Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Приват-24

stama,
 

Вкладення

  • стама.JPG
    стама.JPG
    23.2 КБ · Перегляди: 218

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Приват-24

Tabarik, сенк, кеш удалил и заработало :)
 

Max_S

Заблокирован
Реєстрація
13.09.09
Місто
Сумы
Телефон
N73ME

Mihalych

Заблокирован
Реєстрація
23.03.08
Місто
Украина, Днепродзержинск
Телефон
SE W810, Nokia N82.
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Блин... Новый прикол от Привата... Жаль только что со мной... :(
История следующая...

Сообщение от Mihalych
-Сегодня пытался пополнить счет на номер Би... 4 раза... Так и не пополнил...
Каждый раз писало что транзакция заблокирована из-за каких то ошибок... Пытался снова... В результате таки с карты списалась вся сумма моих попыток, а счет так и не пополнился... Вот такой сервис...
Звонил в поддержку. Сказали ждать два часа и если не придут деньги на счет, то звонить им-они оформят заявку и в течение двух банковских дней(второй оператор сказал что в течение недели...) деньги попробуют вернуться на счет... Даже через смс пробовал-глухо...
С сервисом портмоне никогда такой фигни не было... Жаль только что на Би комиссия там появилась, теперь приходится пользоваться этим хваленым "сервисом от привата"...
Ну и пришлось таки не взирая на комиссию пополнить через портмоне. Практически мгновенно. И дешевле чем через приват в этом случае... Сколько времени угробил на это простое дело, и денег на звонки в поддержку...

Сообщение от ПриватБанк
-Уважаемый Mihalych, средства будут возвращены на Вашу карту в кратчайшие сроки. Приносим извинения за доставленные неудобства. С уважением, ПриватБанк

Сообщение от Mihalych
-(письмо в личку)Здравствуйте Приватбанк. Мне сегодня 15.03.11 вечером в 18:21 пришло смс с номера 10060:
"Ув.клиент. 13.03.11 платеж на 5гр успешно проведен 14.03.11. В случ.возникнов-я вопр. рекоменд. обр-ся к опер-ру связи. С ув. Приватбанк."
Я обратился за разъяснением в чат, но там мне не смогли ничего объяснить по поводу этой смс. Сказали ждать 10 банковских дней для возврата 15 гр на счет из-за не проведенных пополнений мобильного номера.
Может вы мне поясните что это за смс такое? И ждать мне возврата 15 гр или уже 10 гр?
С ув. Олег.

Сообщение от ПриватБанк
-Уважаемый Олег Михайлович, все платежи были проведены успешно 14.03.2011
Средства поступили на Ваш телефонный счет. Приносим извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк

Сообщение от Mihalych
-Не-не-не... Дорога ложка к обеду! Я же официально через вашу службу оформил возврат средств. Да и вы сами проверили и сказали что деньги вернут мне на счет в течение 10 дней... А что теперь? Вы передумали и решили слелать мне услугу пополнения? А кто вас теперь просил об этом? Номер, который я пытался пополнить через ваш сервис, не мой... И я его уже пополнил без вас. И еще раз пополнять , а тем более 3 раза по 5 гр меня никто не просил... И что значит все платежи, если речь в смс шла только об одном пополнении на 5 гр?

Вот такой вот очередной прикол... :) С владельцем номера я уж как нибудь разберусь, конечно... Но теперь сильно подумаю перед пополнением через "сервис" привата...
 

Mihalych

Заблокирован
Реєстрація
23.03.08
Місто
Украина, Днепродзержинск
Телефон
SE W810, Nokia N82.
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Конец истории, как я и думал-
Сообщение от ПриватБанк
Уважаемый Олег Михайлович, к сожалению платежи провелись автоматически уже после того, как с Вами связывались для оформления возврата средств, сделать возврат средств не успели. У ПриватБанка нет возможности вернуть средства, т.к. средства были перечислены на компанию "Билайн". Приносим Вам свои извинения. С уважением, ПриватБанк

Добавлено через 3 минуты
При этом получается что оформление возврата было сделано 13.03, а платежи перевелись 14.03... и сделать ничего не успели...
А сколько же суток нужно для того, чтобы успеть? А, вспомнил-10 суток... :)
 
Останнє редагування:

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Это пять. (сочувствую)
Сумма, конечно, невелика, но я бы на Вашем месте таки накатал официальную бумагу. Пускай, отвечают.
 

Advoc@te

Заблокирован
Реєстрація
09.04.08
Місто
Республика Крым, РФ
Телефон
TCL Idol X
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Сумма, конечно, невелика, но я бы на Вашем месте таки накатал официальную бумагу. Пускай, отвечают.
И ответят они в стиле "сам дурак".
 
Реєстрація
08.02.09
Місто
Крым, Партенит
Телефон
iphone
Re: Приват-24

что может быть. Захожу в приватбанк. Верхняя шапка грузится, а всё остальное нет, ни дна из ссылок не открывается. Внизу предупреждающий знак восклицания(видно какая-то ошибка). Уже такое второй день
 
Реєстрація
08.02.09
Місто
Крым, Партенит
Телефон
iphone
Re: Приват-24

захожу именно с IE и не с одного компа пробовал

Добавлено через 8 минут
установил файрфокс, всё полетело. Какая-то борода с IE
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

абсолютно неожиданно позвонили и предложили забрать карточку :)
сходил вчера, забрал - на душе праздник - каких-то пять месяцев ожидания и карта у меня! :apl:
чья бы это ни была заслуга, Приватбанк с этого форума или безвестных сотрудников с поддержки, которых я уже, видимо, так достал, что они мне из-под полы, при таким-то дефиците, сделали карту, спасиба, анонимные доброжелатели :apl:

активировал и сразу банкомат - а там удивительные вещи, как на кредитке показывает да баланса - основной и доступный, на основном - есть деньги, на доступном - минус 5 грн :eek:
как всегда, сотрудник пообещала разобраться и перезвонить :rolleyes: на удивление перезвонила, но уже сегодня, пообещала, что завтра, в крайнем случае послезавтра, деньги разблокируют и смогу ими пользоваться :feel: жду снова
 

Mihalych

Заблокирован
Реєстрація
23.03.08
Місто
Украина, Днепродзержинск
Телефон
SE W810, Nokia N82.
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

абсолютно неожиданно позвонили и предложили забрать карточку :)
сходил вчера, забрал - на душе праздник - каких-то пять месяцев ожидания и карта у меня! :apl:
:feel: жду снова

Настраивайсе снова на каких то пять месяцев ожидания... ;)
 
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

попробовал щас перекинуть деньги через приват24, вроде получилось :)
сейчас еще в банкомат схожу, попробую снять ;)
 
Зверху