Re: Новини компанії Інтертелеком
«Інтертелеком» підбиває 10-річні підсумки
У ході прес-конференції, присвяченої 10-річчю компанії «Інтертелеком», її директор Борис Акулов розповів про те, що оператор створив розгалужену мережу базових станцій, завдяки чому надаються послуги більш ніж у 4 тис. населених пунктах України.
Компанія «Інтертелеком» надає послуги мобільного зв'язку, місцевого зв'язку з безпроводовим доступом і послуги безпроводового ЗG-Інтернету.
Зараз в Україні функціонує 61 офі¬ційний центр обслуговування абонен¬тів (ЦОА), з них 24 обласних і 37 ра¬йонних. Кількість торговельних точок дилерської мережі становить 1382, з яких 508 - у національних мережах.
Дилерська мережа компанії пред¬ставлена в понад 300 населених пунктах.
Компанія «Інтертелеком» відкрила більше 73 тис. пунктів, в яких абонен¬ти можуть поповнити рахунок.
За 10 років абонентами оператора стали понад півмільйона осіб. За під¬сумками 2010 року, «Інтертелеком» вийшов на друге місце за кількістю абонентів в CDMA-сегменті, частка ринку оператора за підсумками мину¬лого року становила 34,3 %. На думку керівництва компанії, од¬нією з основних її переваг є те, що при підключенні до голосових тарифних планів абоненту надається прямий міський номер (або районний - для сільської місцевості), а також в якості конвергентної послуги - мобільний номер з кодом 094 в одному апараті.
У березні абонентам запропоновано послугу SIP-телефонії (інтернет-телефон), яка дозволить зв'язуватися, ви¬користовуючи свій номер (місцевий або мобільний) з будь-якої точки світу, де є доступ до Інтернету.
Нагадаємо, що «Інтертелеком» од¬ним з перших в Україні впровадив 3G- мережу (технологія EV-DO Rev.A). Це означає, що абоненти можуть вільно користуватися безпроводовим Інтернетом зі швидкістю передачі даних до 3,1 Мб/с на території покриття мережі «Інтертелеком» (покриття EV-DO). На решті території покриття мережі «Ін-тертелеком» діє технологія CDMA IX зі швидкістю передачі даних до 153 Кб/с, яка також затребувана сьогодні.
Щодо роботи з абонентами, у кож¬ному Центрі обслуговування абонентів відкрито сервісний відділ, у якому можна налаштувати абонентське об¬ладнання для коректної роботи в мере¬жі компанії і необхідності, відремонтувати його. Інформаційну під¬тримку абонентам надає call-центр компанії, який працює цілодобово. На офіційному сайті компанії «Інтертеле-ком» впроваджено автоматичну систе¬му самообслуговування, яка дозволяє абоненту самостійно активувати необ¬хідні послуги, змінювати тарифні пла¬ни та перевіряти стан рахунку.
Особливу увагу в компанії приділя¬ють реалізації соціальних проектів. Безкоштовно або на пільгових умовах підключено й обслуговуються в ме¬режі ветерани та інваліди ВВВ та ін¬ші пільгові категорії населення Украї¬ни. Надається допомога у телефоніза¬ції дитячих садів, шкіл, лікувальних закладів та інших об'єктів соціальної сфери.
Зазначимо також, що за даними Б. Акулова, першим в Україні «Інтер¬телеком» реалізував програму телефо¬нізації сільської місцевості.
За його словами, компанія вперше у світі завершила тестування технології EVDO Rev В+ на комерційній мережі «Інтертелеком» і вже розпочато підго¬товку до її комерційної експлуатації. 2011 року така експлуатація мережі має розпочатися на території всієї Східної України та Львівської області.
Діловий кур’єр-зв’язок №12