Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
29.03.08
Місто
Алушта
Телефон
Xiaomi Note 4X & Yoga Tablet
Re: Приват-24

Tabarik, в том где получал карту, у операциониста.
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

я думаю остались как минимум бы без покупок :) ...
ну-ну =)
какое-то рабское отношение к беззаконию... да, есть моменты, которые победить сложно - чертовы жэки, например... но в этом случае, при малейшем желании пошевелиться - все можно четко и цивилизовано решить...
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Вот как это называется? Нафига ПБ выдаёт GOLD карты, а потом в кассе "футболит" таких клиентов? Пример: в отделении 2 кассы и 1 терминал самообслуживания. К терминалу очередь 5 человек, первый из которых впервые в жизни пытается провести какую-то операцию, но у него ничего не получается. В общем пробка.
В кассы очереди нет совсем. Всех посылают к терминалу. Клиент GOLD клуба обращается в кассу для пополнения своей карты, и тут же в категорической форме посылается кассиром на хер в терминал. Объяснения про ограниченность по времени никого не волнуют. :dash1:
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Nikitos, в таком случае стоит звонить и оставлять жалобу. Обязательно с фамилией кассира, она на бонусы полиняет как минимум.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Вот как это называется? Нафига ПБ выдаёт GOLD карты, а потом в кассе "футболит" таких клиентов? Пример: в отделении 2 кассы и 1 терминал самообслуживания. К терминалу очередь 5 человек, первый из которых впервые в жизни пытается провести какую-то операцию, но у него ничего не получается. В общем пробка.
В кассы очереди нет совсем. Всех посылают к терминалу. Клиент GOLD клуба обращается в кассу для пополнения своей карты, и тут же в категорической форме посылается кассиром на хер в терминал. Объяснения про ограниченность по времени никого не волнуют. :dash1:

А какого он пришел в общее отделение? Перцу с Голд картой - в ВИП отделение. А раз пришел в отделение для невыпь быдла, то так его и будут обслуживать.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Нет разницы какая карта, золотая или простая. При желании владельца карту должны пополнить в кассе. Даже если в терминале нет очереди.
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Разница есть, если карта Platinum и выше.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

А какого он пришел в общее отделение? Перцу с Голд картой - в ВИП отделение. А раз пришел в отделение для невыпь быдла, то так его и будут обслуживать.

Для тех кто не в курсе: у приват-банки ВИПами считаются те, у кого платина и выше. Голд и ниже - это шелупонь, которую можно смело нахер к терминалу посылать.
 
Реєстрація
27.03.08
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Note 5 64gb
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

А какого он пришел в общее отделение? Перцу с Голд картой - в ВИП отделение. А раз пришел в отделение для невыпь быдла, то так его и будут обслуживать.
как знакомо. пришел я пополнить платежку человеку в другом городе. на 6500 грн. мелкими купюрами (по роду работы мелочь собирается) пятерки, десятки, двадцатки, полтинники. всего понемногу. меня в терминал. я грю вы чего? тут только пятерок 200 купюр, я их до утра буду пихать. на что бы отправлен. зашел в соседнее отделение, там терминала нет, кассир все принял.
мне кажется это не прихоть кассира, а их заставляют чтобы все через терминал платитли где они есть, иначе по шапке надают.

Добавлено через 1 минуту
Для тех кто не в курсе: у приват-банки ВИПами считаются те, у кого платина и выше. Голд и ниже - это шелупонь, которую можно смело нахер к терминалу посылать.
не скажи. у меня счет на юрлицо, чуть шо сразу кипиш и все решается оч оперативно. просто когда хотел на платежку положить, в родном отделении как обычно не было связи, а деньги надо было срочно отправить, вот и пришлось по соседним шастать.
 
