1. Послуга надає Абонентам можливість мати додатковий телефонний номер мобільного зв’язку на існуючий SIM-карті. За допомогою додаткового телефонного номеру Абонент має можливість отримувати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки.
2. З 15.12.2011 року скасовується можливість замовляти і користуватися Послугою з обмеженим терміном дії: один тиждень, два тижні, один місяць.
3. Якщо у Абонента Послуга підключена на певний період і цей період до 15.12.2011 ще не закінчився, то Послуга буде діяти до кінця замовленого періоду і відповідно до стандартних умов відключиться.
4. З 15.12.2011 року Послуга буде надаватися виключно на постійній основі, без обмеження строку дії.
5. Абонентна плата за користування Послугою становить:
для контрактних абонентів – 12,00 (дванадцять) грн. на місяць (для абонентів, що обслуговуються за умовами тарифних планів «Необмежений Простір», «Бізнес Необмежений Простір», «Абсолютний Необмежений», «Бізнес Абсолютний Необмежений», «Необмежений Легкий+», «Бізнес Необмежений Легкий+» абонентна плата не знімається);
для абонентів передплаченого зв’язку – 0,40 (сорок) копійок на день, що справляється з першого дня підключення.
Усі тарифи вказані в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості Послуги без урахування ПДВ.
6. Абоненту надається можливість надсилати/отримувати вхідні SMS повідомлення на/з додаткового телефонного номеру. Щоб надіслати SMS повідомлення необхідно ввести телефонний номер абонента в форматі 018УУУУУУУУУУУУ, де 018 - внутрішній код Послуги, а УУУУУУУУУУУУ - телефонний номер абонента, якому надсилається повідомлення, у міжнародному форматі, без знаку «+», наприклад, 018 380671234567.
7. Виклики та SMS повідомлення, що надходять на додатковий телефонний номер абонента, автоматично надходитимуть на основний телефонний номер абонента.
8. У межах користування Послугою Абоненти не можуть здійснюватися такі типи дзвінків та SMS повідомлення:
на міжнародні телефонні номери;
на будь-які скорочені номери.
9. Плата за всі вхідні/вихідні дзвінки та SMS повідомлення, що здійснюються з додатковий телефонний номер, згідно з діючим тарифним планом основного номеру.
10. При здійсненні дзвінка з та на додатковий телефонний номер абоненту програватиметься мелодія послуги «Ді-Джингл», якщо вона замовлена у ініціатора дзвінка або в абонента, якому телефонують.
11. Підключити Послугу можна за допомогою інформаційної IVR-системи 477*76*, USSD запиту *100*33*Х# (де Х - це команда для керування Послугою), системи самообслуговування абонентів «Мій Київстар»/«Мій DJUICE», а також через центри обслуговування абонентів.
Перелік команд для USSD-запиту *100*33*Х#:
1 - Статус Послуги (присвоєний додатковий телефонний номер, стан Послуги (активна/призупинена, статус роботи Послуги за розкладом);
2 - Замовити Послугу;
3 - Змінити додатковий телефонний номер на інший номер, автоматично присвоєний системою;
4 - Призупинити/відновити надання Послуги;
5 - Ввімкнути/вимкнути роботу Послуги за розкладом;
6 - Відмовитися від користування Послугою.
У разі виникнення питань Ви зможете отримати необхідну інформацію на інтернет-сайті: www.kyivstar.ua, зателефонувавши за номером 466 (дзвінки з номерів мережі Київстар не тарифікуються) або (044) 466 0 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів рухомого (мобільного) зв’язку оплачуються згідно з діючими тарифами).