Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

А зачем нужен провайдер, который не может обеспечить удобный прием платежей? Обычно в таких случая, организация, обслуживающая население, которая имеет счет в каком-то определенном банке, договоривавается о приеме платежей еще в ряде банков (или с почтой) без комиссии, или с минимальной комиссией. Я уже молчу про платежи через инет или терминалы. Сужу по городским небольшим провайдерам.
 

Advoc@te

Заблокирован
Реєстрація
09.04.08
Місто
Республика Крым, РФ
Телефон
TCL Idol X
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

А зачем нужен провайдер, который не может обеспечить удобный прием платежей?

А если у провайдера интересные цены, стабильный интернет и т.д.?!
Тоже нужно менять из-за неудобства? ;)
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Тоже нужно менять из-за неудобства?
Тогда или терпеть неудобство или платить комиссию ;)

ИМХО, следует просто по разному рассматривать банки как банк (для кредитов или депозитов) и как "сберкасса" для платежей. Во втором случае я и сам приватом пользуюсь иногда, правда, стараюсь, чтобы суммы были не крупными, а вот кредит я бы побоялся брать в привате, равно как и депозиты уже не хочу держать.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Мне надо за интернет заплатить, Перечислять с Привата, процент по отношению к платежу великоват.

Три гривны комиссия в приват24. Это такая непосильная сумма за комфорт (оплатить не отрывая попу от стула 24/7)?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Сегодня шел и увидел на банкомате такой глюк "Grabber.exe", люди спокойно нажимали "ОК" и снимали деньги. По названию можно подумать, что программа крадет личную информацию пользователей.



P.S. Может быть я ошибаюсь ;)


Уважаемый dirka, укажите, пожалуйста, адресс данного банкомата. В ближайшее время вопрос будет решен. С уважением, ПриватБанк.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Уважаемый dirka, укажите, пожалуйста, адресс данного банкомата. В ближайшее время вопрос будет решен. С уважением, ПриватБанк.
А это видать в нескольких местах было и в нескольких городах, ибо вчера я снимал деньги в Полтаве, в банкомёте, который стоит на улице, возле входа в отделение "Алмазный", по адресу Калинина,37. А что это за софтинка такая Grabber.exe, интересно?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Процедура верификации по кредитной карте направлена на то чтобы сделать обслуживание в отделении более быстрым и комфортным. Это нововведение позволяет обеспечить снижение времени обслуживания в 5 раз, возможность обслуживаться без предъявления паспорта, оформление услуг без подписания бумажных документов, выполнение операций и оформление услуг через систему удаленного обслуживания. Но если у Вас нет карты и Вы не хотите ее открывать, Вас обязательно обслужат по стандартной процедуре с предъявлением паспорта. С отделением будет проведена разъяснительная работа по данному инциденту. Благодарим Вас за Ваш отзыв. С уважением, ПриватБанк.
Действительно, теперь обслуживают без карты. Но предупреждают, что это в последний раз.:rolleyes:
 
Реєстрація
04.09.10
Місто
Николаев
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Уважаемый dirka, укажите, пожалуйста, адресс данного банкомата. В ближайшее время вопрос будет решен. С уважением, ПриватБанк.

Это сообщение говорит о том что операционная система заражена трояном , есть такая разновидность именно так и называется. Естественно лучше не пользоваться аким банкоматом что бы не получить потом сюрприз от своего банка.
 

Dim

Реєстрація
13.10.09
Місто
Мариуполь
Телефон
iPhone4
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

есть такая разновидность именно так и называется

бред, кто ж это назовёт вирусную программу вирусом? Вирусы должны прятаться и маскироваться под нормальные программы - Касперский. Да и откуда он в банкомате - от не мытых рук инкассатора? Только не нужно рассказывать, что они удалённо конфигурируются и могут быть так заражены...
 
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

расскажу и я прикол, долго терпел, но думаю уже пора и поведать оллу об этом
в ноябре оставил зарплатную карточку в банкомате, в отделении попросили подождать месяц и по прошествии спросить ее в региональном отделении. через месяц карта не нашлась и я попросил ее перевыпустить. т.к. какрта у меня киевская, а живу в донецке, написал заявление, чтоб прислали в донецк, в покровское отделение (как положено, через пару недель).
параллельно в отделении попросил выдать деньги, которые есть на карте. т.к. карта заблокирована, для этой процедуры надо ждать до 2-х часов. сотрудники отделения предложили пойти погулять, пообещав перезвонить, когда они получат разрешение на выдачу денег. в первый раз не перезвонили, пришел на второй день. они запустили процедуру заново, но опять не перезвонили. я подошел потом сам, оказывается, разрешение у них уже было.
это же повторилось на следующий месяц - опять никто ни разу не перезвонил. при этом карта в течении двух недель не была выпущена, т.е. обещали выяснить и как узнают результат, позвонить мне (как ни странно позвонили). что-то там у них не срослось, то ли в донецком отделении, то ли в киевском (не помню какое, где-то на хмельницкого), потому они выпуском не занимались и вроде начали заниматься только с этого момента.
на следующий месяц я пришел за зарплатой и уже не стал ждать их звонка, остался в отделении, ответ получил через полчаса и деньги тоже. так же и в этом месяце, подождал и получил.
но! они попросили меня написать заявление заново, т.е. выпуском карты они займутся только сейчас, значит отсчет времени в две недели можно считать только с этого времени.
интересно, сколько еще месяцев у них на это уйдет? у кого бы поинтересоваться?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

