«Київстар» розширює можливості послуги «Додатковий номер»
«Київстар» розширює можливості послуги «Додатковий номер»
«Київстар» розширює можливості послуги «Додатковий номер» для її користувачів. Відтепер клієнти зможуть обирати додатковий номер з категорій «Номер на вибір», «Срібний номер», «Золотий номер» і «Платиновий номер» та керувати послугою.
Послуга «Додатковий номер» від «Київстар» надає можливість мати додатковий номер на існуючій SIM-картці, здійснювати та приймати дзвінки. Ця послуга дозволяє клієнту не афішувати свій робочий чи особистий номер. При здійсненні та отриманні дзвінка номер набирається та відповідно відображується у форматі 018380ХХХХХХХХХ, де 018 — внутрішній код послуги.
Відтепер користувачі послуги отримують можливість обирати додатковий номер з категорій «Номер на вибір», «Срібний номер», «Золотий номер» і «Платиновий номер». «Додатковий номер» можна замовити на певний строк або без обмеження строку дії. Користувач послуги вільний змінювати додатковий номер, призупиняти його дію, відновлювати, встановлювати розклад роботи послуги та керувати нею. Клієнт має можливість змінювати свій додатковий номер, але не більше ніж 3 рази впродовж 30 діб з моменту замовлення послуги чи останньої заміни додаткового номеру.
Абонентна плата за користування послугою строком на 1 тиждень становить 2 грн., на 2 тижні — 4 грн., на 1 місяць — 8 грн. для контрактних абонентів та абонентів передплаченого зв’ язку. Постійно, без обмеження строку дії абонентна плата для клієнтів контрактної форми обслуговування становить 8,00 грн. на місяць, для клієнтів передплаченого зв’язку — 0,30 грн. на день, і знімається з першого дня підключення.
Підключити та керувати послугою «Додатковий номер» клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування можуть у зручний для себе спосіб: при особистому візиті до центру обслуговування абонентів, за коротким номером 477*76*, у системі самообслуговування «Мій Київстар»/«Мій DJUICE» та у додатковий спосіб — через запит *100*33*Х#, де Х — це команда для керування послугою.
Клієнти «Київстар Бізнес» можуть управляти послугою за допомогою координатора своєї організації або самостійно за допомогою вказаних каналів (окрім короткого номеру 477), якщо їм це дозволено в системі «Мій Київстар». Координатор може керувати послугою за допомогою короткого номеру 477, подавши заявку до ЦОА або відділу по роботі з бізнес-клієнтами, або в системі «Мій Київстар».
Плата за здійснення дзвінка з додаткового номеру на номери українських операторів стягується згідно з існуючими умовами тарифного плану абонента. Плата за вхідні дзвінки з номерів українських операторів не стягується, плата за дзвінки, отримані у роумінгу, справляється згідно з існуючим тарифним планом.
Клієнти не можуть телефонувати з додаткового номеру на номери абонентів українських операторів, перебуваючи у роумінгу, а також на міжнародні та на будь-які скорочені номери.
Усі тарифи наведені в гривнях, із урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ.
«Київстар» потурбувався, щоб його клієнти отримували прості та корисні послуги.
http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23204
Добавлено через 15 минут
• Вибір номера із категорії «Номер на вибір» – 15 грн.;
Вибір номера із категорії «Срібний номер» – 250 грн.;
Вибір номера із категорії «Золотий номер» – 1000 грн.;
Вибір номера із категорії «Платиновий номер» – 1500 грн.;
http://djuice.ua/ua/services/others/dodatkoviynomer.html#number