Інформація про роботи на мережах стільникового та фіксованого зв'язку: www.vodafone.ua
Причина: актуалізована інформація в шапці
Останнє редагування:
Cегодня с утра все попытки дозвониться с моего номера и на МТС и на КВС и на стационар заканчивались диалогом с девушкой - роботом, которая то по-нинашему то на державній мові казала мне, что я использую нелегальное соединение и звонки не могут быть осуществлены
дозвонившись оператору мне сказали, что служба безопасности заблокировала мои исходящие по подозрению в мошеннических операциях , заявка принята, о чем меня уведомили с помощью смс и сказали ждать 14 дней..........................................
например массовые рассылки смс при том, что за период пользования этим номером (2 мес) мною отправлено не более 20 смс.
а номер реально нужен ежедневно
что это может быть?
то есть вы оплатили услугу авансом а какая то служба решает за вас звонить вам или нет -это беспредел
Переходи на Киевстар или life. Они используют легальные каналы.а номер реально нужен ежедневно
что это может быть?
Ага, обожаю подобное. Бывало пару раз. Долго смеялся.ранком прийшла СМС, що заявка опрацьована, гроші повернуті, але реально гроші не повернули, подав ще одну заявку...
Переходи на Киевстар или life. Они используют легальные каналы.
Сообщаем, что "Условиями пользования сетями мобильной связи ПрАО "МТС Украина" не предусмотрена компенсация, этот вопрос находится в компетенции соответственных уполномоченных органов и может быть решен в установленном законодательством порядке. Согласно п. 10.3 "Условий пользования", оператор также не несет ответственности за непрямые убытки, утраченную выгоду, которые вообще могут возникнуть.
III. ПРАВА АБОНЕНТА
3.1. Абонент має право:
3.1.4. Отримувати таку інформацію від Оператора:
про можливі перешкоди та зміни у функціонуванні мережі мобільного зв'язку Оператора;
іншу інформацію, пов'язану з наданням послуг Оператора.
VI. ОБОВ’ЯЗКИ ОПЕРАТОРА
6.1. Оператор зобов’язаний:
6.1.1. Виконувати укладений між учасниками сторін Договір/Угоду та ці Умови користування.
6.1.2. Надавати Абоненту послуги згідно з умовами укладеного Договору/Угоди.
6.1.9. Розглядати письмові заяви Абонента, пропозиції та скарги в термін, передбачений чинним законодавством України.
X. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. Оператор та Абонент зобов'язані належним чином виконувати положення цих Умов користування та Договору/Угоди. Невиконання або неналежне виконання Умов користування та Договору/Угоди тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України, з урахуванням положень Договору/Угоди та Умов користування.
10.2. Сторони не несуть відповідальності за невиконання зобов'язань, що випливають із цих Умов користування та Договору/Угоди, за винятком грошових, якщо таке невиконання сталося за обставин непереборної сили.
Під такими обставинами маються на увазі пожежа, стихійне лихо, воєнні дії, страйки, порушення в системі електропостачання, рішення уряду та інше.
10.3. Оператор не несе відповідальності за будь-які збитки, завдані дією на мережу мобільного зв'язку фізико-географічних чинників у зоні знаходження мобільного телефону Абонента (гроза, особливості рельєфу, вплив місцевих електромагнітних полів та інше), а також якщо телефон знаходиться поза зоною дії мобільної мережі. Оператор також не несе відповідальності за непрямі збитки, втрачену вигоду, які взагалі можуть виникнути.
10.4. Претензії щодо надання послуг мобільного зв'язку приймаються до розгляду лише в тому разі, якщо вони надійшли в межах терміну, визначеного чинним законодавством для подання претензій аналогічного характеру, та розглядаються протягом місяця з моменту їх надходження. Претензії щодо порядку розрахунків за послуги розглядаються відповідно до п. 7.12 цих Умов користування.
XI. ВІДШКОДУВАННЯ ЗБИТКІВ
11.1. Під час відшкодування завданих Абоненту в результаті діяльності Оператора збитків Сторони керуються Договором/Угодою та Умовами користування, а в частині, що не врегульована Умовами користування та Договором/Угодою, – законодавством України, яке регулює відносини з цього питання.
11.2. Абонент може вимагати від Оператора відшкодування завданих йому прямих збитків лише у разі, якщо вони виникли з вини Оператора і це має своє підтвердження.
XII. ЯКІСТЬ ТА ЗОНА ПОКРИТТЯ МЕРЕЖ ОПЕРАТОРА
12.1. Оператор докладає зусиль для забезпечення найкращої якості та зони покриття мережами мобільного зв'язку. Однак, з огляду на фактори, які знаходяться поза контролем Оператора, не завжди можливо забезпечити 100% покриття та 100% доступ до мережі. Місцеві умови, включаючи природні та погодні умови, радіозавади від інших випромінювальних приладів, будівель, надмірний трафік та користування зв'язком у певних місцях та у певний час може негативно впливати на наявність та потужність радіосигналів.
XIII. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
13.1. Усі спірні питання, що випливають з цих Умов користування або Договору/Угоди, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Якщо переговори не приведуть до вирішення спору, справа передається на розгляд до відповідного суду згідно з правилами підвідомчості та підсудності, визначеними чинним законодавством України.
13.2. Зміни та доповнення до цих Умов користування можуть бути внесені Оператором і набирають чинності з моменту їх затвердження. Інформацію про зміни або доповнення Абонент має можливість отримати у відділі з обслуговування абонентів будь-якої філії Оператора, а також на сайті www.mts.com.ua.
половина моей тел. книжки номера МТС кто нибудь сталкивался с похожей ситуацией? как выходили из нее?
fix,
А теперь смотрим договор
Прочитай еще раз мое сообщение, я выделил.
Если не знаешь язык - переведи http://translate.google.com/
Договор только на Украинском и Английском языках!!
Т.е. ВСЕМ жителямЧаса в 3 дня с Макеевки и по всей донецкой объездной вплоть до Ясиноватой сеть МТС отсутствовала вообще...
Пришлось всем звонить с моего телефона..
Макеевки и по всей донецкой объездной
Ага Донецка и МакеевкиТ.е. ВСЕМ жителям
забыл дописать "проезжая"