Останнє редагування модератором:
Set, сам-то как думаешь? Если в МКС не зарегистрирована, физического доступа к карте нет, то вариант один - поход в ЦОА и восстановление.
нетМожно ли получить деньги с меньшими потерями?
Контракт или припейд?
ИМХО, речь идёт о возврате средств с закрываемого абонентом счёта. Теперь их можно получить не только с контракта, но, вероятно, легче добиться перевода на другой номер, чем выплату наличными.можно поподробнее о процедуре перевода денег на другой препейд-номер?
Договори з Абонентами Pre-paid та порядок їх укладення.
2.1. Договір з Абонентами Pre-paid є публічним і безстроковим. Умови такого Договору викладені у Правилах та в умовах Тарифних планів для Pre-paid Абонентів. Правила для Абонентів Pre-paid є публічною пропозицією укласти Договір на умовах, викладених у Правилах.
2.2. Договір з Абонентом Pre-paid укладаєтсья в усній формі у момент активації цим Абонентом Стартового пакета. Для Активації Стартового пакета Абоненту необхідно розпаковути упаковку Стартового пакета, вилучити звідти SIM-карту, вставити у абонентське обладнання (мобільний телефон) і здійснити першу платну транзакцію (дзвінок на будь-який номер, окрім сервісних,
відправлення повідомлення, використання GPRS, WAP тощо). Активація Стартового пакета означає згоду Абонента з умовами Правил та умовами обраного ним Тарифного плану.
2.3. У зв'язку з тим, що послуги Абонентами Pre-paid надаються знеособлено, Абонентом (стороню Договору) є особа, яка фізично володіє SIM-картою. У разі, якщо особа, яка активувала Стартовий пакет, залишить Оператору у встановленому порядку свої персональні дані, стороною Договору у такому випадку є особа, яка залишила свої персональні дані.
.........
9.5. У випадку, якщо на момент припинення дії Договору у сторін залишаються невиконані фінансові зобов’язання, сторони повинні провести розрахунки по Договору протягом 30 робочих днів, якщо сторонами не узгоджено інший строк для здійснення остаточних розрахунків. Для повернення залишку грошових коштів на особовому рахунку, які залишилися після припинення
дії Договору, Абонент може звернутися у центр обслуговування клієнтів Оператора з відповідною письмовою заявою. Оператор, розглянувши заяву, повинен повернути Абоненту грошові кошти у 30-денний строк з моменту отримання заяви за допомогою банківської установи, визначеної Оператором.
....о процедуре перевода денег на другой препейд-номер?
Значит просто поговорим...Как раз выше я и предположил