400 маркетологів «Київстар» подолали 10-кілометровий марафон
Продовжується процес інтеграції колективів «Київстар» та «Beeline-Україна». Першими згуртованість своєї команди продемонстрували співробітники об’єднаного маркетингу. Під лозунгом «Неможливе можливо» 400 маркетологів об’єднаного «Київстар» створили нову сторінку спільної історії, подолавши марафонську дистанцію у 10 кілометрів.
Перший виклик, який було успішно подолано об’єднаною командою маркетологів «Київстар» та «Beeline-Україна» — марафон у 10 кілометрів. Участь у забігу ґрунтувалася на добровільному рішенні кожного співробітника. У перший день приклад подолання складної дистанції продемонстрували керівники маркетингу, наступного дня у забігу взяли участь вже співробітники. Загалом десятикілометровий марафон пробігло 400 учасників.
Подолання дистанції було лише одним з елементів заходу з командо-творення. Діючи спільно, учасники самостійно обладнували місце проведення, куховарили, організовували великий концерт силами самих співробітників. Ця подія стала відмінною нагодою, щоб у неформальній атмосфері ближче познайомитися, краще зрозуміти один одного, налагодити ефективнішу взаємодію всередині команди. На завершення заходу маркетологи об’єднаного «Київстар» запустили у небо повітряного змія, який складався із сотні зірок, створених власноруч.
>>>

Продовжується процес інтеграції колективів «Київстар» та «Beeline-Україна». Першими згуртованість своєї команди продемонстрували співробітники об’єднаного маркетингу. Під лозунгом «Неможливе можливо» 400 маркетологів об’єднаного «Київстар» створили нову сторінку спільної історії, подолавши марафонську дистанцію у 10 кілометрів.
Перший виклик, який було успішно подолано об’єднаною командою маркетологів «Київстар» та «Beeline-Україна» — марафон у 10 кілометрів. Участь у забігу ґрунтувалася на добровільному рішенні кожного співробітника. У перший день приклад подолання складної дистанції продемонстрували керівники маркетингу, наступного дня у забігу взяли участь вже співробітники. Загалом десятикілометровий марафон пробігло 400 учасників.
Подолання дистанції було лише одним з елементів заходу з командо-творення. Діючи спільно, учасники самостійно обладнували місце проведення, куховарили, організовували великий концерт силами самих співробітників. Ця подія стала відмінною нагодою, щоб у неформальній атмосфері ближче познайомитися, краще зрозуміти один одного, налагодити ефективнішу взаємодію всередині команди. На завершення заходу маркетологи об’єднаного «Київстар» запустили у небо повітряного змія, який складався із сотні зірок, створених власноруч.
>>>