Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
25.11.11
Місто
Киев
Re: Для владельцев приватбанковских "кредиток" с нарисованной на ней Клубничкой.

Nikitos, какого класса у тебя карта?????
У меня сейчас Виза Голд. Не помню когда пин код просило

1.Хочу оформить карту голд как ФЛП, там макс кредит 20т. А какой прим. при старте дадут?
2.Кредитку обычную с клубничкой) (сейчас лимит 3700) у меня заберут? или будет две кредитки?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.03.11
Місто
Луганск
Re: Обсуждение ПриватБанка

Пытаюсь два дня получить ответ на свой вопрос но видимо сапорт Приват банка еще празднует.

ID: 16868112
Денисюк Евгения:
К Вам подключился оператор.
Здравствуйте, чем могу быть Вам полезен(а)?
10:00
Я:
Добрый день. Подскажите пожалуста как мне поменять логин в приват 24, по *инструкции у меня не получается не выскакивает окно ввода нового логина.
10:01
Денисюк Евгения:
уточните, пожалуйста,
Какие у Вас возникли вопросы?
10:02
Я:
Подскажите пожалуйста как мне поменять логин в приват 24, по инструкции у *меня не получается не выскакивает окно ввода нового логина
В поддержке приват банка продолжаются досих пор праздники? Мне могут *ответить на мой вопрос?
10 минут ожидания, это норма для подержки клиентов Приватбанк
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

sanich, пиши в обратку через приват-24 (конвертик справа вверху).
там более вменяемые сидят
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Re: Обсуждение ПриватБанка

sanich, тебе в тему "приват24"
только недавно наступал на эти грабли
на странице входа пройди квест "восстанволение пароля"
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение ПриватБанка

Пытаюсь два дня получить ответ на свой вопрос но видимо сапорт Приват банка еще празднует.

ID: 16868112
Денисюк Евгения:
К Вам подключился оператор.
Здравствуйте, чем могу быть Вам полезен(а)?
10:00
Я:
Добрый день. Подскажите пожалуста как мне поменять логин в приват 24, по *инструкции у меня не получается не выскакивает окно ввода нового логина.
10:01
Денисюк Евгения:
уточните, пожалуйста,
Какие у Вас возникли вопросы?
10:02
Я:
Подскажите пожалуйста как мне поменять логин в приват 24, по инструкции у *меня не получается не выскакивает окно ввода нового логина
В поддержке приват банка продолжаются досих пор праздники? Мне могут *ответить на мой вопрос?
10 минут ожидания, это норма для подержки клиентов Приватбанк

Уважаемый sanich,уточните пожалуйста Ваши контактные данные для решения Вашего вопроса.Банк приносит извинения за доставленные неудобства.С данным сотрудником будет проведена разъяснительная беседа.
С уважением,ПриватБанк
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

С данным сотрудником будет проведена разъяснительная беседа.
С уважением,ПриватБанк
Видите ли в чём дело, такое прикалывание над клиентами наблюдается уже как минимум с третьей декады ноября. У меня тогда возникла проблема с возвратом денег за забракованные платежи и я вынужден был по сто раз начинать чат и после приветственного сообщения от опера и моего пояснения (которое я кстати всегда печатал зараннее, подробно разьясняя суть вопроса, что бы не тянуть время), все...дальше затык... ни каких ответов. И когда потерянные пара часов времени в попытке с км то пообщаться в чате начинаешь звонить на 0800500003 и чуть ли не с матами уже прояснять сситуацию, тогда хоть там получаешь ответ какой то. Сразу говорю, дабы исключить левые советы, я использовал все возможные браузеры, скидал кэш, перезагружал комп, менял комп (у меня их три), менял провайдера и т.п. шаманские телодвижения делал, результат как правило был один, после первой фразы мой собеседник исчезал бесследно и на вопросы более не отвечал. Я не знаю, что именно глюкавит сам чат, глючат ваши операторы, сервер и тп.п вещи, но сейчас, когда мне надо пообщаться в чате с кем нить, я перед этим морально готовлюсь долго, что бы не выходить из себя. Вам бы поработать над этим вопросом, а за одно и как нить нажохкать таких же операторов в чате LiqPay. Только не говорите. что это не ваш баян. Ваш этот баян, тьфу ты, LiqPay.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение ПриватБанка

Там есть фишка, периодически сообщения не доходят до операторов. Потому вам кажется что они тупят по 10 минут а и кажется что вы открыли чат и молчите. У меня такое наблюдается в основном в опере, в хроме все ОК.
А проверить доходили ли ваши сообщения можно отправив по завершению себе на почту диалог.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: Обсуждение ПриватБанка

:dash1: Вчора зателефонували о 21,30 і почали розпитувати чому я не користуюсь їх кредиткою, потім запитали чи знаю я умови, відповів що знаю, але всерівно почали втирати яка вона класна. Якщо б дзвонила не дівчина - точно послав би куди подалі...
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение ПриватБанка

У меня такое наблюдается в основном в опере,
разве в опере возможно вести диалог? Когда сообщения заполняют страницу кнопка ответа уходит в невидимую зону.
п.с. В теме появилась третья страница, пора чистить.
 
