Інформація про роботи на мережах стільникового та фіксованого зв'язку: www.vodafone.ua
Причина: актуалізована інформація в шапці
Останнє редагування:
Я использую МТС преимушественно для интернета. К ночным глюкам уже как-то привык. Не работает значит пора спать
PRADA, ну если опять будет ночной глюк, подруга хотя бы поспит, а это намного полезнее для организма.
Можно было бы сделать для всех рассылку: "Уважаемые абоненты с 01.08.11 по 03.08.11 возможны временные трудности в работе услуг в ночное время. С уважением, МТС".
Я обсуждал что мне делать со своей девушкой? Я лишь написал что я с ней разговаривал, а ты мне указываешь что нам делать.PRADA, да кто к тебе лезет, ты сам это обстоятельство выложил.
У тебя контракт? Требуй! Нет контракта? Пользуйся тем сервисом, что есть, или смени оператора.2.ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
2.1. ОПЕРАТОР МАЄ ПРАВО:
2.1.2. Тимчасово обмежити надання послуг мобільного зв’язку:
3) у разі профілактичного обслуговування устаткування, повідомивши при цьому Абонента не менш ніж за 24 години до проведення таких робіт.
III. ПРАВА АБОНЕНТА
3.1. Абонент має право:
3.1.1. Після набрання чинності Договору/Угоди користуватися послугами Оператора відповідно до укладеного Сторонами Договору/Угоди та цих Умов користування, а також вимагати від Оператора виконання зафіксованих в Умовах користування зобов'язань.
3.1.2. Замовляти та користуватися на свій вибір послугами, які пропонує Оператор, згідно зі встановленими Оператором тарифами, враховуючи при цьому технічні можливості мобільного телефону Абонента.
3.1.3. Відмовитись від Договору/Угоди у разі незгоди із зміною тарифів на послуги, звернувшись до Оператора особисто або через уповноваженого представника з письмовою заявою про відмову від послуг протягом 6 днів з дня оприлюднення інформації про зміну тарифів.
3.1.4. Отримувати таку інформацію від Оператора:
про свої рахунки, залишок авансу;
про послуги, зони дії мережі Оператора та роумінгу, порядок користування наданим йому телефонним номером, тарифи Оператора;
про можливі перешкоди та зміни у функціонуванні мережі мобільного зв'язку Оператора;
безкоштовно за письмовою заявою – претензією отримувати розшифровку (детальний рахунок) нарахованої до оплати суми за той розрахунковий період, до якого Абонент має претензію;
іншу інформацію, пов'язану з наданням послуг Оператора.
У тебя есть эта самая угода?3.1. Абонент має право:
3.1.1. Після набрання чинності Договору/Угоди