Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

ПриватБанк,
Не работают SMS команды проверки баланса и пополнения счёта.
Всё время пишет: "Oshibka. Komanda vvedena neverno."
Команды ввожу по шаблонам MobileBanking и Как пополнить телефон?

P.S. Подскажите пожалуйста эффективный метод связи с банком.
Через форму на сайте вопрос задать нельзя, так как форма требует ввода текста с рисунка, который не отображает.
В чате сидят люди, далёкие от банковской деятельности...
 
Реєстрація
13.09.09
Місто
---
Re: Приват-24

у мене нова взагалі пише - про помилка аутентифікації
 
  • Like
Реакції: AL1

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: Приват-24

подскажите если оформить миттеву платежную карточку, её без проблем можно прицепить в примат24, а там сделать виртуон?
Приват 24 можно не являясь клиентом банка юзать?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Приват-24

подскажите если оформить миттеву платежную карточку, её без проблем можно прицепить в примат24, а там сделать виртуон?
После получения карточки привяжи к ней в банкомате номер телефона, иначе в систему не войдешь.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Re: Приват-24

первая показывала. После первого ввода перестала. Видимо автоматом определяет. Пароль на пополнение телефона не приходит
я ничего не понимаю. какая вообще сейчас схема авторизации. что нужо сделать, чтобы отправить смс с паролем?
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: Приват-24

Приват 24 можно не являясь клиентом банка юзать?
 

Dim

Реєстрація
13.10.09
Місто
Мариуполь
Телефон
iPhone4
Re: Приват-24

Приват 24 можно не являясь клиентом банка юзать?

только с чужим логином, паролем и мобильником :)

а если зарегистрируешься в П24 или мыттеву оформишь, то сразу становишься клиентом
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

ПриватБанк,
Не работают SMS команды проверки баланса и пополнения счёта.
Всё время пишет: "Oshibka. Komanda vvedena neverno."
Команды ввожу по шаблонам MobileBanking и Как пополнить телефон?

P.S. Подскажите пожалуйста эффективный метод связи с банком.
Через форму на сайте вопрос задать нельзя, так как форма требует ввода текста с рисунка, который не отображает.
В чате сидят люди, далёкие от банковской деятельности...

Уважаемый AndyRadist, уточните в личном сообщении Ваши ФИО и контактный номер телефона для связи с Вами и оперативного решения Вашего вопроса. С уважением, ПриватБанк
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

точните в личном сообщении Ваши ФИО и контактный номер телефона
а зачем решать проблему лично, если проблема не в "профиле пользователя", а на самом сервере, который принимает смс?
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: Приват-24

кто то подключал себе регулярный платеж
у меня кс-багато-розмов
думаю подключить 30 грн каждые 30 дней на свой номер
кто то такое юзает ?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

а зачем решать проблему лично, если проблема не в "профиле пользователя", а на самом сервере, который принимает смс?

Система Mobile Banking работает корректно. Необходимо индивидуально проверять запросы пользователя и причину отказа.
 

Mihalych

Заблокирован
Реєстрація
23.03.08
Місто
Украина, Днепродзержинск
Телефон
SE W810, Nokia N82.
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Система Mobile Banking работает корректно. Необходимо индивидуально проверять запросы пользователя и причину отказа.

Не пожалел 37 коп с основного счета АБ(билайн) для проверки работоспособности вашей системы..., если вы сами не догадались это сделать перед написанием поста... :(
Не работает ваша система. После отправки смс на номер 10060 с последними 4 цифрами номера карты(специально для вас пишу, чтобы не сомневались в правильности моих действий) прошло уже больше 10 минут и никакого ответа я не получил вообще... Или нужно ждать в течение 10 банковских дней? ;)
Добавляю-прошло уже 2 часа, ответа нет от 10060... :(
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Re: Приват-24

кто то подключал себе регулярный платеж
у меня кс-багато-розмов
думаю подключить 30 грн каждые 30 дней на свой номер
кто то такое юзает ?

Работает, но не стабильно, раньше при включении могло снять 2 раза, через некоторое время перестать платить. Как сейчас не знаю, отключил от греха подальше после того как 4 номера не оплачивались месяца 2, деньги снимались, на телефоны не попадали, потом через 2-3 недели был возврат средств на карту. Оплата УТК, подключенная к платежам через другой интерфейс, работает нормально.
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: Приват-24

Orion, а как Кс можно поставить на автоматическое пополнение
а то как то забыл пополнить и попал на внутрисети ... :(
 

Dim

Реєстрація
13.10.09
Місто
Мариуполь
Телефон
iPhone4
Re: Приват-24

а как Кс можно поставить на автоматическое пополнение
а то как то забыл пополнить и попал на внутрисети ... :(

если через сайт КС картой платишь, то можно поставить галку "сделать платеж регулярным" или в П24 в "календаре платежей" создать запись
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Re: Приват-24

Или в том-же П24 при оплате поставить галку "сделать платеж регулярным" и выбрать день оплаты и периодичность. Если день не выбирать есть вероятность двойного платежа. Ну и контролировать по СМС-оповещениях и проверке баланса. И учитывать, что при суммах меньше 10грн СМС о транзакции не приходит.
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Motorola G84 (KS & Vf)
Re: Приват-24

А что, календарь в Приват24 заработал?
И еще периодичность платежа появилась?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Не пожалел 37 коп с основного счета АБ(билайн) для проверки работоспособности вашей системы..., если вы сами не догадались это сделать перед написанием поста... :(
Не работает ваша система. После отправки смс на номер 10060 с последними 4 цифрами номера карты(специально для вас пишу, чтобы не сомневались в правильности моих действий) прошло уже больше 10 минут и никакого ответа я не получил вообще... Или нужно ждать в течение 10 банковских дней? ;)
Добавляю-прошло уже 2 часа, ответа нет от 10060... :(

Уважаемый Mihalych, перед написанием предыдущего сообщения система была проверена и работала корректно. На момент написания Вашего сообщения был сбой. В данный момент корректная работа системы Mobile Banking восстановлена. Приносим извинения за доставленные неудобства. С уважением, ПриватБанк
 
Зверху