Re: Программа лояльности (почему только 15% ?)
Кожен другий клієнт «Київстар» є учасником програми лояльності
Наразі 6,5 млн. клієнтів тарифних планів «Київстар» є учасниками програми лояльності «Київстар Клуб». Це складає близько 50% від кількості контрактних та препейд-абонентів оператора (без врахування прихильників бренду DJUICE).
Програма лояльності «Київстар Клуб» була запроваджена у 2003 році — для клієнтів контрактної форми. У 2005 році вона стала доступною для клієнтів передплаченого зв’язку, з мінімальним абонентським стажем від 6 місяців. З 2006 року до програми лояльності змогли також долучитися контрактні абоненти, які користуються мобільним зв’язком «Київстар» лише 6 місяців.
За умовами програми «Київстар Клуб» всі клієнти отримують знижку на послуги зв’язку в залежності від абонентського стажу. Знижка нараховується кожного місяця в якості частки від суми, яка була витрачена на послуги зв’язку у попередньому місяці.
Програма лояльності користується популярністю серед клієнтів. З 2003 по 2007 рік до програми «Київстар Клуб» підключились близько 4 млн. клієнтів. У 2008 році вона нараховувала вже 5 млн. користувачів. За 2009—2010 роки до програми приєднались ще 1,5 млн. клієнтів — таким чином кількість учасників «Київстар Клуба» становить близько 6,5 млн. абонентів.
Наразі максимальну знижку у 15% отримують більше 80% учасників програми. Це клієнти, які користуються послугами мобільного зв’язку «Київстар» 4 роки та більше.
«Київстар» піклується про своїх клієнтів та надає їм якомога більше можливостей для спілкування.
Добавлено через 3 минуты
(с)