зірка в шоці
Я не знаю чим керівництво компанії керується, проте не в тому напрямку вони рухаються.... це ж лише провокує відплив абонентів до яєць та життєчка, адже там в середині мережі зараз можна вільно спілкуватися, практично без жодних оплат (ну принаймні ці оплати якщо й потрібні то витрачаються не за "волю", а так, щоб оператору було спокійніше - абонент гроші не загубить... вони в нього на рахунку
), та й на інші мережі достатньо демократичні ціни. Я щось не знаю, довгий час з Київ*, проте наразі постійність оператора стала зовсім не стабільною. В погоні за прибутками наражаються на те що втрати будуть ще більшими, адже зазіхання йдуть ще й на корпоративні тарифи...
Зрештою щодо ексПлюса - мені якось по цимбалах на той тариф, а от моя сестра успішно на нім сиділа, витрачаючи на розмови припустиму на її думку суму щомісяця, решту тратила з отриманих бонусів, зараз ходить і не знає - тішитися чи як, адже 10 копійок за усі дзвінки кращі аніж 25 лише з іншиш сосунів....
З.І. Блін а та нова мода - плата лиш за першу секунду, а решта хвилини "безкоштовно"... ну відчуваєш себе безмежно щасливим бовдуром... вони й справді думають що абоненти ведуться на слова "халява" і не читають те що йде за зірочками та додатковими умовами?
З.І.І. "З думкою про вас" - то кого стосується? Всі думали що абонентів? Ha-Ha! Прагни кращого - будь на крок по переду!