Это так, потрындеть? К чему что-то говорить если ничего не знаешь?
То Ви можете сказати щось з приводу заміни карт і збереження номерів?
Это так, потрындеть? К чему что-то говорить если ничего не знаешь?
То Ви можете сказати щось з приводу заміни карт і збереження номерів?
Jester, з приводу здешевлення прямих нема. А все інше дуже туманно: зокрема, чи можна буде залишитись на обслуговуванні з тим же номером на тому ж тарифі? І ще: на які тарифи тоді пережене КС всі залишки Голдена? Теж нема
***скрытый текст***
***скрытый текст***
Не знаю как это сделатьЭто 17 стр., выставь стандартные настройки форума!
... В итоге извинились и сказали что федя и ваня будут сегодня же уволены. Жаль их конечно. . .
***скрытый текст***
Робобаба уже бозна скільки. Тільки незручно: раніше можна було вибрати мову, а зараз одне на російській, інше на українській; пропала інформація про вибір КС. Видно, що їм влом переробляти. Але музику уже змінили при дозвоні на Київстарівську.У ГТ новое голосовое меню в стиле КС с просьбой о оценке работы операторов. Голос робобабы КС.
Через веббиллинг работает только информация о счете. Все остальные услуги уже не работают.
ссылка не работаетПідключаю до Корпоративних тарифів Київстар