  • Like
Реакції: Gold

Irop

Головоломщик
Реєстрація
02.11.08
Місто
Житомир
Телефон
Xiaomi Mi 9 Lite
Re: Обсуждение ПриватБанка

в мене колись загубилися два поповнення по 30 грн. я спробував був щось, але настільки це туго і муторно, що забив я на ті гроші. останнім часом вже не пропадають платежі

Добавлено через 30 секунд
Tabarik, :)
 
Останнє редагування:

Wox

Заблокирован
Реєстрація
05.10.09
Місто
Запорожье
Re: Обсуждение ПриватБанка

в мене колись загубилися два поповнення по 30 грн. я спробував був щось, але настільки це туго і муторно
пополнения ч/з приват24 ? По 0800 пообещали вернуть ?
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

Там есть фишка, периодически сообщения не доходят до операторов. Потому вам кажется что они тупят по 10 минут а и кажется что вы открыли чат и молчите. У меня такое наблюдается в основном в опере, в хроме все ОК.
А проверить доходили ли ваши сообщения можно отправив по завершению себе на почту диалог.
т.е. вопрос первоначальный видят, а потом видеть перестают? :)
 

Irop

Головоломщик
Реєстрація
02.11.08
Місто
Житомир
Телефон
Xiaomi Mi 9 Lite
Re: Обсуждение ПриватБанка

пополнения ч/з приват24 ? По 0800 пообещали вернуть ?

да приват 24. всіх обставин не пам'ятаю. через дорогу якраз відділення і незавантажене особливо. то я до працівника звертався, вона писала листи але щось там було таке що вона не могла вирішити хоча підтверджувала наявність косяків.
я по правді вже й забув деталі.
 
  • Like
Реакції: Wox
Реєстрація
29.03.08
Місто
Алушта
Телефон
Xiaomi Note 4X & Yoga Tablet
Re: Обсуждение ПриватБанка

т.е. вопрос первоначальный видят, а потом видеть перестают? :)

А почему нет? В той же аське подобное достаточно часто встречается при траблах со связью. Тут протокол другой, но при их нагрузке ситуация вполне вероятная :)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение ПриватБанка

в мене колись загубилися два поповнення по 30 грн. я спробував був щось, але настільки це туго і муторно, що забив я на ті гроші. останнім часом вже не пропадають платежі

Добавлено через 30 секунд
Tabarik, :)

Шановний Irop!
Для вирішення Вашого питання недостатньо даних. Вам в особистому повідомленні надіслано лист з уточнюючими питаннями.
З повагою, ПриватБанк.

Добавлено через 6 минут
sanioktlf, аналогичная ситуация
заходишь в чат - и можно по минут сорок ожидать ответа

Уважаемый Alex!
Банк приносит свои извинения за предоставленные неудобства.
Для решения Вашего вопроса недостаточно данных. Уточните, пожалуйста, ID диалогов, в которых была вызвана данная задержка. Информация будет проверена и приняты соответствующие меры.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: Irop

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

Уважаемый Alex!
Банк приносит свои извинения за предоставленные неудобства.
Для решения Вашего вопроса недостаточно данных. Уточните, пожалуйста, ID диалогов, в которых была вызвана данная задержка. Информация будет проверена и приняты соответствующие меры.
С уважением, ПриватБанк.
дело не в айди диалогов, дело вот в этом

а еще дело в том, что новая моя карта, открытая еще в четверг, до сих пор не видится в системе.
уже седьмой день сегодня пошел, а я не могу перевести деньги со старой карты на новую.
хожу к девочке в отделение, она чекает карту на ридере - а карта не видится.
вот такой "праздничный" сервис.

P.S. номер новой карты уже писал Вам в личку, можете проверить.
хотелось бы еще чтобы конкретные виновные сотрудники были наказаны со всей суровостью.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

хотелось бы еще чтобы конкретные виновные сотрудники были наказаны со всей суровостью.

Высшая мера по законам военного времени? Или просто уволить? :)
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

panatar, надеюсь что есть премия, которую можно отобрать
 

barabas

Гуцул
Реєстрація
05.08.08
Місто
Надвірна коло Станіславова
Телефон
Старий надійний МЕ45 з мультисімом
Re: Приват-24

Сьогодні робив переказ коштів через П24 - замість старої процедури підтвердження платежу пропонують смс-ку, що приходить, відсилати на номер, звідки вона відіслана.
Тобто клієнт попадає на вартість смс-ки. Якість обслуговування росте з кожним днем!
 
Зверху