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

мне кажется это не прихоть кассира, а их заставляют чтобы все через терминал платитли где они есть, иначе по шапке надают.
:feel:
В начале 1990-х годов Первый национальный банк Чикаго имел наибольшую долю рынка в окрестностях Чикаго, но рентабельность составляла жалкие 5% по сравнению со средним значением 15%. Чтобы справиться с этой проблемой в 1993 году главой местной банковской группы стал бывший финансовый директор банка Джерри Юргенсен. "Прибыльность Первого Чикагского как банка, работающего с мелкими клиентами, является явно недостаточной. Он должен приносить больше, вне всякого сомнения". Будучи человеком математического склада ума он быстро вычислил проблему - прибыльность в работе с мелкими клиентами была явно недостаточной. Только треть клиентской базы обеспечивали приемлемый доход. Оказалось, что прибыльные клиенты с удовольствием использовали предлагаемые банком средства самообслуживания, а самым дорогостоящим способом оказались операции выполняемые через персонал банка. Банк решил убедить своих низкоприбыльных клиентов пользоваться менее затратными способами взаимодействия.
<Много букАв, но по-моему стоят прочтения...>
В итоге банк добился достаточного уровня доходности по 44% своих клиентов (33% до нововведения), а прибыль достигла 28%! Нестандартный подход Первого чикагского к отношениям с клиентами оказался успешным.
Заголовок статьи в журнале Journal of Retail Banking Services (1996, через год после нововведения), гласил: "Реорганизация счетов Первого чикагского увенчалась успехом". Так, Первый чикагский смеялся последним...
(с) Утянул у znamenosets
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

:feel:
В начале 1990-х годов Первый национальный банк Чикаго имел наибольшую долю рынка в окрестностях Чикаго, но рентабельность составляла жалкие 5% по сравнению со средним значением 15%. Чтобы справиться с этой проблемой в 1993 году главой местной банковской группы стал бывший финансовый директор банка Джерри Юргенсен. "Прибыльность Первого Чикагского как банка, работающего с мелкими клиентами, является явно недостаточной. Он должен приносить больше, вне всякого сомнения". Будучи человеком математического склада ума он быстро вычислил проблему - прибыльность в работе с мелкими клиентами была явно недостаточной. Только треть клиентской базы обеспечивали приемлемый доход. Оказалось, что прибыльные клиенты с удовольствием использовали предлагаемые банком средства самообслуживания, а самым дорогостоящим способом оказались операции выполняемые через персонал банка. Банк решил убедить своих низкоприбыльных клиентов пользоваться менее затратными способами взаимодействия.
<Много букАв, но по-моему стоят прочтения...>
В итоге банк добился достаточного уровня доходности по 44% своих клиентов (33% до нововведения), а прибыль достигла 28%! Нестандартный подход Первого чикагского к отношениям с клиентами оказался успешным.
Заголовок статьи в журнале Journal of Retail Banking Services (1996, через год после нововведения), гласил: "Реорганизация счетов Первого чикагского увенчалась успехом". Так, Первый чикагский смеялся последним...
(с) Утянул у znamenosets

Смысл этой закидухи объясняется парой коментов после той статьи. Так что не всё так красиво, как кажется с первого взгляда.
 
  • Like
Реакції: SerP
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Так приват голды ж раздает направо и налево, лишь бы заплатили 200 или 300 грн (не помню сейчас).
 

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

Какую и какого банка?
http://vtb.com.ua/about/press-centre/releases/93161/

Не знаю на сколько правда, как-нибудь проверю свою Визу, но я где-то читал, что Мастеркард ввёл обезательную проверку пина, в то время как у Визы такой проверки нет. Мою приватовскую Маэстро 3 дня назад в АТБ пин спросил.

Андрюх[MENTION=6238]dp.ua[/MENTION], у тебя Виза или Мастеркард?
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

После "кризиса" уже не раздаёт.
***скрытый текст***

Мне не видно что там за скрытым текстом, но голду приват мне "раздал" после кризиса. так что раздаёт.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

После "кризиса" уже не раздаёт.
Да ладно, даже мне недавно приходило предложение, и друзьям. А я считаю, что для Привата, я из "всех подряд" :D

Добавлено через 3 минуты
Кстати, вопрос по Бонус+:

Так вот это баг или фича?
 
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Приват-24

У кого вылетает на форму входа при заходе в Мои счета: зайти в меню *Инструменты далее меню "Стереть недавнюю историю" *оставить *галочки напротив "Куки" , "Кеш" и *"Активные *сеансы", "Настройки сайта" выбрать очистку за *весь период *(В верхнем селекторе - "Все"). Затем нажать ок. *Перезагрузить *браузер
 
Зверху