и мне так кажется
буду ждать и следить за событиями :rolleyes:
 

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

и мне так кажется
буду ждать и следить за событиями :rolleyes:

о, это у них любимая фишка
пообещать в чате, что разберутся и перезвонят
гарантированно НЕ перезвонят
я уже давно сохраняю текст чата и периодически "пинаю" пообещавших иначе бесполезно
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

расскажу и я прикол, долго терпел, но думаю уже пора и поведать оллу об этом
в ноябре оставил зарплатную карточку в банкомате, в отделении попросили подождать месяц и по прошествии спросить ее в региональном отделении. через месяц карта не нашлась и я попросил ее перевыпустить. т.к. какрта у меня киевская, а живу в донецке, написал заявление, чтоб прислали в донецк, в покровское отделение (как положено, через пару недель).
параллельно в отделении попросил выдать деньги, которые есть на карте. т.к. карта заблокирована, для этой процедуры надо ждать до 2-х часов. сотрудники отделения предложили пойти погулять, пообещав перезвонить, когда они получат разрешение на выдачу денег. в первый раз не перезвонили, пришел на второй день. они запустили процедуру заново, но опять не перезвонили. я подошел потом сам, оказывается, разрешение у них уже было.
это же повторилось на следующий месяц - опять никто ни разу не перезвонил. при этом карта в течении двух недель не была выпущена, т.е. обещали выяснить и как узнают результат, позвонить мне (как ни странно позвонили). что-то там у них не срослось, то ли в донецком отделении, то ли в киевском (не помню какое, где-то на хмельницкого), потому они выпуском не занимались и вроде начали заниматься только с этого момента.
на следующий месяц я пришел за зарплатой и уже не стал ждать их звонка, остался в отделении, ответ получил через полчаса и деньги тоже. так же и в этом месяце, подождал и получил.
но! они попросили меня написать заявление заново, т.е. выпуском карты они займутся только сейчас, значит отсчет времени в две недели можно считать только с этого времени.
интересно, сколько еще месяцев у них на это уйдет? у кого бы поинтересоваться?



Уважаемый OldRiy, если Вы столкнулись с трудностями в обслуживании, отправьте, пожалуйста, письмо по адресу эл. почты: [email protected]. Опишите, пожалуйста, подробно сложившуюся ситуацию, укажите Ваши фамилию, имя и отчество, контактный номер телефона, номер кредитной карты "Универсальной", адрес отделения, в которое обращались, дату написания заявления в указанном отделении банка, фамилию, имя и отчество сотрудников, с которыми общались. Мы обязательно проверим информацию и предоставим Вам ответ. С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
19.10.08
Місто
Харьков+
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Да и откуда он в банкомате - от не мытых рук инкассатора? Только не нужно рассказывать, что они удалённо конфигурируются и могут быть так заражены...
В мировой практике бывали случаи заражения сети банкоматов вирусом. Причина насколько я помню была в уязвимости винды. Вирус работал только в банкоматах.
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

В банкомате стоит обычная XP. На нём даже в Контр-Страйк играть можно.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Если не ошибаюсь, году еще этак в 2001 у Привата были банкоматы с OS/2. А потом сам же Витязь нахваливал Линукс... Чего ж они банкоматы под Виндой ставят?
 

babaj

Только чтение
Реєстрація
08.02.09
Місто
Донецкая обл.
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

В банкомате стоит обычная XP. На нём даже в Контр-Страйк играть можно.
А у донгорбанка английская WinNT 4. Наблюдается версия на рабочем столе на фоне открытого FARa, когда в очередной раз сбоит.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

о, это у них любимая фишка
пообещать в чате, что разберутся и перезвонят
гарантированно НЕ перезвонят
я уже давно сохраняю текст чата и периодически "пинаю" пообещавших иначе бесполезно

Из чата удалили возможность отправки диалога себе на мыло. Эта функция здорово экономила время всем - при повторном обращении просто копировался диалог и становилась ясна суть и детали.
Удаление этой функции можно обьяснить только не желанием отвечать за бездеятельность.
Ничего не мешает просто скопировать и потом натыкать носом, но данный факт удручает
 
Зверху