуг – від рингтонів до електронних книг і трансляцій спортивних передач, досі вважається що цей ринок продає "білий шум", як от гороскопи, анекдоти чи тости. Свою частку в формування такого ставлення суспільства внесли й «токсичні» послуги, що мали місце у минулому – SMS-розіграші, лотереї. На щастя, мобільні оператори спільно з контент-провайдерами припинили цю практику і дотримуються правил етичного ведення бізнесу. Більше того, провайдери контенту застосовують ряд обов’язкових дій, що дозволяють абонентам замовляти контент-послуги без ризику випадкового підключення, нав’язування чи інших небажаних наслідків.


Підписка на мобільний контент передбачає послідовність активних дій абонента. Спершу він обирає послугу в мобільному додатку, на сайті, в меню SIM-карти, або через IVR – залежно від того, який спосіб підключення застосовує провайдер послуги. Після цього – абонент отримує SMS-повідомлення з інформацією про підключення, вартість послуги, контактні дані провайдера, спосіб відключення послуги. Часто для підписки абонента просять підтвердити замовлення через SMS-код, без цього замовлення не відбудеться. Як правило, більшість контент-послуг передбачають тестовий період, коли абонент отримує послугу безкоштовно. Інформація про підключену послугу з’являється в особистому кабінеті абонента на сайті оператора. У будь який момент абонент може відмовитись від підписки на контент, відправивши безкоштовний SMS.

Зазначу, що кількість скарг на помилкове підключення контент-послуг складає 0,00024% абонентської бази України – такі дані наводить телеком-регулятор. Завдяки покращенню сервісу, кількість скарг з року в рік зменшується. Так, якщо у 2018 році до телеком-регулятора надійшло 117 скарг абонентів на небажане підключення контенту, то у 2020 році кількість таких звернень склала 63. Тим не менш, мобільні оператори серйозно ставляться до кожної скарги, оскільки це сигнал, що процедури обслуговування треба удосконалювати.


Чому ж досі трапляються випадки небажаного чи несвідомого підключення мобільного контенту? Причині різні. Абоненти інколи відкривають банери на сумнівних інтернет-сайтах, завантажують мобільні додатки з неофіційних маркетів, надають невідомим програмам дозвіл на доступ до своїх контактів і т.п. Це також привід для мобільних операторів більше піклуватись про підвищення кіберграмотності клієнтів.

Чому важливо розвивати ринок мобільного контенту в Україні? Це не тільки культурний феномен, що сприяє кращому дозвіллю чи освіті. Цифровий контент “драйвить” розробку національного програмного продукту й творчу індустрію. Наприклад, Київстар уже кілька років розвиває послугу "Київстар ТБ", завдяки якій абоненти можуть переглядати ексклюзивні допрем’єрні покази, спортивні змагання, вітчизняні та зарубіжні фільми. Зараз на платформі можна знайти понад 20 000 фільмів та серіалів.


Відзначу, що національний телеком-регулятор розуміє перспективи цього ринку. Тому 16 липня, на позачерговому засіданні, НКРЗІ прийняла рішення призупинити підготовку змін до правил надання контент-послуг з метою доопрацювання цього документу. Регулятор вивчив пропозиції усіх сторін і дав можливість операторам і провайдерам переглянути й удосконалити свої практики надання контент-послуг. На мій погляд, це дуже зважене рішення.

Незабаром вступає у силу закон про електронні комунікації, який, у свою чергу, потребуватиме змін до "Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг». Для мобільних операторів дуже важливо, щоб будь-які зміни до чинного законодавства були доцільні й передбачувані, і давали час на їх імплементацію. Головне, щоб регулювання допомагало ринку ставати більш цивілізованим і конкурентоздатним.

Олександр Когут, директор з регуляторного забезпечення «Київстар»
 
Зверху